Millainen mies asuu näin?
Taustaa: Mies on nelikymppinen sinkku, kohtelias mutta vähän hiljainen. Hoikahko, pukeutuu niin että kiinnittää asiaan huomiota - jopa tyylikäs. Keskijohdon hyvä työpaikka.
Ollaan nyt deittailtu muutaman viikon ja alan pikku hiljaa ihastumaan herraan oikein todella. Seksiäkin (hyvää) on ollut minun sängyssäni ja viime yö vietettiin ensimmäisen kerran hänen asunnossaan. Hän varoitteli että asuntonsa ei ehkä ole aivan naisen mieleen, ensin pelästyin että sikolätti.
Mutta ei, pikemminkin päinvastoin. Siisti, mutta äärimmäisen karu yksiö. Kalusteena seinä-TV, sohva joka kääntyy sängyksi, seinälle taittuva pöytä ja kaksi tuolia. Siinä kaikki. Siisti laminaattilattia, ei mattoja. Pehmeillä väreillä maalatut seinät, ei tauluja. Astiakaapissa muutama lautanen, aterimet, pari posliinikuppia, kattila ja paistinpannu, siinä kaikki. Kylppärissä saippua, shampoo, hoitoaine, hammasharja/tahna ja partakone, siinä kaikki.
Onko kokemusta tai arviota millainen mies tykkää asua näin karusti? Itse pidän kovasti sisustamisesta.
Kommentit (167)
Kuulostaa panokämpältä. Oikea asunto ja perhe jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on vaimo ja lapset muualla. Viikonloppuisin et tavota.
Ap kirjoitti kyllä selvästi että VIIME yö vietettiin miehen kämpässä. Nyt on lauantai.
Sisustaminen on viheliäinen ilmiö. Kun asunnossa on kaikki tarpeellinen ( eikä se ole paljon) niin sisustaja touhuaa jatkuvasti hankkien lisää roinaa ja vaihtamalla jo olemassaolevan paikkaa niin ettei koskaan pääse tuntemaan oloaan kotoisaksi.
Asunto on paikka jossa käydään pyörähtämässä ja nukkumassa. Mitä siellä tällöin pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan tavalliselta mieheltä. Pääsääntöisesti miesten kodit ovat askeettisempia kuin naisten kodit, he eivät ole niin sisustussälän perään mitä naiset, heille riittää välttämättömyydet.
Nämä miehet eivät sitten vietä mitään juhlapäiviä tai ostele mitään synttäri tai ystävänpäivä tai äitienpäivälahjoja tai muista mitään vuosipäiviä.
Miten sä voit olla noin karu? Naimaton lapseton sinkku jonka elämä on sisustus?
Vierailija kirjoitti:
Asunto on paikka jossa käydään pyörähtämässä ja nukkumassa. Mitä siellä tällöin pitäisi olla?
Asunnossa ei tarvi olla muuta kuin kusilaari.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa panokämpältä. Oikea asunto ja perhe jossain muualla.
Blaa blaa blaa.... Mamman mielikuvitus laukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet muun valveillaoloajan? Makaat paikallasi halvaantuneena? Vai luet kirjoja, soitat kitaraa, kokkailet, kasvattelet chilejä, rakennat jotain kokeilua tietokoneellesi, vai mitä? Kaikista näistä jää kotiin jälkiä, ja normaali ihminen tekee elämässään jotain. Jos kodissa vain nukutaan, elämä on jossain muualla, tai ihminen on käsittämättömän passiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mieheltä josta paljastuu jokin karu puoli myöhemmin. Yleensä jos ei ole mitään jälkiä naisista, sisko, äiti edes exä valinnu verhot esim, niin ei välttämättä ole sellainen mies josta naiset pitävät.
Miksi kaikesta tarvitsee vääntää niin kauheaa diagnoosia ja analyysiä nykyään? 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet muun valveillaoloajan? Makaat paikallasi halvaantuneena? Vai luet kirjoja, soitat kitaraa, kokkailet, kasvattelet chilejä, rakennat jotain kokeilua tietokoneellesi, vai mitä? Kaikista näistä jää kotiin jälkiä, ja normaali ihminen tekee elämässään jotain. Jos kodissa vain nukutaan, elämä on jossain muualla, tai ihminen on käsittämättömän passiivinen.
Ei vaan elän aktiivista elämää. Työ vie oman siivunsa päivästä. Luen kirjoja, soitan useammassa bändissä, istun baarissa/kahvilassa/ravintolassa kavereiden kanssa jne. Ei koti ole minulle paikka missä minä elän. Se on paikka jossa nukun ja pyörähdän.
Joko se on työkämppä ja toisella paikkakunnalla on sitten se varsinainen koti, tai mies on muuttanut sinne aivan hiljattain, mahdollisesti erottuaan ja jätettyään irtaimiston eksälleen. Jokaisen imühmisen kotiin kertyy ajan mittaan kaikenlaisia elämän jälkiä vaikka olisi miten minimalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan elän aktiivista elämää. Työ vie oman siivunsa päivästä. Luen kirjoja, soitan useammassa bändissä, istun baarissa/kahvilassa/ravintolassa kavereiden kanssa jne. Ei koti ole minulle paikka missä minä elän. Se on paikka jossa nukun ja pyörähdän.
Mutta kotonasi ei ole yhtään kirjaa/soitinta/mitään esinettä, joka kertoisi sinusta. Miten se on mahdollista?
Kuulostaa epäilyttävältä. Ei ainakaan mun tyyppiä jos ei edes tauluja seinillä. Kuulostaa juntilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kotonasi ei ole yhtään kirjaa/soitinta/mitään esinettä, joka kertoisi sinusta. Miten se on mahdollista?
Kirjat kirjastosta, soittimet on treenikämpällä. Esineet ovat kaapeissa. Ehkä joku esine voi olla kaapin päällä. En omista juuri mitään ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa epäilyttävältä. Ei ainakaan mun tyyppiä jos ei edes tauluja seinillä. Kuulostaa juntilta.
Ei minullakaan ole tauluja seinillä. Vuokranantaja kielsi tämän. Ei siinä sen kummempaa syytä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan tavalliselta mieheltä. Pääsääntöisesti miesten kodit ovat askeettisempia kuin naisten kodit, he eivät ole niin sisustussälän perään mitä naiset, heille riittää välttämättömyydet.
Nämä miehet eivät sitten vietä mitään juhlapäiviä tai ostele mitään synttäri tai ystävänpäivä tai äitienpäivälahjoja tai muista mitään vuosipäiviä.
Näin se menee. Miksi ihmettelet asiaa?
Oisko Air b'n'b -kämppä? Oma tai vuokrattu. Koitas etsiä vuokraussivustoilta.
Itara, saat ostaa yhden vaatteen vuodessa, muuten tulee huutia. alle 10 km työmatkan pyöräilet, ei tuhlata toiseen autoon rahaa.