Fairy-konetiskitabletit myrkkyä
Jääkö teille muille Fairy-konetiskitablettien käytön jälkeen astianpesukoneeseen hirveä pesuaineen haju? Aivan kuin myrkylle haisisi. Olen laittanut aina ylimääräisen huutelun, että olen päässyt tuosta hajusta.
Ja toisin kuin Fairy Platinumin mainoksessa väitetään, aine ei todellakaan pese lähellekään kaikkea likaa, vaikka olisin esipessytkin esim. uunivuokia.
Kommentit (47)
Vaihdoin Fairyn tabletit LVn tabletteihin, juurikin tuon Fairyn järkyttävän hajun takia. LV:llä pesutulos oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan ne on myrkkyä.
Mutta Fairylla on aika monta haisevaa versiota. Se Platinum on yksi pahimmista. Samoin kaikki sitruunantuoksuiset.
Finishin Ultimate haisee myös pahalta.
Olin kyllä pettynyt, että tässä Ultimatessa oli nyt uusi tuoksu. Tuollainen hedelmäinen, kukkainen. Ei hyvä
Pesukoneen mukana tuli vuodeksi fairya. Oli pitkä vuosi. Avasin paketin ja pidin viikon partsilla ennen kuin pystyi tuomaan sisälle kaappiin
Vierailija kirjoitti:
Marttojen testissä Coop merkin pesuainetabletit pärjäsi parhaiten. Myös hajuttomia. Martat olivat vaikuttuneita ainesosalistasta ja pesutuloksesta. Olen käyttänyt näitä ja ihan ok tuote.
Kiva kuulla. Tätä pitää testata!
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin Fairyn tabletit LVn tabletteihin, juurikin tuon Fairyn järkyttävän hajun takia. LV:llä pesutulos oikein hyvä.
Mä oon jotenki aina ajatellu, että ne hajuttomat on tehottomia. Pitää varmaan alkaa kokeilee näitä muita. Kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Pesukoneen mukana tuli vuodeksi fairya. Oli pitkä vuosi. Avasin paketin ja pidin viikon partsilla ennen kuin pystyi tuomaan sisälle kaappiin
Juurikin näin. Mikä kone?
Käytän Ruohonjuuresta saatavia Attitude-konetiskitabletteja, eivät haise juuri miltään ja hyvin pesevät.
Vierailija kirjoitti:
Käytän Ruohonjuuresta saatavia Attitude-konetiskitabletteja, eivät haise juuri miltään ja hyvin pesevät.
Onkos niiden hinnassa Ruohonjuuri-lisä?
Vierailija kirjoitti:
Marttojen testissä Coop merkin pesuainetabletit pärjäsi parhaiten. Myös hajuttomia. Martat olivat vaikuttuneita ainesosalistasta ja pesutuloksesta. Olen käyttänyt näitä ja ihan ok tuote.
Onkos nämä samoja kuin ennen Rainbown nimellä olleet? Nuo on olleet mulla vakiotabletteja, nykyinen käytössä oleva on Pirkkaa, ei huono tuokaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!
Listatkaa pliis kaikkia hajuttomia mutta HYVIÄ konetiskitabletteja tänne. Tää on arvokasta tietoo.
Kerrankin ketju jossa on järkee ja aitoo hyötyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whirlpool taitaa olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whirlpool taitaa olla
Meillä myös aikanaan tuli koneen mukana Fairya ja kamala löyhkä. Pestiin kyllä tietty ne aineet pois mut haju oli kyllä törkee.
Tämmösrt myrkyt pitäs lailla kieltää. Aiheuttaa allergiaa, astmaa, hengenahdistusta ja monia vaivoja. En millään ymmärrä, miten sivistysvaltiossa vielä saa tällaisia myydä.
Meillä on lopetettu kaikkein kauppojen pesuaineiden käyttö jo 90- luvulla ja hyvin on pärjätty.
Puolitan jokaisen tiskitabletin. Näin toimimalla pesuainetta ei tule liikaa eikä tule mitään hajuakaan. Tämä on toiminut minulla jo vuosikymmeniä.
Harmi kun nuita ei saa hajusteettomana. En ole löytänyt vielä yhtä toimivaa ilman hajustetta.
sain uuden tiskarin mukaan näitä näytepakkauksellisen..nämä haisee oikeasti sen koneen läpi myös pesun aikana..puhumattakaan se käry mikä jälkikäteen käy. Hajusteettomia käytin pitkään, mut sitten tuotepuutoksen vuoksi tarttui mukaan jotakin finishin perustabuja, nämä onkin yllättävän hajuttomia käytössä vaikkei hajusteettomina mainostetakaan.
Vierailija kirjoitti:
sain uuden tiskarin mukaan näitä näytepakkauksellisen..nämä haisee oikeasti sen koneen läpi myös pesun aikana..puhumattakaan se käry mikä jälkikäteen käy. Hajusteettomia käytin pitkään, mut sitten tuotepuutoksen vuoksi tarttui mukaan jotakin finishin perustabuja, nämä onkin yllättävän hajuttomia käytössä vaikkei hajusteettomina mainostetakaan.
on siis finish power all in 1 eli ne kovat tabletit missä ei ole mitään nesteitä mukana siinä tyynyssä. Saa näppärästi myös 30kpl paketissa, mikä yksin asuvana kestää tovin eikä vie huimasti tilaa allaskaapista. Ja kyllä yksinasuvakin tarvii tiskarin, ainakin minä :).