Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

WOLT ja sulaneet jäätelöt - VAROITUS

Vierailija
07.06.2025 |

Varoitus ennen kesää: tilasimme lähellä olevasta Wolt marketista useita paketteja jäätelöitä. Fillarilähetti kierteli noin tunnin ennen tilauksen saapumista (näkyi appsista). Ulkona oli lähes 20 astetta lämmintä. Kun tilaus saapui, jäätelöt olivat paperikassissa sulaneina ilman mitään lisäpakkausta (esim. paperia tmv.) Reklamoin Woltin appsin Asiakaspalveluun, josta ilmoitettiin, että ASIAKKAAN olisi pitänyt huolehtia pakkaamisesta hankkimalla maksullinen thermokassi. Tätä ei oltu ohjeistettu mitenkään, minkä toin esiin. Vastausviesti oli täynnä hymiöitä ja kiitoksia tilauksesta ja ohje ostaa thermokassi jatkossa, mikä ei ole siis virallisissa ohjeissa.

Asia lähtee ehtiessäni iltapäivälehtiin, mutta varoitus muille ennen kesähelteitä! Älkää tilatko Woltilta jäätelöitä, sillä lupaus kuljetuksen asianmukaisuudesta ei päde. Kuluttajansuoja on todella heikko.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut hyvin mutta välillä puuttuu jotain.Kerran oli syöty ranskalaisia mutta en valittanut.Tuskin olisi mennyt läpikään jos tässäkin tollasta.

Vierailija
82/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se valitus tehdään ? En ole jostain syystä tajunnut tätä. Olen lämmittänyt Woltsafkat mikrossa kun nuo ovat aina haaleita tai kylmiä. Asumme kyllä sivummalla ja olen ajatellut omaksi viaksi mutta eihän se niin ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran sitten kävelet itse sinne markettiin ja ostat sen kylmäkassin ja pakkaat jäätelösi kassiin. 

Woltin läheteillä on ne siniset thermolaukut jo muutenkin.

Vai ovatko pinkit? Saako niitä monta selkään: yksi pakasteille ja yksi lämpimille? Olen nähnyt aina vain yhden selässä. Niitä pitää olla kaksi itse asiassa.

Vierailija
84/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt markettia en ole koskaan vielä käyttänyt, mutta kyllä pirtelöt ja jäätelöt jotka tilataan jälkkäreiksi ovat aina tulleet kylminä ja sulamattomina.

Jos thermokassin ostaa samalla kuin pakasteita, niin pitääkö siitä antaa erikseen lupa että se on pakasteita varten`? Muutenhan sä tilaat käytetyn tuotteen täydellä hinnalla.

Mä en usko, että tämmöinen iltapäivälehtiä kiinnostaa. On nyt niin suppee asiakaskunta, että hohhoijaa.

Vierailija
85/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toiminut hyvin mutta välillä puuttuu jotain.Kerran oli syöty ranskalaisia mutta en valittanut.Tuskin olisi mennyt läpikään jos tässäkin tollasta.

Syöty? Oliko hampaanjäljet vai mistä tiesit, että olivat syötyjä?

Vierailija
86/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran sitten kävelet itse sinne markettiin ja ostat sen kylmäkassin ja pakkaat jäätelösi kassiin. 

Vai ovatko pinkit? Saako niitä monta selkään: yksi pakasteille ja yksi lämpimille? Olen nähnyt aina vain yhden selässä. Niitä pitää olla kaksi itse asiassa.

Foodoralla pinkit.

Vierailija
87/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa AP olla keksinyt koko jutun päästään... uskottavuus 0.

Minulla ihan samanlainen kokemus kuin AP:lla. 

Vierailija
88/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on laatuongelma ja jos Wolt aikoo pysyä kilpailussa mukana,kannattaisi siirtyä asiakaspalvelussa boteista ihmisiin.Jos sinne reklamoi,sieltä tulee bottivastauksia,joissa toivotetaan hyvää päivänjatkoa ja tervetuloa uudelleen👋Miten siellä pääsee ihmisen pakeille?Olen luovuttanut jo ensimmäisessä valitusvaiheessa.Sama homma Finnairin kanssa,joka ansaitsisi oman ketjun😡

Vierailija
89/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli puolityhjä,lähes tyhjä loota ja käytetty servietti.En syönyt niitä.yök

Vierailija
90/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä tieto Woltille. Siellä ei ole hiottu asioita turhan tarkasti. Sehän on joku startuppi jossaasiat vaiheessa.

Vierailija
91/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wolt markettia en ole koskaan vielä käyttänyt, mutta kyllä pirtelöt ja jäätelöt jotka tilataan jälkkäreiksi ovat aina tulleet kylminä ja sulamattomina.

Jos thermokassin ostaa samalla kuin pakasteita, niin pitääkö siitä antaa erikseen lupa että se on pakasteita varten`? Muutenhan sä tilaat käytetyn tuotteen täydellä hinnalla.

