Tunnelma treffeillä jäätyi
Olimme keskustelleet normaalisti ja söimme pääruokaa. Olimme yhdestä puheenaiheesta hieman eri mieltä ja deitti tuntui yhtäkkiä kiihtyneeltä. Hän tokaisi "haista paska" ja keskittyi ruokaan.
Mikähän tuli.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin myötäillyt niin kauan naisten mielipiteitä että.saa seksiä. Sitten voi tosiaan vaikka haistattaa. Voi olla että aloittaja ei sitten ollut niin kuuma että äijä jaksoi esittää.
Et sä osais keskustellakaan. Sanoisit vaan suoraan mitä haluat etkä kieroilisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa kun et laittanut sitä puheenaihetta
Ei aihe ole oleellista.
Kyllä se yleensä on
Yleisyyteen vetoaminen on poikkeuksetta hetki milloin hävitään väittely. Kerro vain se puheenaihe. -eri
Kyllähän tuossa on jo ihan selvää, että seuraavia treffejä ei kannata edes suunnitella. Ei hän halua enää tavata sinua.
Mikä oli aihe? mistä olitte eri mieltä?
Minä olin treffeillä miehen kanssa, joka puhui pitkällisesti metsästyksestä. Kun yritin vaihtaa puheenaihetta ja sanoin, etten itse niin välitä metsästyksestä ja olen kasvissyöjäkin, niin hän sanoi että tämä oli nyt tässä ja käveli ulos.
😅😂
Mutta veti rajusti "anneliin" ruokailun jälkeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olin treffeillä miehen kanssa, joka puhui pitkällisesti metsästyksestä. Kun yritin vaihtaa puheenaihetta ja sanoin, etten itse niin välitä metsästyksestä ja olen kasvissyöjäkin, niin hän sanoi että tämä oli nyt tässä ja käveli ulos.
😅😂
Hienoa että väistit totaalisen miesvauvan noin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon itsenäinen vahva nainen ja mä sanon mitä mä ajattelen! Mä en kumartele ketää. Jos mä oon sitä mieltä et äijäl on tyhmä näköne paita nii se on sit sellane. Mä seison mun sanoje takana. Joku ruutu kaulus paita. Ehotin et laittas jonku huppari. Ei tartte olla bändi kuva mut ois se hienoo kun ois joku raju bändi kuva. Mä sanoi sille siitä. Suuttu. Mut jos ei kestä mua pahimmillaa ei ansaitse mua parhaimmilaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅😂
Ja oli muuten sen jälkeen hauska iltakin. Siinä vieressä oli naisporukka, joka todisti tuota ulosmarssia ja jonka kanssa huuli lensi myöhään yöhön.
Vierailija kirjoitti:
😅😂
Eräs mies lähti kesken treffien, kun sanoin, etten voisi ikinä kuvitella asuvani maaseudulla kun olen sieltä jo kerran päässyt pois. Kävi ilmi, että hänellä on oma maatila ja omakotitalo ja ties mitä, mutta tästä ei ollut mitään mainintaa deittiprofiilissa. Sanoin ensin asiasta kohteliaasti, mutta silti puhui tosi alentavaan sävyyn asioista, joita itse haluan elämältä. Tietysti tässä vaiheessa oli selvää, ettei meistä tule paria, mutta aika tökeröä tuollainen käytös on silti. Mitä ihmettä varten pitää tulla kalastelemaan naisia kaupungista ja mitä varten ei voi kertoa rehellisesti jo deittiprofiilissa, että haluaa kumppanin muuttavan hänen maatilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aihe ole oleellista.
Kyllä se yleensä on
Aiheella ei ole enää merkitystä kuin kuriositeettina mikäli keskustelun toinen osapuoli käyttää vasta-argumentointiin haistattelua. Keskustelu on silloin ohitse ja treffit ovat viimeiset.
No se on selvä, tuskin kumpikaan toivoo tässä kohtaa mitään jatkoja yhdessä. Silti on mielestäni oleellista ja mielenkiintoista miten pääsit noin nopeasti ihon alle. Miten sait sään vaihtumaan poudasta ukkoseen muutamalla lauseella?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅😂
Metsästäjä ja kasvissyöjä ovat aika huono mätsi, mutta ainoa vauva tässä lienee silti sinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään merkitystä.
Mahtoiko edes tapahtua tosielämässä
Minulle toi olisi ehdoton "se oli sitten siinä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aihe ole oleellista.
Kyllä se yleensä on
Mitä tuo 'yleensä' nyt tarkoittaneekaan, niin tuollaisessa reagointitavassa minulle ei aihe ole mitenkään oleellinen, se on finito sitten aiheesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon itsenäinen vahva nainen ja mä sanon mitä mä ajattelen! Mä en kumartele ketää. Jos mä oon sitä mieltä et äijäl on tyhmä näköne paita nii se on sit sellane. Mä seison mun sanoje takana. Joku ruutu kaulus paita. Ehotin et laittas jonku huppari. Ei tartte olla bändi kuva mut ois se hienoo kun ois joku raju bändi kuva. Mä sanoi sille siitä. Suuttu. Mut jos ei kestä mua pahimmillaa ei ansaitse mua parhaimmilaa!
Onhan se hyvä jos naisessa on vahvuutta, mutta sä olet mulle kyllä sillä tavalla "vahva" että eipä olisi aihetta enempään (paitsi että mä voisin kyllä muutoin esitellä näkemyksiäni).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aihe ole oleellista.
Aihe olisi enemmän kuin oleellista tietää. Nyt emme ollenkaan tiedä mitä ap on sanonut, mistä asiasta ovat olleet "vähän erimieltä". Onko ollut ihan pikkuasia, vai jotain, josta deitillä on ollut syytäkin isosti loukkaantua kuultuaan, että toinen ajattelee noin..
Eipä se olisi antanut kuitenkaan.
Aiheella ei ole enää merkitystä kuin kuriositeettina mikäli keskustelun toinen osapuoli käyttää vasta-argumentointiin haistattelua. Keskustelu on silloin ohitse ja treffit ovat viimeiset.