Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jokin muoti-ilmiö että melkein joka tilaisuuteen on nykyään laadittu turvallisen tilan periaatteet?

Vierailija
08.06.2025 |

Miten ennen oli? Oliko jollain sitten turvaton olo, kun tällaisia ei ollut?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toukokuulla kuulin ekan kerran joku näyttöruutu oli lavan vieressä. Kai se on nykyään kaikki ilmoitettava kun on näitä ilman kasvatusta olevia aikuisia ihmisiä olemasa ikä n. 20-30 v.

Täälä maaseudulla ollu melko rauhallista aiempina festareina toki niistä on aikaa. Muutamien kans olen muutaman sanan vaihtanut. Vai onko sekin nykyään kiellettyä.

Vierailija
62/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historiassa kaikki totalitarismi on aina perustunut siihen, ettei vaihtoehtoisia mielipiteitä ja näkemyksiä saa esittää. Ongelmat on helpointa lakaista maton alle kieltämällä niistä puhuminen.

Safe space on suora synonyymi sille, ettei vallitsevan hegemonian arvostelua sallita. Diktaattorit haalivat ympärilleen yes maneja, jotka myötäilevät heitä kaikessa.

Sitten ihmetellään, miksi jengi äänestää jotain laitapuoluetta, jonka pääasiallinen tavoite on lähinnä tuikata koko roska tuleen.

Itse olen aina ehdottomasti puolustanut yksilönoikeuksia ja vähemmistöjä, mutta tämä ns. woketus tuhoaa koko tavoitteen ja kääntää ihmisiä enemmänkin sitä vastaan, sillä osa haluaa välttää assosioitumista. Suuri osa sukupuolivähemmistöistäkin on tervejärkisiä, mutta ääneen pääsevät käytännössä vain nämä kovaäänisimmät woke-kotkottimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuollaisen ns. turvallisen tilan kuuluisi olla useimmissa tapauksissa perusoletus? Miksi siitä tehdään niin ennakkoilmoituksellinen asia?

Taitaa perusoletus nykyään olla, etteivät jotkut ilman ohjeistusta osaa käyttäytyä.

Hämmentävää ja myös holhoavaa.

Mutta jostain se johtuu. Eli ihmiset ovat käyttäytyneet huonosti perusoletuksista huolimatta, joten on täytynyt alkaa huomauttaa niistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan