Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako vodkapulloa teillä menee perjantaina?

Vierailija
01.08.2025 |

Yksi ei riitä kyllä alkuunkaan

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää yksi. Blissinä X-tra appelsiinimehu.

Vierailija
2/11 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 plo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää yksi pullollinen (2 desilitraa 60-prosenttista).

Vierailija
4/11 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt tätä perjantaipulloajatusta. Minulla on aina niin paljon juomista kotona, että voisi vetää viikon rännin. Ei siis tarvitse hakea mitään perjantaipulloa Alkosta ja miettiä, että tänään juon tämän.

Vierailija
5/11 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydet 0 pulloa.

Olen tullut järkiini ja jätin ryyppäämisen muille.

Vierailija
6/11 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt tätä perjantaipulloajatusta. Minulla on aina niin paljon juomista kotona, että voisi vetää viikon rännin. Ei siis tarvitse hakea mitään perjantaipulloa Alkosta ja miettiä, että tänään juon tämän.

Toiset ei vaan ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisi.

Vierailija
7/11 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo koskaan väkeviä. Ei kestä maha eikä pää. En harrasta perjantaipulloa. Eilen join kolme olutta terassilla, tänään en juo. Olutta ja viiniä on kyllä kotona.

Vierailija
8/11 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan mennyt yhtäkään

Vierailija
9/11 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään litran leka, mielellään kaksi.

Vierailija
10/11 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkevät vain vanhenee kaapissa. Eipä sillä että ne siellä miksikään menisivät.

Olut ja viinit enemmän makuuni. Viime vuosina niistäkin miedommat. Kauppavahvuisissa viineissä on oikein hyviäkin. Jääkaapissa taitaa nyt olla mietoa rieslingiä ja kolmos- ja ykkösolutta. Niitä varmaan jonkun juon illalla saunan jälkeen.

Vierailija
11/11 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset ei vaan ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisi.

On aika paha alkoholistin merkki, jos koti on ns. kuiva eli talossa juodaan viinaa aina niin pitkään kuin sitä kaapeista löytyy. Mulla on pari tuollaista kaveria. Hakevat aina perjantaipullon ja päälle olutta ja ehkä lonkeroa, joskus viinin. Jos juomista on jäänyt seuraavana päivänä, niin ne juo ne loput sitten lauantaina. Eivät voi olla juomatta, jos kaapista vielä jotain löytyy. Mulla on 30 vuotta ollut kodissa kokoajan alkoholia. Enimmillään varmaan tiukkaa jotain 15 litraa. Mitään ongelmaa ei ole ottaa sen verran kuin ottaa ja jättää siihen. Ei pakonomaista tarvetta juoda kaappeja tyhjäksi. Nytkin keittiön tasolla on drinkkejä varten ginipullo, votkapullo, yksi calva ja yksi viski. Kaapissa on lisää.