Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä koulutus, työpaikka ja fiksu mies ennen lapsia

Vierailija
07.06.2025 |

Muuten olet muiden armopalojen varassa. Katsokaa suurennuslasilla kumppanianne. Huolikaa vain hyvä. Tämä sivusto on täynnä yksinhuoltajia, jotka eläisivät paremmilla elämänvalinnoilla hyvää elämää. Yksinhuoltajaksi toki voi päätyä fiksutkin ja kuolema ei kysy lupaa tulla. Tämä kumppanin sokkovalinta tulee kalliiksi itselle ja veronmaksajille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin esimerkki on paras tapa opettaa tämä asia tyttärelleen. Tosin se huonokin esimerkki (köyhä kotiäiti) motivoi ainakin minua ja opiskelutoveriani. 

Vierailija
2/8 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soaiaaliturva alas, niin ollaan oikealla tiellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekatkaa myös miehen vanhemmat! 

4/8 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normiälyiset ihmiset ymmärtää tämän selittämättäkin. Ja ne, jotka eivät ymmärrä, eivät ymmärrä vaikka kuinka selitettäisiin. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/8 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin katsokaa miehen isän käytöstä vaimonsa suhteen. Ja miehen äidin käytöstä poikansa suhteen.

Vierailija
6/8 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman lapsiakin voi jäädä, jos ei tule sopivaa miestä. Mutta väärä mies on lapsillekin valtava riesa jos on kiukkutyyppi tai juova.

Vierailija
7/8 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ! En valitettavasti nuoruudessa tiennyt poikaystäväni vanhempien käytöksestä. Kävi ilmi, että he olivat tavanneet siten, että isä seurusteli äidin kämppiksen kanssa. Tämä isä vaihtoi siis lennossa kämppiskaveriin. Lisäksi hän tehnyt MITÄÄN kotitöitä, äiti teki kaiken. Isä oli alempi toimihenkilö yhdessä virastossa, joten aikaa olisi kyllä riittänyt.

Tämä poikaystävä löysi uuden tyttöystävän kesken seurustelun, vaikka oli kuukausi ennen sitä vannonut, että haluaa olla minun kanssa, kun olin ottanut esille, että meillä ei mene kovin hyvin, pitäisikö lopettaa suhteen. No, ei siinä valitettavasti kaikki. Ilmeisesti koska tällainenhan oli ihan normaalia hänen perheessä, hän myös odotti, että olisin ollut kaveri hänen ja uudensa kanssa kahden viikon päästä siitä kun ilmoitti, että oli löytänyt uuden, eikä ymmärtänyt ollenkaan, että minulla oli muuta tekemistä.

Vierailija
8/8 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme