Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allekirjoita vetoomus ! Ei alle 30 - kymppisille lapsia !!

Vierailija
23.03.2007 |

Nuoret äidit vaan valittaa , eikä tiedä elämästä yhtään mitään . Ne kuvittelee , että raha kasvaa puussa , eikä vanhempien tarvii tehä edes töitä . Kun pikku inkeri - mariaa ei voi viedä päiväkotiin . NIIN saahan sitä avustuksia

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit tietty pitää olla nassukoiden kanssa väh. 3v kotona ja tehdä lapsia ainoastaan vakaassa parisuhteessa, jos on vakituinen työpaikka ja ns. polla kunnossa. Kaikki muut voi siis unohtaa suosiolla tän lastenTEON.

Ai niin pitää siis myös olla farmariauto, rivari ja mielellään noutaja koirana.

Ja ne Keltinkangas-jutut tenteiksi neuvolaan- läpipääsy abortin uhalla!

Vierailija
2/18 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tärkeä yhteiskunnallinen asia , joka tarvii tukea .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei lapsia heille, jotka eivät ole tutustuneet omaan vajavaisuuteensa ja omiin luurankoihinsa. Hyvin, hyvin harvoin nuorella ihmisellä on tätä itsetuntemusta. Sillä tämä itsetuntemus nousee juuri kriisien kautta - siksi on olemassa kolmenkympin ja keski-iän kriisit.

Perusteluni on vankka: ihminen siirtää lapsilleen omat ongelmansa, ellei ole kohdannut niitä silmästä silmään.

Vierailija
4/18 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistettä ja pilkkua ennen ei tule välilyöntiä. Välilyönti tulee vasta pisteen tai pilkun jälkeen. 30-kymppinen tarkottaa 300-vuotiasta, ei 30-vuotiasta.

Vierailija
5/18 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla asiat kunnossa ennen kuin mitään lapsia aletaan väsäämään. Ei mihinkään epävarmoihin oloihin, jossa on vaikka sotia tai poliittisesti epävakaata, ettei koskaan tiedä, jos on sota seuraavan 10 vuoden aikana. Eikä maihin, joissa on levotonta naapurimaassa, jos ne vaikka hyökkää. Ja koulutus pitää olla hankittuna, eikä mitään hölynpölyhumanistista, jossa ei kuitenkaan mitään kunnon töitä saa. Eikä sellaisiin paikkoihin, joissa ei oo varaa vähintään kunnon asuntoon ja telkkariin ja haalareihin. Voitais kieltää lapsenteko heti melkein koko maailmalta, kun ne ei tajua hoitaa asioitaan ekaksi kuntoon vaan tekee lapsia kaikenmaailman oloihin, joissa voi joutua vaikka muuttaan ja lapset vaihtaan koulua. Tai ei ole koulua ollenkaan.

Vierailija
6/18 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuvittelevat hyvän äitiyden, vanhemmuuteen kypsymisen, kyvyn antaa lapselle turvalliset olot yms olevan jotenkin iästä riippuvaisia asioita.

Vierailija
7/18 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon raskaampaa olla äitinä kun tietäää jo " kaikki" . Oli se helppoa raskaus ja lapsen hoitoa kun ei tiennyt vielä elämän karseudesta mitään.

Vierailija
8/18 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin myös vaatia, ettei pilkunviilajat saa tehdä lapsia, koska ne ahdistuvat vanhempiensa ainaisesta viilaamisesta. Se olis kauheeta jos JUhopetteriiisakin kengät olis vinossa.

Vierailija
9/18 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei sitten olisi tuota vanhempaa lasta. Olin 24-vuotias, kun hänet sain, naimisissa, vakituinen työpaikka ja asiat hyvin. Menin takaisin töihin vanhempainloman päätyttyä, kun lapsi oli 10 kuukauden.

Ihan muksuhan sitä itsekin silloin oli, mutta niin olen mielestäni vieläkin, 10 vuoden jälkeen ;-).

Vierailija
10/18 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yli 35v!

Vierailija
11/18 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää tulee kokemus karttuu ja elämästä tietää enemmän. Eikä tarvii viilata sitä pilkkua ja joka asiaa kauhistella.

Vierailija
12/18 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tästä johtuen MINÄ en ymmärrä miksi joku muu voi tehdä lapsia vaikka 19v tai 42v-MEIDÄN piireissä lapset tehdään 28-32v.

Siis oikeasti!!!

Miten hassuja ajatuksia teillä on?

Vierailija
13/18 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakoot lapsenlapsia! Ja olkoot töissä!

Vierailija
14/18 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tulet itse kolmenkympin ikään, saatat jopa huomata että et sinä nyt niin vanha kuitenkaan ole. Mäntti

Vierailija
15/18 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minä ole kuullut näitten vanhempien äitien valittavan. Nyt esikoinen on reipas 5-vuotias ja puuhaillaan kaikenlaista koko perheen voimin. Minä opiskelen vielä, mutta tämä järjestys on ollut minulle oikea ja antanut paljon.

Aika suppea näkökulma tässä aloituksessa.

Vierailija
16/18 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kuviot ovat olleet samat ilman lapsia, ja kun lapsi tulee niin omat kuviot menevät liian sekaisin.

Vierailija:

Kun ikää tulee kokemus karttuu ja elämästä tietää enemmän. Eikä tarvii viilata sitä pilkkua ja joka asiaa kauhistella.

Enemmän ne mummoäidit viilaa pilkkua ja kauhistelee kaikkea, nuoremmat luottaa vielä vaistoonsa.

Vierailija
17/18 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kolmekymppinen nykyään mummoäiti? HUH HUH ! Kunhan tulet siihen ikään niin kysytäänpä uudestaan.

Vierailija
18/18 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita yli-ikäisten äitien vetoomusta. En todellakaan. Mielestäni kypsyyttä lapsen tekemiseen ei voi mitata vuosissa. Joku voi parikymppisenä olla täysin kypsä äidiksi - itse asiassa monet ovat. Suurin osa niistä, jotka eivät vielä 28-vuotiaina ole kypsiä äideiksi eivät todennäköisesti ole sitä vielä 3-kymppisinäkään. Ei hyväksi äidiksi tulla vanhenemalla.

Joku totesi nuorten elävän avustuksilla. Samat tuet maksetaan vanhemmillekin äideille - vanhemmiten on vaan usein totuttu suurempaan elintasoon, eikä tuet enää riitä elämiseen.

Ja kyllä, olen saanut lapseni nuorena - en kuitenkaan teininä.

t: 28-vuotias eskarilaisen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi