Naapurit luulevat että seuraan heitä
En seuraa. Minä vain kuljen sattumalta samaan suuntaan kuin ne ja samaa paikkaan. Enkä pengo roskikisia. Olin vienyt juuri roskat ja saatoin heittää sinne muutakin kuin roskat. Sama paperikeräyksessä. Olette ilkeitä ja teen teistä ilmoituksen isännöitsijälle.
Kommentit (11)
Toi kaikki on vain sun päässä, ei ketään kiinnosta mitä toiset touhuaa.
Vierailija kirjoitti:
Toi kaikki on vain sun päässä, ei ketään kiinnosta mitä toiset touhuaa.
Paitsi aloittajan kaltaisia kyttääjiä jotka tonkivat roskiksetkin päästäkseen selville naapureista.
Minun naapurini väitti, että kyttään asuntoni ikkunasta hänen pihalla kävelyään. Kysyin, miten hän voi tietää, jos hän ei itse katsele asuntoni ikkunoihin. Kuulemma vain "vilkaisee".
Vierailija kirjoitti:
Minun naapurini väitti, että kyttään asuntoni ikkunasta hänen pihalla kävelyään. Kysyin, miten hän voi tietää, jos hän ei itse katsele asuntoni ikkunoihin. Kuulemma vain "vilkaisee".
Samaa tasoa kuin naapuri on alkoholisti, koska aina kun käyn alkossa on naapurikin siellä. 😂
Ja meilläpäin on oikein enempikin kyttääjiä, kun käyvät hyvin usein samaan aikaan jumppasalilla. Ihan selvästi mua käyvät siellä kyttäämässä
Aina on naapuri alkossa kun minäkin. Varmaan kyttää. Ei kai kukaan muu niin usein viinaa osta!
Miksi te kyttäätte minua tällä palstallakin!!! Eikö teillä ole omaa elämää!!!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi te kyttäätte minua tällä palstallakin!!! Eikö teillä ole omaa elämää!!!!
Satuin olemaan palstalla samaan aikaan. Ei kai se ole kiellettyä tai laitonta?
Onko tämä joku tirkistely juttu kun on sexipalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku tirkistely juttu kun on sexipalstalla?
On vain luonnollista että joku saa tyydytystä kun seuraa naapureidensa elämää. Se on nykyaikaa.
Seli seli...