YLEllä Monte Criston Kreivi -sarja! Ihan huippu
Katso lähetysajat : Monte Criston Kreivi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä piti kelata turhat viipymät eteen päin. Mutta kun alkuun pääsi, sarjan katsoi mielellään loppuun asti.
Pitää tsekata, poikkeaako sarja kovastikin alkuperäisestä eli kirjasta. Esim. en usko, että kirjassa oli lesbosuhde. Ja loppu lienee erilainen.
Kirjassa ON lesbosuhde, mutta ei noita asioita kerrottu ennen ihan suoraan. En tiedä miten sarjassa, kun kiinnostus lopahti kesken.
EI ole kirjassa lesbosuhdetta. Tai ainakin pitää käyttää mielikuvitusta erittäin paljon, jos sellaisen sieltä löytää.
Ai. Minulle oli jo ysärillä varhaisteininä kirjaa lukiessa ihan selvää, että Eugenie Danglars karkasi rakastajattarensa kanssa. Mutta tietty voi tulkita niin kuin haluaa, koska mitään ei sanota suoraan.
Oli siinä kirjassa lesbosuhde minunkin mielestäni. Ei sitä niin korostettu, mutta oli kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä piti kelata turhat viipymät eteen päin. Mutta kun alkuun pääsi, sarjan katsoi mielellään loppuun asti.
Pitää tsekata, poikkeaako sarja kovastikin alkuperäisestä eli kirjasta. Esim. en usko, että kirjassa oli lesbosuhde. Ja loppu lienee erilainen.
Kirjassa ON lesbosuhde, mutta ei noita asioita kerrottu ennen ihan suoraan. En tiedä miten sarjassa, kun kiinnostus lopahti kesken.
EI ole kirjassa lesbosuhdetta. Tai ainakin pitää käyttää mielikuvitusta erittäin paljon, jos sellaisen sieltä löytää.
No minulla ainakin mielikuvitus siihen suuntaan heräsi, kun kaksi naista karkasi keskenään ja muhinoi sängyssä.
Teos on kertomus kostosta ja tarina nuoren ihmisen elämän pilaamisesta valheilla. Dumas oli lehtikirjailija, joten juonen käänteet olivat mitoitettu 1800-luvun lehtiartikkelien mittoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla ainakin mielikuvitus siihen suuntaan heräsi, kun kaksi naista karkasi keskenään ja muhinoi sängyssä.
Jaa. Pitää näemmä lukea kirja uudestaan. En yhtään muista tuollaista kohtaa. Ehkä siellä sellainen sitten on (en siis epäile erityisesti, olen voinut ihan hyvin unohtaa, kirjan lukemisesta on jo aikaa)
Vierailija kirjoitti:
Oli siinä kirjassa lesbosuhde minunkin mielestäni. Ei sitä niin korostettu, mutta oli kuitenkin.
Dumas ei vaan osaa kuvata uskottavia rakkaussuhteita. Tyypillinen 1800-luvun huoramarko.
Mielestäni loppuosan kaikista jännittävimmät ja dramaattisimmat kohdat oli jätetty pois. Ihmettelen, miksi
Kaikki ne myrkyttämiset (muut), hulluksi tulemiset yms.
Tulkitsitteko te niin, että Edmondista ja Mercedeksestä tuli lopussa taas pari? Jotenkin sarja loppui sellaiseen henkeen, mutta en ole varma
Haideen hahmo kyllä oli niin typistetty, että kävi mielessä, olisiko kannattanut jättää sarjasta pois kokonaan
Hahaa! Minun! Smaragdi on minun! Gespard Caderousse on rikas.