En ymmärrä miten jotkut ei löydä täydellistä kumppania
Minä löysin elämäni rakkauden ja kaikki on aivan ihanaa. 💞 Hän on mielettömän mukava ja hyvännäköinen. Seksi on tajunnanräjäyttävää. Mikä siinä voi olla niin vaikeaa, kun kaikki ei löydä itselleen täydellistä kumppania?
Kommentit (29)
Hyvin monet naiset ainakaan eivät halua mitään pllunvinkujaa lähellekään. Itsellinen elämä on nautinnollisinta.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi käsittää. Eihän sitä tarvii kun kadulla kävellä, niin jo juoksee seitsemän uiveloa perässä.
Ketä kiinnostaa ketkään uivelot?
Pistän ap:n pasmat sekaisin: minä en edes halua kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Pistän ap:n pasmat sekaisin: minä en edes halua kumppania.
En minäkään oikeen tiedä haluanko. Ajatus jotenkin kyllästyttää ja tuntuu vaivalloiselta.
Varmaan pitää olla joku tietty ihminen kenen kanssa haluaisi sitoutua, että tulee halu saada "kumppani"?
Miksi kaikki koirat eivät ymmärrä, miten hyvä caprese salaatti on? Tuo yksi haukkui, kun oli buffalolla tehty, ja söi tomaatit, basilikan, ja nuoli lautasen..
Ihmetyttää todella tämä. Olen 73 vuotta ja koskaan ei ole tarvinnut ilman miestä olla, jos vain itse olen sitä kaivannut. Aina on tilanteeseen sopiva löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää todella tämä. Olen 73 vuotta ja koskaan ei ole tarvinnut ilman miestä olla, jos vain itse olen sitä kaivannut. Aina on tilanteeseen sopiva löytynyt.
Niin no joo kyllähän sitä aina jonkun hyvän löytäisi jos haluaisi, mutta aika tuurista on kiinni kohtaako koskaan mitään elämänsä rakkautta. Se kun on aika eri asia kuin "tilanteeseen sopiva" tai mies jotta ei tarvi "ilman olla".
Itseäni vähän ihmetyttää miten paljon ihmisiä kiinnostaa parisuhteeseen meneminen, mutta ei siinä mitään pahaa ole.
Olen muutaman täydellisen kumppanin löytänyt kun, mutta minä en kuulemma herättänyt heissä romanttisia tunteita.
Ei voi käsittää. Eihän sitä tarvii kun kadulla kävellä, niin jo juoksee seitsemän uiveloa perässä.