Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

WOLT ja sulaneet jäätelöt - VAROITUS

Vierailija
07.06.2025 |

Varoitus ennen kesää: tilasimme lähellä olevasta Wolt marketista useita paketteja jäätelöitä. Fillarilähetti kierteli noin tunnin ennen tilauksen saapumista (näkyi appsista). Ulkona oli lähes 20 astetta lämmintä. Kun tilaus saapui, jäätelöt olivat paperikassissa sulaneina ilman mitään lisäpakkausta (esim. paperia tmv.) Reklamoin Woltin appsin Asiakaspalveluun, josta ilmoitettiin, että ASIAKKAAN olisi pitänyt huolehtia pakkaamisesta hankkimalla maksullinen thermokassi. Tätä ei oltu ohjeistettu mitenkään, minkä toin esiin. Vastausviesti oli täynnä hymiöitä ja kiitoksia tilauksesta ja ohje ostaa thermokassi jatkossa, mikä ei ole siis virallisissa ohjeissa.

Asia lähtee ehtiessäni iltapäivälehtiin, mutta varoitus muille ennen kesähelteitä! Älkää tilatko Woltilta jäätelöitä, sillä lupaus kuljetuksen asianmukaisuudesta ei päde. Kuluttajansuoja on todella heikko.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-Sanomat ottaa kernaasti juttuja varsinkin heinäkuussa kun tapahtuu vähemmän.Tämän vois työntää tohon hiljaseen kohtaan.Maksavat palkkiotakin eli saa vahingon takasin.Oot varmaan säästänyt ton aspan ohjeen joka on ihan herkullinen kämmi kun ajattelee koko bisneksen lähtökohtia.Oon AMK:ssa logistiikkaopinnoissa ja tää on vahva esimerkki että pieleen meni wöltillä.

Vierailija
42/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran sitten kävelet itse sinne markettiin ja ostat sen kylmäkassin ja pakkaat jäätelösi kassiin. 

Olen parhaillaan rankoissa syöpähoidoissa ja en pysty käymään. Sytostaatit rikkovat limakalvot, minkä takia syön jäätelöä/ kylmiä ruokia.

Hyvä että sulivat siis etkä syö itseäsi hengiltä. Googlaa Warburgin efekti ja mieti sitten kannattaako sokerivelliä syödä...

Syöpäpotilaan syömärajoitteet ovat todella hankala asia Isäni söi lääkärin ehdotuksesta vain mehujäätä,koska muu ei vaan mennyt alas. Sen lisäksi klinikalla annetaan nenämahaletkulla ravintoliuoksia. Tämä kommentointi on ala-arvoista, mutta mitäpä muuta se olisi näillä alustoillaVoimia sairastamiseen + tilaa jatkossa ruokakauppojen kuljetuksella. Heillä on laatuasiat hallussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wolt on korvannut jopa täysin kylmänä saapuneet annokset, joten taatusti korvaisu myös sulaneet jäätelöt. AP:n sepustus on silkkaa valetta.

Tämän ketjuun vastaajan älykkyysosamäärä on alle sata😆 Vai onko 7-vuotias lapsukainen😱

Vierailija
44/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko joku kriisiryhmä tai terapia tarpeen? Ota pari viikkoa saikkua ettei ahdistus pääse muuttumaan krooniseksi.

Miksei elämän pienistä harmituksista saisi puhua? Tuskin ap tarkoitti että tarttee terapiaa. Älä ole ilkeä.

Vierailija
45/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran sitten kävelet itse sinne markettiin ja ostat sen kylmäkassin ja pakkaat jäätelösi kassiin. 

Olen parhaillaan rankoissa syöpähoidoissa ja en pysty käymään. Sytostaatit rikkovat limakalvot, minkä takia syön jäätelöä/ kylmiä ruokia.

Hyvä että sulivat siis etkä syö itseäsi hengiltä. Googlaa Warburgin efekti ja mieti sitten kannattaako sokerivelliä syödä...

Syöpäpotilaan syömärajoitteet ovat todella hankala asia Isäni söi lääkärin ehdotuksesta vain mehujäätä,koska muu ei vaan mennyt alas. Sen lisäksi klinikalla annetaan nenämahaletkulla ravintoliuoksia. Tämä kommentointi on ala-arvoista, mutta mitäpä muuta se olisi näillä alustoillaVoimia sairastamiseen + tilaa jatkossa ruokakauppojen kuljetuk

Tosi surullista, että jopa lääkärit kehottavat sokerinsyöntiin kun sairastaa syöpää. 

Turhaan sä kommentointia morkkaat.

Vierailija
46/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä paskaa koko juttu. Palstan MT-tapaus keksimässä valeita...

