Tänään 400 päivää ilman seksiä
Kommentit (16)
Ei kannata katkeroitua, jos ei puheet auta eikä voi erota niin menet vieraisiin. Niin muutkin tekee. Itse en alun jälkeen edes pidä huonoa omaatuntoa. N35
21900 päivää . Alkaa jo painetta kertyä kellukkeisiin.
Miten verovaroillamme tuotevassa parisuhdeterapiassa teitä on ohjeistettu?
Muista että olet jo maksanut sen, ap.
En tiedä montako päivää, mutta vuosia 23 ilman seksiä. Kaksi lasta, joten joskus sitäkin on harrastettu. Nykyisin helppoa olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä montako päivää, mutta vuosia 23 ilman seksiä. Kaksi lasta, joten joskus sitäkin on harrastettu. Nykyisin helppoa olla ilman.
Eikö nämä meidän nussimistarinat koskaan tunnu etäisiltä?
Mulla taitaa olla lähemmäs viisisataa päivää viime seksikerrasta. Nyttemmin sinkkuna.
N35
Vierailija kirjoitti:
Mulla taitaa olla lähemmäs viisisataa päivää viime seksikerrasta. Nyttemmin sinkkuna.
N35
Miksi miehet välttelevät sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
Eivät välttele, päinvastoin. Erosin vasta hiljattain seksittömästä suhteesta ja asumme vielä saman katon alla ex-avomiehen kanssa. Haluaisin toki seksiä, mutta en tuossa muuton jälkeenkään varmaan älä irtosuhteita harrastamaan kun ei ole ollut tapana. Silloinkin kun seksiä on ollut, ei se mitään ihmeellistä ole ollut. Itselläni lähinnä huonoja kokemuksia, masturboida voi itsekin, ei kiinnosta olla pelkkä panoalusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
Eivät välttele, päinvastoin. Erosin vasta hiljattain seksittömästä suhteesta ja asumme vielä saman katon alla ex-avomiehen kanssa. Haluaisin toki seksiä, mutta en tuossa muuton jälkeenkään varmaan älä irtosuhteita harrastamaan kun ei ole ollut tapana. Silloinkin kun seksiä on ollut, ei se mitään ihmeellistä ole ollut. Itselläni lähinnä huonoja kokemuksia, masturboida voi itsekin, ei kiinnosta olla pelkkä panoalusta.
Joten vain yksi mies välttelee seksiä kanssasi.
Kirjoituksestasi sain, pahoitteluni siitä, väärän vaikutelman.
Sooloseksikin lasketaan seksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sooloseksikin lasketaan seksiksi.
Kyllä, ja sen vuoksi naisilla on klitoris.
Sen ainoa tehtävä on tuottaa seksuaalista nautintoa eikä liene sattumaa että se sijaitsee käsien luonnollisessa yhtymäkohdassa.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Samapa tuo, kun parisuhdetta takana 0 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samapa tuo, kun parisuhdetta takana 0 päivää.
Me osaajat nussimme myös ilman parisuhdetta sekä suhteen aikana omaa, vierasta sekä yhdessä muiden kanssa.
No sitten pitää miettiä kannattaako tuollaisessa parisuhteessa jatkaa.
Tänään sä olet ollut yhden päivän ilman seksiä, jos oikein mitataan aikaa.
M48, guru