Mitä teet vielä tänään?
Mun pitäis tehdä töihin evääks täytetty patonki, siivota keittiö, harjata märät hiukset ja pestä hampaat.
Kommentit (31)
Pakkaan ostamani uudet vaatteet matkalaukkuun, juon punaviiniä ja katson La Promesaa jakso 549.
Vierailija kirjoitti:
Pizzaa🍕😋
Huh huh
Vierailija kirjoitti:
Pakkaan ostamani uudet vaatteet matkalaukkuun, juon punaviiniä ja katson La Promesaa jakso 549.
Onko huomenna lento Madridiin?
Leipasen lapaan ja käyn röökillä ja sitten nukkumaan. Aamuvuoro.
Neulon sukkaa eteenpäin, syödään iltapalaa ja sitten iltatoimet ja nukkumaan. Jännää.
Jauhelihakastiketta huomiseksi kun lapset tulee viikonlopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Pizzaa🍕😋
Kenelle teet? Monta syöjää?
Mitä täytteitä?
Vierailija kirjoitti:
Katselen telkkaria.
Mitä sieltä tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzaa🍕😋
Kenelle teet? Monta syöjää?
Mitä täytteitä?
Itselle vaan pakaste pepperoni, oli alessa. En ole syönyt koko päivänä. On hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihakastiketta huomiseksi kun lapset tulee viikonlopuksi.
Tarjoaisit jotain parempaa niille! Tai veisit vaikka ravintolaan.
Laitan tiskit koneeseen ja koneen käyntiin. Katson Ensitreffit alttarilla ja Erikoisjoukot. Sitten harjaan hampaat ja vaellan nukkumaan.
Syön rahkaa, otan iltalääkkeet, pesen hampaat, imppaan kortisoninenäsuihkeen, käyn pissalla ja menen nukkumaan
Käyn suihkussa, pesen hampaat ja juon vähän vettä. Olen netissä kunnes alkaa nukuttaa eli viimeistään klo 23 sammutan koneen. Kuuntelen ehkä musiikkia koneelta. Unentulooni ei tietokoneneen valoisuus vaikuta, vaikka kuinka suositukset väittävät, että vaikuttaisi.
Pelaan vähän tietokonepelejä, käyn sitten kusella, pesen hampaat ja painun nukkumaan. Aamulla töihin.
Peseydyn, meen sänkyyn lukemaan ja lällimään kissaa. Viestittelen miesystävälle hyvät yöt tai sitte soitellaan vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen telkkaria.
Mitä sieltä tulee?
Samoja uusintoja kuin aina. Helppoa katsottavaa.
Harjaan hampaat, katson telkkaria, otsn lääkkeet ja menen nukkumaan toivoen, että en taas herää yöllä.
Kattelen netflixiä kuten työpäivän aikana valtion hyvinvointilaitoksessa.Olen koukussa sarjoihin ja töissä ei ole mitään järkevää puuhaa eikä kukaan kysele perään.
Pizzaa🍕😋