Vierailija
47/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpäpotilaan syömärajoitteet ovat todella hankala asia Isäni söi lääkärin ehdotuksesta vain mehujäätä,koska muu ei vaan mennyt alas. Sen lisäksi klinikalla annetaan nenämahaletkulla ravintoliuoksia. Tämä kommentointi on ala-arvoista, mutta mitäpä muuta se olisi näillä alustoillaVoimia sairastamiseen + tilaa jatkossa ruokakauppojen kuljetuk

Warburgin efekti Oh my God🤣 Vantaan slummissa on kuultu uusi termi. Ei muuta kuin sönkkäänään sitä pöhöttyneenä pubiruusuna. Tämä on niin väsynyttä! Aplle kiitos hyvästä aloituksesta!!!

Vierailija
48/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpäpotilaan syömärajoitteet ovat todella hankala asia Isäni söi lääkärin ehdotuksesta vain mehujäätä,koska muu ei vaan mennyt alas. Sen lisäksi klinikalla annetaan nenämahaletkulla ravintoliuoksia. Tämä kommentointi on ala-arvoista, mutta mitäpä muuta se olisi näillä alustoillaVoimia sai

Kuka puhui sokerista? Löytyy sokerittomat vaihtoehdot. Nyt tarkkuutta vaikka alko on pehmentänyt aivot. 

Vierailija
49/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpäpotilaan syömärajoitteet ovat todella hankala asia Isäni söi lääkärin ehdotuksesta vain mehujäätä,koska muu ei vaan mennyt alas. Sen lisäksi klinikalla annetaan nenämahaletkulla ravintoliuoksia. Tämä kommentointi on ala-arvoista, mutta mitäpä muuta se olisi näillä alustoillaVoimia sai

Warburgin efekti Oh my God🤣 Vantaan slummissa on kuultu uusi termi. Ei muuta kuin sönkkäänään sitä pöhöttyneenä pubiruusuna. Tämä on niin väsynyttä! Aplle kiitos hyvästä aloituksesta!!!

Taidat itse asua siellä slummissa pelle. No vedä sokeria syöpääsi ja kuole nopeammin.

Vierailija
50/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista paistaa läpi Suomen kansan degeneroituminen huonon päättelykyvyn ilmentymänä. Vai onko täällä paikalla vain itäpuolen kansanosa, joka on tutkitusti eri kuin lännen geeniperimän omaavat?

Vierailija
51/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksista paistaa läpi Suomen kansan degeneroituminen huonon päättelykyvyn ilmentymänä. Vai onko täällä paikalla vain itäpuolen kansanosa, joka on tutkitusti eri kuin lännen geeniperimän omaavat?

Niinhän noista sinun jutuistasi paistaa... vedä dorka itsesi kaulakiikkuun niin paranee syöpäsi samalla.

Vierailija
52/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpäpotilaan syömärajoitteet ovat todella hankala asia Isäni söi lääkärin ehdotuksesta vain mehujäätä,koska muu ei vaan mennyt alas. Sen lisäksi klinikalla annetaan nenämahaletkulla ravintoliuoksia. Tämä kommentointi on ala-arvoista, mutta m

Taas meni ohi. Minulla ei ole syöpää. Joko olet syntymätyhmä tai alko / imppaaminen on pehmentänyt vähätkin aivosolusi. 

Vierailija
53/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas meni ohi. Minulla ei ole syöpää. Joko olet syntymätyhmä tai alko / imppaaminen on pehmentänyt vähätkin aivosolusi. 

Jatkaa vaan projisointia. No nythän selvisi että imppaatkin.

Vierailija
54/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP idiootti vai muuten vain tyhmä???? Kuka tilaa Woltista pakasteita? 

Vierailija
55/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän noista sinun jutuistasi paistaa... vedä dorka itsesi kaulakiikkuun niin paranee syöpäsi samalla.

Kelle puhut? Ei minulla ole syöpää. Korkki kiinni nyt. Kello on vasta 13+

Vierailija
56/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko AP idiootti vai muuten vain tyhmä???? Kuka tilaa Woltista pakasteita? 

Tyhmähän se on kun piti tämmölinen valetarina keksiä. Kyllä ne pakasteet tulee Woltista siinä kuin muutkin ostokset.

Vierailija
57/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu tilaa jäätelöä kesähelteellä Voltista?

Vierailija
58/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelle puhut? Ei minulla ole syöpää. Korkki kiinni nyt. Kello on vasta 13+

Kyllä sinulla on selvästi aivosyöpä ja potentiaalisesti myös peräsuolisyöpä kun juttusi ovat aivan perseestä.

Vierailija
59/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkaa vaan projisointia. No nythän selvisi että imppaatkin.

Kannattaa tosiaan jättää nämä aggressiiviset ap viestiin vastaajat omaan kurjuuteensa. Kaikki eivät ole fiksuja ja koulutettuja pärjääjiä. Näitä imppaajia ym. on aina ollut ja häiriköivät täällä hyviin aloituksiin ja nostoihin.

Vierailija
60/106 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itse kaupasta jäätelösi, senkin vätys.