IS: Sähköpyörien myynti romahti jopa 90%
Kysynnän romahtamisen taustalla on yhdistyksen mukaan hallituksen huhtikuun kehysriihessä tekemä päätös poistaa työsuhdepyörien verovapaus vuoden 2026 alusta.
Mitä jos ostaisit nyt sähköpyörän ja tukisit yrittäjiä?
Kommentit (114)
Kuka ostaa 3000 fillarin, jos ei duunimesta maksa ainakin puolia verovähennyksineen? Monesti se on vielä firman vakuuttama, jos/kun se pöllitään.
Ne on tökerön kalliita ja vaativat kallista huoltoa.
Joko niitä saisi jostain alennuksella? Voisin ostaakin, harkitsin jo työsuhdepyörää, mutta onneksi olen hidas tekemään päätöksiä..
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa 3000 fillarin, jos ei duunimesta maksa ainakin puolia verovähennyksineen? Monesti se on vielä firman vakuuttama, jos/kun se pöllitään.
Kyllä sitä ihan itse lyhennetään. Vakuutus ei ole oman työnantajan vaan sen liisarifirman hommaama.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä lukko niin ei lähde
En osta kun pärjään vallan mainiosti tavallisella pyörällä ja niin tekee kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
En osta kun pärjään vallan mainiosti tavallisella pyörällä ja niin tekee kaikki muutkin.
Onneksi meillä vanhuksilla on vielä kuntoa ja terveyttä niin että jaksaa ihan itse polkea sitä pyörää.
T: Risto 62v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä lukko niin ei lähde
Mä hankin sellasen hyvän ja arvostetun bändilukon. Ainut vaan että se avain oli siinä ihan paska eikä kestänyt pakkasta ja se katkesi lukkopesään. Onneksi siinä oli kaupungin työntekijä rälläkän kanssa lähellä. Se hyvä lukko aukesi sillä alle viidessä sekunnissa. Hyvä lukko palautui kauppaan ja ostin paljon halvemman lukon jossa oli panostettu kuitenkin avaimen laatuun. Ehkä se rälläkällä aukeaisi neljässä sekunnissa mutta on ainakin voinut fillarin lukita sillä niin että sen saa vielä aukikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä vanhuksilla on vielä kuntoa ja terveyttä niin että jaksaa ihan itse polkea sitä pyörää.
Palataan asiaan kun sullakin on sepelvaltimotauti ja diabetes.
Voisin ostaakin jos parilla tonnilla sais mut ne on hinnat alkaen malleja ne. Näyttää olevan laadukkaammat noin 3000--4000e välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotahan vaan kun tulee 80 täyteen. Olen jo miettinyt josko vaihtaisi sähköavusteiseen kun on tuo melkoinen ylämäki tuossa ennen Prismaa.
Teukka 83v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on molemmat. Ei ne vauhtia hidasta. Niiden lisäksi on vielä tuore syöpäleikkauskin taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuitenkin Invamopo olisi sinulle se paras.
Tässä ne nähdään nää fillarilla liikkuvat rahamiehet.....vihreäksi sammaloituneiden päättäjien mukaan nämä reikätaskut elättää helsingin ytimen , autokansa pois jaloista.
Vierailija kirjoitti:
Voisin ostaakin jos parilla tonnilla sais mut ne on hinnat alkaen malleja ne. Näyttää olevan laadukkaammat noin 3000--4000e välillä.
Tuolla hinnalla saa jo ihan hyvän Auton. Eikä tarvitse polkea tai kastua sateessa ?
Valitettava esimerkki suomen taloustilanteesta taas kerran. Yritystoimintaan tarvitaan yhteiskunnan tukea. Kun tuki lakkaa, bisnes katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla hinnalla saa jo ihan hyvän Auton. Eikä tarvitse polkea tai kastua sateessa ?
Auton käyttö ja ylläpito vaan taitaa maksaa ihan hitosti enemmän kuin sähköpyörän?
Riikkuli ja Petsku "hoitivat" taas homman.
Vierailija kirjoitti:
Riikkuli ja Petsku "hoitivat" taas homman.
Suomi pelastuu! (Tirsk!)
Mitähän niille sähköpyörille tapahtuu, joissa maksukausi on vielä kesken.