Mä en usko, että tämmöinen iltapäivälehtiä kiinnostaa. On nyt niin suppee asiakaskunta, että hohhoijaa.

onko se asiakaskunta suppea. miksi tää lafka on jatkuvasti otsikoissa ja oikeudessa. nämä on varmaan jäävuoren huippu mitä tulee esiin lehdistöön. kyllä minua kiinnostaa mitä tekevät. yritysvastuu on nykyään ihan must ja jos kaikki asiat vaietaan ei sekään hyvä. miettikää nyt hm epäeettiset tuotantotavat jne jne

Vierailija
92/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kaltaiset ääliöt ilmoittaa aina kokemansa vääryydet iltapäivälehtiin. No, saatpahan 15 minuuttia julkisuudessa eikä siitä makseta mitään. Lähinnä sulle naureskellaan, olisit itse hakenut jäätelösi.

Vierailija
93/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kaltaiset ääliöt ilmoittaa aina kokemansa vääryydet iltapäivälehtiin. No, saatpahan 15 minuuttia julkisuudessa eikä siitä makseta mitään. Lähinnä sulle naureskellaan, olisit itse hakenut jäätelösi.

Samat ääliöt menee shokkiin kun susi kävelee kauempana 10 metrin päästä jolkuttaen plus kaikkea normaaleja luonnonilmiöitä hämmästellään monttu auki ( esim minipyörre, tanssiva lehti tai se kuuluisa vuoden vanha koiran jätös puussa johon hölmö oli tähdännyt vuosi sitten koska ei viitsinyt viedä koiranpskapussia roskiin) 

Vierailija
94/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Mulla pelkästään hyviä kokemuksia mutta foodorasta taas huonoja ( tilaus mennyt väärään osoitteeseen, jotakin tuotteesta puuttuu, kylmät ruoat)

Vierailija
95/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhuu merkonomi-luuseri, joka on jäänyt Aspaan 8 euron tuntipalkalla. Olin siellä itsekin kauppakorkea-aikoina kesätöissä ja nyttemmin hyvällä palkalla kunnon töissä. Kyllä se syö, kun ei ole muuta tulevaisuutta.

Vierailija
96/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhuu merkonomi-luuseri, joka on jäänyt Aspaan 8 euron tuntipalkalla. Olin siellä itsekin kauppakorkea-aikoina kesätöissä ja nyttemmin hyvällä palkalla kunnon töissä. Kyllä se syö, kun ei ole muuta tulevaisuutta.

Outs,nyt tuli kova isku🤯Ekonomit 💪Ja tottakai ilmoitetaan ip lehdelle mutta annetaan haastattelu nimettömänä🌸Ei kyse ole mistään lähiömamman julkisuushakuisuudesta.Ne tietää mistä on kyse,jotka ovat samaa korkeampaa tasoa.t. Master of Science in Banking Sector

Vierailija
97/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outs,nyt tuli kova isku🤯Ekonomit 💪Ja tottakai ilmoitetaan ip lehdelle mutta annetaan haastattelu nimettömänä🌸Ei kyse ole mistään lähiömamman julkisuushakuisuudesta.Ne tietää mistä on kyse,jotka ovat samaa korkeampaa tasoa.t. Master of Science in Banking Sector

Lehdet ovat nimenomaan tiedonvälitystä varten: eri aiheiden lehdet, uutislehdet, iltapäivälehdet, harrastuslehdet jne.

Julkisuutta lehdissä esiintymällä toki saa, mutta ei samalla tavalla kuin ennen, jolloin julkisuus oli poikkeuksellista. Nykyään julkisuus on tavallista. Nykyään ei tarvitse esiintyä lehdessä esiintyäkseen julkisella alustalla. Lehdet luetaan suurelta osin internetin kautta ja suuri osa ihmisistä esiintyy julkisesti internetin eri alustoilla, joista lehdet ovat vain yksi alusta.

Vierailija
98/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisman kotiinkuljetuksessa kuljettaja JUOKSEE tuomaan jäätelöt ensin. Sen jälkeen tuo muut tuotteet. Näin teki myös Odan kuljettajat. Tietenkin taso eri kuin Wolt ja Foodora.

Odaa kaipaan, oli paras ruoan verkkokauppa, mutta suomalaiset juntit ei ymmärrä kuin prisman päälle. Näillä kunnon verkkokaupoilla on autoissa kylmätilat pakasteille. En ymmärrä, miten kukaan jonkun woltin kautta tilaa mitään kylmäsäilytystä vaativaa, jäätelö nyt pahin, mutta paljon muutakin on, mikä ei kesällä tunnin fillariajelua kestä. Onkohan näille minkäänlaista koulutusta ruoan hygienisyydestä. Tuskin.

Vierailija
99/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli puolityhjä,lähes tyhjä loota ja käytetty servietti.En syönyt niitä.yök

Etkä valittanut ???!!!

Vierailija
100/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos kertomasi on totta, niin tehokas keino on saada varma näkyvyys asialle yrittää saadan oihin ip- lehtiin. Ne "uutisoi" nykyään todellakin kaikesta mahdollisesta tyyppiä julkkiksen sormi jäi oven väliin. Automaattisesti sun pitää saada rahat takaisin ja uudet hyvässä kunnossa olevat tuotteet. Siitä ei ole kahta sanaa.