Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko selvästi varakkaampi nainen turn-off?

Vierailija
08.06.2025 |

Miten on? Vaikka olisi  muuten ok, tykkäisi sinusta ja seksi olisi hyvää.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää täytyy olla varmasti ihan liikaa jos

on kertynyt varallisuutta ja silloin valintani

on selvä:

ei ikinä mitään huonoa seksiä, Kiitos.

42/45 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varallisuus ei vaikuta suuntaan tai toiseen siihen millaista seksi on. En ole ikinä selvästi varakkaamman kanssa viettänyt vaikka loma reissua tai muutenkaan ollut pitkään kontaktissa että voisin sanoa liittyykö siihen ongelmia. Hän saattaisi haluta vaikka sellaisen mökin mihin itsellä ei rahat riitä, niin mikäli hän sen maksaa ilman että itse jään ns kiitollisuudenvelkaan, niin miksipä ei. Jos taas jutut vähänkään lähtee niille raiteille että tee sinä tuo ja tuo kun minä maksoin mökin. Niin kiitos ei. 

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

moniottelija kirjoitti:

No varallisuus ei vaikuta suuntaan tai toiseen siihen millaista seksi on. En ole ikinä selvästi varakkaamman kanssa viettänyt vaikka loma reissua tai muutenkaan ollut pitkään kontaktissa että voisin sanoa liittyykö siihen ongelmia. Hän saattaisi haluta vaikka sellaisen mökin mihin itsellä ei rahat riitä, niin mikäli hän sen maksaa ilman että itse jään ns kiitollisuudenvelkaan, niin miksipä ei. Jos taas jutut vähänkään lähtee niille raiteille että tee sinä tuo ja tuo kun minä maksoin mökin. Niin kiitos ei. 

Tietenkin varallisuus vaikuttaa, varakas on vaativa ja usein kovapäinen. Samansuuruinen ero kuin feministin ja feminiinin välillä.

Vierailija
44/45 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä paljon enemmän varallisuutta ja myöskin palkka viisi kertaa sen kun kumppanilla. Ei asuta yhdessä vielä vaikka oltu 4v yhdessä (mulla isot teinilapset vielä osin kotona) mutta suunnitteilla muuttaa parin vuoden sisään. Mä en näe kyllä ongelmaksi että maksan meidän (kalliimmat) lomat ja kaupassa/ravintolassa useimmiten jos yhdessä ollaan. Välillä tietysti menen hänen kotiin ja hän on laittanut kivan illallisen ja ostanut viinit. Sanoin ostaa mulle merkkipäivänä ihania lahjoja sun muuta.  

Etenkin nuo lomat (halusin käydä Australiassa tai käytiin sukeltamassa Indonesiassa) jäisi yksinkertaisesti vaan tekemättä jos pitäisi mennä 50/50. Saatan sanoa että lähetäänkö, mä maksan kokonaan jollain bonarilla vaikka. Ei mun miestä oikeesti haittaa mut ehkä se johtuu siitä et alussa oltiin pitkään vaan tapaillen eikä kumpikaan ostellut tai maksellut yhtään mitään. Lisäksi hänellä näköpiirissä tulojen huomattava nousu niin tilanne tulee olemaan erilainen sitten myöhemmin. Jotenki kamalaa jos tällanen olis negatiivinen asia tai jotenki estäisi jollain lailla parisuhteen. Tää on kuitenki niin tavallista toisinpäin!

Vierailija
45/45 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan se vaikuttaa, ainakin yhden  yön suhteessa. Ehkä fiilkseen enemmän. On kuitenki aika eri tunnelma painaa rahalla treenattu peppua satiinilakanoissa Helsingin arvotaloissa, kuin vaikka kuinka nätti naista Jakomäen vuokrakaksiossa. Ei ole nyt kyse naisen seksitaidoista 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä