Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: "Länsimaalaisia naisia pidetään helppoina" - Naiset matkaavat nyt yllättävään maahan etsimään miestä

Vierailija
08.06.2025 |

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/66523492-c160-4605-a87a-6a8bd0bd6ab0

"Suosittu eteläkorealainen populaarikulttuuri on saanut naiset ympäri maailman haaveilemaan korealaisesta poikaystävästä."

"Kauhanen kertoo, että korealaisten miesten mielikuvissa länsimaalaisten naisten kanssa seksin saaminen on helpompaa."

Kommentit (201)

Vierailija
121/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme urputusta. Minulla on ollut hyviä poikaystäviä. Eri taustat ei ole suhteita pilanneet tai parantaneet. Menin naimisiin parhaan kanssa. En kä.ole katunut. 

Vierailija
122/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan näin keski-ikäisenä naisena ihmettelen, että oikeastikko nuoret naiset kuvittelevat, että Koreassa kaikki miehet näyttävät K-draamoista reväistyiltä ja rakkaustarinat ovat siellä niin ihanan romattisia kuin suoratoistopalveluissa näyttävät.

Tottakai kuvittelevat ja kiitos feminismin kuvittelevat sellaisen miehen ansaitsevansa.  Vastaavasti nuori korealainen nainen kuvittelee samaa länsimaisista miehistä, kiitos jälleen feminismin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä kiinnosta korealaiset pätkääkään.

Naiset kiinnostavat. Ovat sangen nättejä ja pikkuisia.

T:Jalo 51-V

Ongelma ei ole suomalaisten naisten "helppous" vaan nimenomaan suomalaisten miesten helppous.

Niin, tunnetusti miehet niitä helppoja l o r t t o j a  on jotka jakelevat munaansa vähän joka toiselle naiselle :D  Suurin osa miehistä ei ole parisuhdematskua

Vierailija
124/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"- Ensimmäinen ajatukseni tästä aiheesta oli, että naisparat tulevat pettymään, jos etsivät sieltä unelmien miestä. Kun olen tutkimuksen kautta perehtynyt ennen kaikkea korealaiseen tasa-arvoon, tai sen puutteeseen, niin kyse ei ole todellakaan mistään naisten ihannemaasta, Kauhanen sanoo."

"- Nämä [eteläkorealaiset] naisethan eivät ottaisi korealaista miestä, vaikka maksettaisiin."

"Kauhasen mukaan Etelä-Korea on erinäisissä sukupuolten tasa-arvoa mittaavissa listauksissa "ihan siellä pahnanpohjimmaisena muslimimaiden rinnalla".

Kauhanen kertoo, että koulutus on maassa melko tasa-arvoinen. Naiset kouluttautuvat siinä missä miehetkin, jopa enemmän. Kuitenkin lähes kaikissa muissa tasa-arvoa mittaavissa osa-alueissa tulos on heikko.

Naisten ja miesten väliset palkkaerot ovat suuria ja naisten on huomattavasti vaikeampaa edetä työelämässä. Etelä-Koreassa mie

Oja ja allikko?

Vierailija
125/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, jokainen nainen pois Suomesta on potentiaalisesti pois inceliltä, hehheh.

Ei mun tarvitse mihinkään mennä. Suomeen tulee pitkiä miehiä töihin muualta lusmuiluorientoituneiden  länkisääripersutonttujen tilalle.

N

Mistä tällainen viha miehiä kohtaan kumpuaa?

EN vihaa miehiä. Vihaan lusmuiluorientoituneita länkisääripersutonttuja.

Rakastan miehiä. SINÄ et ole mies.

Vierailija
126/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen patriarkaatin määrittely itsemääräämisoikeudestaan kiinni pitävästä naisesta, että se on helppo.  Mutta miksi toimittaja sitä toistelee.  Puuttuu vain se h-sana.

Vierailija
127/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, jokainen nainen pois Suomesta on potentiaalisesti pois inceliltä, hehheh.

Ei mun tarvitse mihinkään mennä. Suomeen tulee pitkiä miehiä töihin muualta lusmuiluorientoituneiden  länkisääripersutonttujen tilalle.

N

Palstamiehet haukkuvat naisia täällä päivittäin muun muassa sper maviemäreiksi ja sitten kehtaavat ihmetellä miesvihaa :D Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan

Vierailija
128/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne filmisankarit on perusteellisesti meikattuja, kulmakarvat nypittyjä/piirrettyjä. Huulet punattuina, kasvot vaalennettuina.

Korealaisille niin miehille kuin naisille on pituus tärkeää, etenkin miesten. Ja mitä vaaleampi iho se ihqumpi.

Puhun nyt nuoremmista ikäluokista. Toki, jos nainen pitää vahanukkemaisista nuorukaisista, niin mikäs siinä. Pariskunta voi käydä samoilla meikkipurkeilla... kenties?

Eikö sossu maksakaan sulle naisenhakureissua Aasiaan?

Sossu maksaa ainoastaa mieslutkat suomeen naisille

Lähde?

Itse tulevat ja työllistyvät 3 x paremmin kuin persut.

Vierailija
129/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Feminismistä.  Tätä opetetaan tytöille ja naisille.

Vierailija
130/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Ohiksena veikkaan että näistä ainaisista suomalaisten naisten haukkumisista.  Ryhävalaat, suomiakat, gambiahorot, helpot ja venyneet yms yms. 

Valitettavasti tuollaisia kommentteja kun haetaan, se alkaa vaikuttamaan suomalaisia miehiä.vastaan. 

Vierailija
131/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulisi että kullin pituudessa ainakin häviävät "surkeille" suomalaisillekin. 

Vierailija
132/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Varsin vihamielinen lausahdus. Mistä tiedät tuon edellisen habituksen?

Vierailija
133/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Pidäthän sitten huolta siitä että se lemmikkieläimesi tekee töitä, kiitos. 

Ja muistathan itsekin ahkeroitua työnhaussa. Muista että kouluttamattomana on paras ottaa vastaan mitä vain tarjoavat.  

Vierailija
134/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENKÄÄ PERKELE TÖIHIN, MIESHU0RAT. Huomenna hyvä aloittaa aikuisen elämä. On maanantai.

Vierailija
135/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
136/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että suomalaisen tyyppiset miehet on kuumaa kamaa japanissa. Kannattaa ottaa selvää. Japanilaiset nuoret naiset on todella viehättäviä.

No menepä kokeilemaan kuinka kuumaa kamaa sä olet japanilaismarkkinoilla. Mun ymmärtääkseni ne ei ihan hirveästi arvosta keski-ikäisiä kelatukiukkoja jotka asuu syrjäkylillä vuokrayksiöissä, mutta saatanhan mä olla väärässäkin.

Hui oletpa kiukkuinen haluatko munaa? Oletko hoikka ja nätti mistä kiikastaa?

Vierailija
137/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen patriarkaatin määrittely itsemääräämisoikeudestaan kiinni pitävästä naisesta, että se on helppo.  Mutta miksi toimittaja sitä toistelee.  Puuttuu vain se h-sana.

Olisiko tuosta ilmiöstä pitänyt vaieta?

Vierailija
138/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Feminismistä.  Tätä opetetaan tytöille ja naisille.

Missä? Sama koulu kuin pojilla. Vai eikö poikien heikkoihin aivoihin tallennu mitään?

Vierailija
139/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan näin keski-ikäisenä naisena ihmettelen, että oikeastikko nuoret naiset kuvittelevat, että Koreassa kaikki miehet näyttävät K-draamoista reväistyiltä ja rakkaustarinat ovat siellä niin ihanan romattisia kuin suoratoistopalveluissa näyttävät.

Ei, mutta kannattaa tsekata, jos omalle kohdalle osuisi sellainen.

Vierailija
140/201 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Ohiksena veikkaan että näistä ainaisista suomalaisten naisten haukkumisista.  Ryhävalaat, suomiakat, gambiahorot, helpot ja venyneet yms yms. 

Valitettavasti tuollaisia kommentteja kun haetaan, se alkaa vaikuttamaan suomalaisia miehiä.vastaan. 

Onko tässä ketjussa haukuttu miehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi