Ostin elämäni ensimmäiset trikoot/treenilegginssit. Ja nämähän ovat hemmetin mukavat päällä. Aion pitää näitä joka päivä kaupungillakin
Ennen pyörittelin silmiäni trikoita pitäville pimuille kaupungilla. Miksei julkiselle paikalle voi pukeutua johonkin muuhun, kuin vartaloanuolevaan ohueen kankaaseen. Mutta Nyt Ymmärrän. En aio käyttää farkkuja enää koskaan.
Kommentit (35)
Muista vaan tarpeeksi pitkä paita.
Kestääkö pakarat? Ne trikoot on aika paljastavat.
Ne on mukavat. Yleensä ne, jotka tuomitsevat eivät ole kokeilleet niitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Kestääkö pakarat? Ne trikoot on aika paljastavat.
En tiiraile itseäni takaa, joten ihan sama mitä sillä puolella tapahtuu.
Törkeän seksikkäät! Yökerhossa nuorella naisella oli treenitrikoot ja valkoinen toppi. Jokainen mies söi silmillään tuota naista ja muut naiset bilemekoissa näkymättömiä!
Ostin yhdet koti käyttöön. Niin mukavat,että kävin hakee vielä toiset samanlaiset. Voi näillä vaikka kauppaankin mennä.
Kuminauhavyötäröisiä aina käytän mutta pitää olla kangasta enemmän jos lyhyt yläosa.
Onko hiostavat? Mistä löytyy ei-hiostavia trikoita? Tykkäisin pitää, mutta en tykkää hikoilla. Ja vanha akka olen, niin ei mua kukaan kuolaisikaan.
Haluaisin riisua trikoot päältäsi ja tehdä vanha kunnon sisääulostempun
Vierailija kirjoitti:
Ne on mukavat. Yleensä ne, jotka tuomitsevat eivät ole kokeilleet niitä itse.
Pidän treenatessa, en muualla. Mukavia housuja löytyy trikoiden ja farkkujen välilläkin.
Ne on niin kauheat, vaikka olisi kroppa kunnossa. Kuin ei mitään päällä. Huono muoti. Sama vaikka tepastelisi pelkissä alkkareissa. Tulee halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko hiostavat? Mistä löytyy ei-hiostavia trikoita? Tykkäisin pitää, mutta en tykkää hikoilla. Ja vanha akka olen, niin ei mua kukaan kuolaisikaan.
Osta urheiluliikkeestä kunnon treenitrikoot.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa miten mukava on hame.
Reidet hankaavat yhteen, tuuli uhkaa nostaa helmaa, näkyykö takapuoli, pitää muistaa pitää polvet tiukasti yhdessä... Trikoot > hame.
Juurikin siksi leggareita pidetään, että ovat niin mukavia. Jos haluat astetta siistimmät housut, jotka on yhtä mukavat kuin leggarit, suosittelen lämpimästi ruotsalaista Ninepine-merkkiä.
Itsellä on Ninepinelta sekä suoralahkeiset (relax) että kapealahkeiset, enkä enää muita halua käyttää. Menee töistä vapaa-aikaan riippuen siitä, mitä muuta päällä.
Käytännölisyys kunniaan!