Mitä jännitit eniten uudessa työssä?
Kommentit (18)
Jännitin pomoa, minkä kokoinen sillä on ja pitääkö niellä.
Jännitin sitä, että miten paljon sitä työtä mun eteen oikeen aiotaan lykätä.
Jännitän että mokaan pahasti. Vaikka osaan asiani niin silti sattuu hölmöjä virheitä. Se on vain noloa, kun minua aina pidetään vasta valmistuneena ja yllätytään kun kerron että kokemusta on jo useampi vuosi.
Eli se alun jännittäminen ja koeaika on pahin.
Mulla suuntavaisto on nolla.
Sitä, että pitää viiteen kertaan etsiä pukkaria tai hlökunnan vessaa.
Uusia työkavereita, olen melko ujo
Olin edellisessä firmassa yli 20 vuotta valmistumisestani lähtien, tosin kolmessa eri tehtävässä. Kun se sitten lakkautettiin, piti etsiä uusi leipäpuu, mikä oli toki koulutustani ja kiinnostustani vastaava, mutta aivan erilainen ja yksityisellä valtion sijaan.
Uusi pomo oli hyvä tyyppi, perehdytti hyvin ja antoi aikaa oppia. Niinpä hommat lähtivät hyvin rullaamaan. Tosin sen jälkeen on pomot ja työtavat vaihtuneet ja lähinnä huonompaan suuntaan. Täytyy kevään aikana miettiä, vieläkö haluaisin ja onnistuisin työpaikkaa vaihtamaan.
Itse jännitin kaikkia niitä odotuksia, joita minuun oli kohdistettu. Minut kuitenkin valittiin nykyiseen työhöni yli 50 hakijan joukosta, eli valinnanvaraa heillä olisi ollut. Jännitin sitä, jos kaikki sitten pettyvätkin minuun ja osaamiseeni.
ihmisten tapaamista ja että mokaan. Toistaiseksi kaikki on mennyt suht hyvin.
Jos en pidä jostain ihmisestä siellä,tulee minun työnteosta ikävää siellä ja hänen vielä ikävämpää.
Pelkäsin että puhalluttaisivat ensimmäisenä päivänä, mutta onneksi eivät huomanneet mitään.
Yllättävä että niin moni pelkää mokaamista. Minä nautin mokaamisesta jollain kierolla tavalla. En tahallani tee ikinä, mutta jos vaikka friman pakua vahingossa kolaroin niin sisäiseti vaan hymyilen.
sitä kuinka paljon juorueukkoja/ukkoja työyhteisössä on ja miten pitkään kykenen olemaan pyörittelemättä silmiäni heille. Se oli oikeasti kaikista jännittävintä, koska tein kaikkeni hillitäkseni itseäni.
Jännitin onko sielläkin joku tosi rasittava työkaveri..
Jännitin että olisin lapanen
T: Petteri Orpo
Sitä että joudun puhumaan ranskaa. Oli vielä kamalampaa, koko työ oli ranskaksi.
OIkeastaan en jännintä vaan kihelmöiden odotan mitä erilaisia persoonia siellä on. Joku on varmasti aika mulkku, joku hiljanen, joku on työpaikkakiusaaja, joku on paikan kingi jonka perässä muut jouksee ja myötäilee typeriä mielipiteitä. Joku on nirppanokka, joku on huumori tyyppi, Minä olen introvertti ja hengailen keskenäni mieluiten. Kiitos. Minä olen main chracter ja muut työpaikassa ovat vain NPC:tä. Eli non playing characters.
Enpä juuri mitään. Olisikohan joku ovikoodin muistaminen ollut se the juttu...?
Jännitin onko toimistossa yksittäisiä vessoja jossa saa raussa suorittaa tarpeet vai jokin yhteinen tila. En voi sietää yhteisiä vessoja toimistossa vaan pitää olla omat kopit.