Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnelma treffeillä jäätyi

Vierailija
07.06.2025 |

Olimme keskustelleet normaalisti ja söimme pääruokaa. Olimme yhdestä puheenaiheesta hieman eri mieltä ja deitti tuntui yhtäkkiä kiihtyneeltä. Hän tokaisi "haista paska" ja keskittyi ruokaan.

Mikähän tuli.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli aihe? mistä olitte eri mieltä?

Mä oon itsenäinen vahva nainen ja mä sanon mitä mä ajattelen! Mä en kumartele ketää. Jos mä oon sitä mieltä et äijäl on tyhmä näköne paita nii se on sit sellane. Mä seison mun sanoje takana. Joku ruutu kaulus paita. Ehotin et laittas jonku huppari. Ei tartte olla  bändi kuva mut ois se hienoo kun ois joku raju bändi kuva. Mä sanoi sille siitä. Suuttu. Mut jos ei kestä mua pahimmillaa ei ansaitse mua parhaimmilaa!

Huoh. ^ Nämä naista erittävät tyypit ovat jotenkin hirveän säälittäviä. Ja näyttävät joka kerta vain sen, millaisiksi he kuvittelevat naiset, nuo käsittämättömän vieraat, oudot ja saavuttamattomat olennot. 🙄

Vierailija
42/54 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko se nainen joka kiljui miehelle ravintolassa kuinka valkoinen mies on sika ja hyväksikäyttävä rasisti sekä misogynisti minkä vuoksi miehen tulisi pyytää anteeksi kaikkien miesten puolesta vuosisatojen pahat teot. 

Oletko se tyyppi, joka kärkkyy joka päivä aamusta iltaan palstalla tilaisuuksia alkaa vaahdota intersektionaalisesta feminismistä ja huutaa #miesvihaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaus:

Aiheena oli avioehto. Haistattelija mies, joka ei halua ehtoa.

Vierailija
44/54 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaus:

Miksi kukaan puhuisi ensitreffeillä avioehdosta? Oletteko oikeasti niin säälittäviä, että hamuatte heti naimisiin jokaisen vastaantulijan kanssa? 

Vierailija
45/54 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa kun et laittanut sitä puheenaihetta

Ei aihe ole oleellista.

Aihe (ja jopa mitä kumpikin siitä sanonut) nimenomaan on oleellinen, että voi ymmärtää käytöksen taustaa.

Vierailija
46/54 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söitte pääruokaa😆oliko possun vai hevosen pää?

Vierailija
47/54 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle toi olisi ehdoton "se oli sitten siinä". 

No siis tota öööh, se deittihän siinä totesi jo mielessään että se oli sitten siinä, ei jaksa enää sinun juttuja, mutta ei kai sitä hyvää ruokaa kannata silti jättää syömättä.

Vierailija
48/54 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaus:

Mieshän sen ehdon nimenomaan haluaa ja hyvä niin.

Vierailija
49/54 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistattelu on moukkamaista, oli aihe mikä hyvänsä. Jos keskustelulumppanin mielipiteet saavat sapen kiehumaan, on parasta poistua paikalta ja funtsia rauhassa, kannattaako tapailua jatkaa. Tietysti on hyvä pohtia myös, miksi eriävät näkemykset ärsyttää. Usein kyseessä on heikko itsetunto, joka saa oitis kolauksen, jos ympäristö ei peesaa.

Vierailija
50/54 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheella ei ole mitään väliä.

Vierailija
51/54 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos että halua naista joka nitisee, nalkuttaa, kalkuttaa, narisee, jäkättää ja mäkättää...

Laittakaa maga-paita treffeille, toimii!

Vierailija
52/54 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söitte pääruokaa😆oliko possun vai hevosen pää?

Se oli paksu ja suonikas liha mämmihunnulla. Kärjessä oli maitia ja varressa karvoja puoleen varteen.

Vierailija
53/54 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa kun et laittanut sitä puheenaihetta

Ei aihe ole oleellista.

Aihe on oleellisin. Esim, jos sanoit olevasi vassari ja hän on kokoomuslainen tai sanoit olevasi uskova ja hän ateisti tai sinä et halua lapsia ja hän haluaa, niin nuo on todella suuria eroja. 

Vierailija
54/54 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi