Ostin elämäni ensimmäiset trikoot/treenilegginssit. Ja nämähän ovat hemmetin mukavat päällä. Aion pitää näitä joka päivä kaupungillakin
Ennen pyörittelin silmiäni trikoita pitäville pimuille kaupungilla. Miksei julkiselle paikalle voi pukeutua johonkin muuhun, kuin vartaloanuolevaan ohueen kankaaseen. Mutta Nyt Ymmärrän. En aio käyttää farkkuja enää koskaan.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa miten mukava on hame.
Reidet hankaavat yhteen, tuuli uhkaa nostaa helmaa, näkyykö takapuoli, pitää muistaa pitää polvet tiukasti yhdessä... Trikoot > hame.
Ei kaikilla ole noin paksut reidet. Ja jos käyttää legginsejä jo julkisesti niin silloin ei kai haittaa, että perse näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reidet hankaavat yhteen, tuuli uhkaa nostaa helmaa, näkyykö takapuoli, pitää muistaa pitää polvet tiukasti yhdessä... Trikoot > hame.
Jos tarttee pelätä ylläolevia ni sullon joku roiskeläppä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole noin paksut reidet. Ja jos käyttää legginsejä jo julkisesti niin silloin ei kai haittaa, että perse näkyy.
Mulla on aina hangannut reidet yhteen, myös alipainoisena teininä. Ei vaan ole mitään tigh gappia. Ja takapuolen näkymisellä tarkoitin, että paljaat persposket tai alushousut eivät näkyisi. Trikoissa kangas on peittona, vaikka ohutta onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarttee pelätä ylläolevia ni sullon joku roiskeläppä päällä.
Noloimman Marilyn Monroe -hetkeni olen kokenut silloin, kun tuuli yhtäkkiä vaan nosti nilkkapituisen mekkoni helmat vyötärölle. Boheemi ja leveä mekko.
Fatima, sä olet upean näköinen niissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käyttäisin hameita ja mekkoja mutta kun on iso maha niin eipä pysty.
Muista katsoa peilistä itseäs takaapäin.. Joka muhkura ja pahkura näkyy ja läskit heiluu ku kävelee.. Huh. Suominaiset on kun muumimammoja, iso persaus, paksut reidet ja pikkukengät = muumimamma. Aika usein meinaa naurattaa tuolla kulkiessa.. Leggarit (lyhyet) joku kehui olevan kivat mekon alla.. Tai polvi leggarit tunikan kanssa on nätti yhdistelmä.. Ei silti, mä pidän vaan kotona ja yöllä vaikka kroppa/jalat kestäiskin, mulla on koti vaatteet ym erikseen.
Minäkin käytän legginsejä melkein kaikkialla koska ne on mukavat, mutta kyllä muiden naisten ikävät mulkailut tuovat kummasti lisäviihdettä kylillä pyörimiseen 😂
Miten voi toisten housut aiheuttaa niin paljon tunteita, en ymmärrä.
Älä höpötä. Et ostanut, etkä käytä. Ne on typerimmät housunkuvatukset ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mahtavan iso perse. Kestää katseen kyllä.
-ap
Oletko saanut paljon huomiota mustilta pojilta/miehiltä?
Vierailija kirjoitti:
Muista vaan tarpeeksi pitkä paita.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
-ap
Olen muuten Juhani 67 v Vantaalta
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostit ja millaiset, ap?
Dressmann:lta
-ap