Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko selvästi varakkaampi nainen turn-off?

Vierailija
08.06.2025 |

Miten on? Vaikka olisi  muuten ok, tykkäisi sinusta ja seksi olisi hyvää.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajattareksi käy, vois jäädä pois töistä.

Vierailija
2/45 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli käy, jos saat p1llua ja nainen vielä maksaa tästä sulle. Selvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli käy, jos saat p1llua ja nainen vielä maksaa tästä sulle. Selvä. 

Oikein ymmärsit. 

Vierailija
4/45 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö varakas nainen kannattaisi nimenomaan naida?

Vierailija
5/45 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on aidosta kiinnostuksesta, niin eipä siinä lompakon paksuutta tai titteleitä katsota. Toki keskivertopulliaisena melko epätodennäköistä koskaan tavata, saati tutustua tällaiseen naiseen, kun piirit ovat täysin erilaiset. 

Vierailija
6/45 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö varakas nainen kannattaisi nimenomaan naida?

Englannin kielessä on sanonta joka menee jotenkin "nai varakas nainen, hän todennäköisesti nalkuttaa yhtä paljon kuin köyhä, mutta hänellä sentään on rahaa"

Vierailija
7/45 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo vaikuta.

Vierailija
8/45 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Minulla on rahaa riittävästi loppu elämäksi, kun olen aika vaatimaton tarpeissani. On eri juttu, jos nainen alkaa vaatimaan materiaalisen tason ja kulutuksen nostoa, mutta maksakoon sitten itse. 

Vierailija
9/45 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi mitenkään, en ole toisten omaisuudesta kiinostunut, vain personasta ja yhteisestä nautinnosta.

Vierailija
10/45 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kokemusta, joten en osaa sanoa. Ja mistä sen nyt edes tietäisi, että nainen on selvästi varakkaampi? Ajaa Possulla tai Ferrarilla? Käyttää minkkiturkkia? Asuu Villassa Grankullassa?

Vierailija
11/45 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä-vainaa neuvoi 35v sitten minua jotenkin näin: "Jos löydät rikkaan naisen, niin sinun ei tarvitse tehdä elämässäsi mitään. Mutta koska todennäköisyys sille ei ole kovin suuri, suosittelen hankkimaan hyvän ammatin."

Vierailija
12/45 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 

Vierailija
13/45 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei. Sponsorit kelpaa aina!🌺

Vierailija
14/45 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella että varakas huolisi minut tai minun elämäntapani. 

Vierailija
15/45 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reittä pitkin hyviin naimisiin tai hyvään virkaan.   Ei kokemusta, mutta joistakin sanottiin tuohon tapaa: no hän yleni reittä pitkin.

Vierailija
16/45 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryhdy maksetuksi/ostetuksi mieheksi.

Vierailija
17/45 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle miehelle tuntuu olevan ongelma, jos nainen on selkeästi häntä vauraampi.

Itse en ole rikas, mutta kuitenkin nettovarallisuus on kuitenkin merkittävästi tämän ikäisten keskiarvoa enemmän. Olen sijoittanut liki 30 vuotta (olen alle 50), minulla on velaton koti, velattomia sijoitusasuntoja ja muutakin varallisuutta on kertynyt. Oma elämäntyylini on kuitenkin hyvin tavallinen enkä ole materian perään. Arvostan rahan tuomaa turvallisuutta ja vapautta ja passiivisia tulonlähteitä.

Aika monelle miehelle tuntuu olevan ongelma se, että naisella on rahaa ja varallisuutta häntä enemmän. Mies saattaa olla hyvinkin kiinnostunut jopa kuukausia, mutta sitten kun hänelle valkenee, että minulla on merkittävästi varallisuutta, alkaakin ongelmat. Johtuuko heikosta itsetunnosta vai mistä. Itseäni ei kiinnosta miehen varallisuus, tärkeintä että tulee toimeen eikä ruikuta rahasta. 

Vierailija
18/45 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle miehelle tuntuu olevan ongelma, jos nainen on selkeästi häntä vauraampi.

Itse en ole rikas, mutta kuitenkin nettovarallisuus on kuitenkin merkittävästi tämän ikäisten keskiarvoa enemmän. Olen sijoittanut liki 30 vuotta (olen alle 50), minulla on velaton koti, velattomia sijoitusasuntoja ja muutakin varallisuutta on kertynyt. Oma elämäntyylini on kuitenkin hyvin tavallinen enkä ole materian perään. Arvostan rahan tuomaa turvallisuutta ja vapautta ja passiivisia tulonlähteitä.

Aika monelle miehelle tuntuu olevan ongelma se, että naisella on rahaa ja varallisuutta häntä enemmän. Mies saattaa olla hyvinkin kiinnostunut jopa kuukausia, mutta sitten kun hänelle valkenee, että minulla on merkittävästi varallisuutta, alkaakin ongelmat. Johtuuko heikosta itsetunnosta vai mistä. Itseäni ei kiinnosta miehen varallisuus, tärkeintä että tulee toimeen eikä ruikuta rahasta. 

Johtuu, ehkä siitä kun jokainen tietää ettei isoja omaisuuksia saa työtä tekemällä vaan täytyy periä tai jotain muuta 

Vierailija
19/45 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole ongelma, vaan piirre maskuliinin miehen perusluonteessa. Palvelijamies, maksettu mies, ilopoika, yms. tehtävät ja tehtävänimikkeet eivät siihen sisälly.

Vierailija
20/45 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisen suurempi varallisuus ongelma, suhde kaatui muihin seikkoihin. Naiselle se oli ongelma kun en kahta-kolmea kertaa vuodessa halua lähteä rantalomalle, ajan väärän merkkisellä autolla, tykkään itse omin käsin tehdä remppahommia ym, niistä tuli piikittelyä. Käyn päivätöissä, keskituloinen, elelen ihan mukavasti kaikkine hankintoineen ok-talossa ja pystyn säästämään tilille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi