Te ketkä vastustatte työttömien tukien leikkauksia niin kertokaa itse parempi aktivointi malli työttömille?
Ketään ei voida pakottaa töihin joten tukien leikkaus tai etuuksien leikkaus on ainoa keino miten yhteiskunta voi painostaa työttömiä töihin. Suomessa taitaa jokainen puolue haluta että suomalaiset tekisivät töitä eikä makoilisi kotona yhteiskunnan elätettävänä.
Kysyn siis teiltä että mikä olisi teidän aktivointi malli työttömille jos tukien leikkaus ei teille käy.
Sanon vielä sen että suomessa on avoimia työpaikkoja, koko 2000 luvun ajan suomeen ollaan tuotu vuosittain tuhansia ulkomaalaisia työntekijöitä koska suomessa on työvoimapula.
Kommentit (528)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuet pois ja töihin.
Joo, tätä minäkin työttömänä +55 naisena kannatan.
Jos saisin töitä, niin koulutustani vastaava, minun alani alin palkka olisi 2200e
Sillä pärjäisin.
Pitäisi vaan ensin päästä töihin.
Ei kukaan ota työtöntä, kun se on niin vaarallista ja häpeällistä, eihän ne osaa mitään, ymmärtävätkö edes kellon päälle.
En työllisty yrityksistä huolimatta.
Öö miksi sun pitää saada koulutusta vastaavaa työtä? On paljon työtä mitä voi tehdä ilman koulutusta ja moneen paikkaan voi kysyä oppisopimusta. Työttömät eivät tunnu ymmärtävän sitä että ihminen voi tehdä muitakin töitä kuin oman alan töitä.
Sulla hlökohtaista kokemusta? Mulla on ja todella ainoa työ johon loppu viimeksi pääsin oli omanalan työ josta jo kokemusta. Hain aivan laidasta laitaan ja aina sama seinä vastassa, ei koulutusta eikä kokemusta joten kiitos ei. Ei niihinkään muihin tosta vain mennä.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mrsa potilas menee ravintolaan töihin niin ei se tieto lääkäreille mene.
Kiukkupetteri siellä
Vierailija kirjoitti:
Housut alas ja pyllistely kelalle
XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mrsa potilas menee ravintolaan töihin niin ei se tieto lääkäreille mene.
Kiukkupetteri siellä
Hyvätuloiset syö ravintoloissa, ongelma siirtyy heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkupetteri siellä
Kiukkupetteri on hallituksessa.
Hallitus lisää Kelan tiedonsaantioikeuksia, kuulemma säästetään 5 miljoonaa euroa väärinkäytöksiä. Niin luki lausuntopalvelussa.
Lisäksi kelan toiminnoista yksityistetään osa ja sama alkaa valtion muissa virastoissa.
Öööööööööh
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli joskus jotain terveystietoja työkkärissä suunnitelmassa, koska itse niistä kerroin, mutta virkailija vaihtui ja oli ottanut kaikki tiedot pois.
Ehkä niitä ei saa nykyään kirjata ylös.
Minullakin oli joskus. Sakohan sinne tehtyä sellaisen tietopyynnön itsestään?
Tässä oli siitä kelan tiedonsaantioikeuksien lisäämisestä.
https://www.lausuntopalvelu.fi/FI
Ja kohta lausuntopyynnöt
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta lausuntopyynnöt
Se, että tekoäly tekee jatkossa sairaaloissa työvuorolistat ja lisäksi tulee älylattia jolloin hoitajia tarvitaan vähemmän oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Öööööööööh
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
Nyt on saman tasoista argumentointia kuin aloituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta lausuntopyynnöt
Kohdassa lausuntopyynnöt on vaikka mitä uudistuksia.
Tekoäly tekee jatkossa sairaaloissa työvuorolistat.
Bye bye apulaisosastonhoitajat, saatte potkut.
Vierailija kirjoitti:
Öööööööööh
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
Valtio säästää, kun apulaisosastonhoitajat sairaaloissa irtisanotaan.
Hyvä
Ostin pussimuussshia ja nyt oon muuussseihessa, lol
Ap
Muuussshaaa taikka kuole taikka Muuussshaaa taikka MUUUSSSHAAA ja kuole! 🥸
Lausuntopyynnöissä on, että ulosottoviraston työpaikkoja loppuu monessa kaupungissa. Tai siis toimistot, yli 30 paikkakuntaa.
Työharjoittelija harrastaa seksiä tytön kanssa, työharjoittelija 18, tyttö 12, tarviiko käyttää ehkäsyyy?
Vierailija kirjoitti:
Työharjoittelija harrastaa seksiä tytön kanssa, työharjoittelija 18, tyttö 12, tarviiko käyttää ehkäsyyy?
Ei meidän virmassa tarvii mutta pomo tulee mukaan kjeh räh
Poliiseja paikallisella sopimisella töihin.