Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sari Essayah voisi olla erinomainen pressa

Vierailija
22.01.2024 |

Sääli ettei hänellä ole pienintäkään mahdollisuutta tulla valituksi.

Hänen vaikutusmahdollisuutensa olisivat ihan eri luokkaa, jos hän ei olisi pikkupuolueessa, jota moni karsastaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentin vaalit on henkilövaali. Mikäli Essayah äänestetään kakkoskierrokselle, joka on edelleen mahdollista, valtaa Suomen ja median Sari Essayah hysteeria. Sen verran moni jättänyt äänensä vaalipäivälle.

Some ja media menee sekaisin jos Essayah pääsee kakkoskierrokselle. Essayah saa siis huomattavan medianäkyvyyden puolelleen ja taitavana poliitikkona varmasti osaa sen hyödyntää.

Essayahin kohdalla gallupit ovat lähes aina ennustaneet täysin pieleen.

2012 vuodesta eteenpäin Essayah on ollut kaikissa vaaleissa huomattavasti Suositumpi kuin gallup lukemat olisivat luvanneet. Lisäksi suosio on kasvanut vaaleista toisee joissa on ollut ehdolla.

EK ja EU vaalit esimerkkinä

Eduskuntavaalit

2015 (11 186) Voitti mm. Antti Kaikkosen, Anna-Maja Henrikssonin, Erkki Tuomoojan, Sanna Marinin ja Antti Lindtmanin sekä Ilkka Kanervan ja Annika Saarikon äänissä.

Kannatus alkaa nousta

2019 (12 397) vrt. Pekka Haavisto (20 163)

Kannatus hurjassa nousussa

2023 (15 862) vrt. Pekka Haavisto (8036)

Eurovaalit

2014 (61 264) 5 eniten ääniä.

Vierailija
2/19 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohditaan hetki millaisen presidentin maamme tarvitsee ja kuka vastaa tarpeeseen parhaiten.

Suomi tarvitsee Niinistön seuraajaksi älykkään, taitavan, kuuntelevan ja harkitsevan presidentin. Ei mitään suupalttia, joka puhuu ennen kuin ehtii ajatella. Myöskään pelkkää hyvää ympärillämme näkevät todellisuutta pakoilevat eivät sovellu tähän maailman tilanteeseen olemaan Suomen presidentti. En äänestäisi myöskään ihmisoikeudet ennen turvallisuutta hokevaa, koska ilman rauhaisaa ja turvallista maailmaa ei myöskään ihmisen oikeudet toteudu parhaalla mahdollisella tavalla.

Suomi tiivistää 2024 vahvasti yhteistyötään USA:n kanssa. Muutama ehdokas on aiemmin ilmaissut, ja niemeltä on mainittava Stubb, Andersson, Urpilainen ja Haavisto, että olisi ongelmallista ja vaikeaa mikäli Trump palaisi USA:n presidentiksi. Muun muassa Urpilainen hokee nyt vaalien alla ylimielisen varmasti, minä kyllä tulen toimeen Trumpin kanssa ja osaan käsitellä häntä. No hyvä niin jos Jutta on kehittynyt ja hyväksyy myös Trumpin kanssa yhteistyön. Tärkeintä kuitenki olisi ettei nyt valita presidentiksi ehdokasta, joka uskoo myös sinisilmäisesti USA:n kohdalla pelkkään hyvään. Tarvitaan juuri sitä mitä alussa sanoin älykästä harkitsevaa ajattelua, henkilö joka näkee myös viikkoa pidemmälle mitä edessä voi olla.

Seuraavalla presidenttikaudella suhteiden luominen ja neuvottelu korostuvat enemmän kuin koskaan 2000-luvulla presidentin toimessa. Siksi nämä kaksi asiaa lopulta ratkaisevat sekä kolmantena on pakko miettiä vaalien 2.kierrosta. Siellä todennäköisesti on Stubb tai Haavisto ja joku muu. Siksi toiselle kierrokselle tulee äänestää ehdokas, jolla on täydet mahdollisuudet tulla valituksi. Tällainen ehdokas on Sari Essayah.

Moni asia sopisi myös Halla-ahoon, mutta 2.kierroksella Essayahilla vahvemmat mahdollisuudet ja taitavampi neuvottelijana kuin Jussi.

Parempaa presidenttiä Suomi ei voi saada ehdokkaana olevista kuin Sari Essayah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään evankelistaksi tituuleerava hihhulihan tästä vielä puuttuikin...

Vierailija
4/19 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! 

Vierailija
5/19 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on sanut, että kunpa tuossa ei olisi tuota kristillistä rasitetta, niin ääniä voisi tulla paljonkin ja sanoman uskottavuuskin paranisi.

Vierailija
6/19 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin kuitenkin, että Sari olisi kuunnellut komentoketjussa olevien ammattisotilaiden näkemystä ennen kannanottoa maaminakysymykseen.

Sain tenteistä sen kuvan, että hän suhtautui muiden ehdokkaiden vastauksiin ylimielisesti, koska pyöritteli silmiään vastauksille.

Mielestäni Sari on kova yksilö suorittaja. Presidentin täytyy kuitenkin kyetä johtamaan ja olemaan kunnioittava kaikkia ihmisiä kohtaan sekä tehdä yhteistyötä vaikeissakin olosuhteissa.

Olen nähnyt vain yhden puhtaan vaalikampanjan ja se on numerolla 8

Vierailija
7/19 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, alapeukuttaja. Totuus sattuu.

Jos Päivi olisi ollut ehdolla, hän saisi ääneni. Miksi?

Hän on nöyrä Herransa edessä 

Vierailija
8/19 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän Essayahia! Hän ei ole niin fanaattinen Venäjää vastaan (vrt. Halla-aho), mutta toisaalta, kristittynä hän sopisi hyvin neuvottelemaan jenkkien kanssa, koska jenkit ovat uskonnollista porukkaa. Ja koska Sari on hyvää pataa Israelin kanssa, niin jenkit tykkäävät vielä enemmän, koska jenkkejä käytännössä johtaa USA-Israel kaksoiskansalaiset julkisen sektorin viroissa. Essayah taisi sanoa myös, että haluaa olla hyvissä väleissä Kiinaankiin, koska siellä tuotetaan niin paljon kaikkea. Mutta ei sinisilmäisellä tavalla. Kyllä hän on paras ehdokas, eikä konservatiiviset arvot ainakaan haittaa!

Vierailija
9/19 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään mahiksia. Olisi tyhmää äänestää häntä. Olen nähnyt hänen puhuvan joskus kyselytunnilla. Esittää asiansa yhtä riidanhaluisesti kuin persu konsanaan.

Vierailija
10/19 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amen. Hän ei anna periksi synnintekijöille.

Vierailija
11/19 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sanot siis että litra maitoa maksaa 29 c...?

- kyllä minä olen nähnyt että se tarjouksessa maksaa 29 c

- eli mielestäsi maidon hinta on 29 c?

- kyllä minä olen nähnyt tarjouksessa

--

Sama ihminen lopetti koko Suomen ainoan eläinsuojeluasiamiehen viran. Jostain syystä monet uskovaiset ovat hyvin empatiakyvyttömiä eläimiä kohtaan.

Vierailija
12/19 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- sanot siis että litra maitoa maksaa 29 c...?

- kyllä minä olen nähnyt että se tarjouksessa maksaa 29 c

- eli mielestäsi maidon hinta on 29 c?

- kyllä minä olen nähnyt tarjouksessa

--

Sama ihminen lopetti koko Suomen ainoan eläinsuojeluasiamiehen viran. Jostain syystä monet uskovaiset ovat hyvin empatiakyvyttömiä eläimiä kohtaan.

Niin? Tartut yhteen tai kahteen asiaan. Eli eipä ole paljoa pahaa sanottavaa Essayahista!

Vierailija
13/19 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skandaali vaaleissa

Vierailija
14/19 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipulointia ,vedätystä,huijausta.

Vierailija
15/19 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä luottaisi presidenttiin, joka tiukoissa paikoissa hakee apua mielikuvituskaveriltaan.

Vierailija
16/19 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vitsi? Tuskinpa itsekään tosissaan edes haluaa presidentiksi. 

Vierailija
17/19 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. 

Vierailija
18/19 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapinlahden "tyttö" Sari kannattaa 2. kierroksella Alexia, kun tuo Hgin hienostokaupunginosassa asuva, ruotsia äidinkielenään puhuva ehdokas kuulemma ymmärtää maataloutta ja sen vaikeuksia. Olin ennen pitänyt  Essayahia järkinaisena, mutta sepä loppui just nyt.

Vierailija
19/19 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin turha empatiakyvytön hihhuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä