Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla ystävä sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan tunnet seksuaalista vetovoimaa?

Vierailija
16.04.2026 |

Voisiko sinulla olla seksuaalisesti viehättävänä pitämäsi ihmisen kanssa sellainen ystävyyssuhde, johon ei sisälly seksuaalista kanssakäymistä?

Tai jos sinulla olisi ystävä, jota kohtaan et tuntisi seksuaalista vetovoimaa, mutta saisit tietää, että hän tuntee seksuaalista vetoa sinuun. Vaikuttaisiko se ystävyyteenne?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykyään enää. 

Vierailija
2/13 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti ja olenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä muunkinlaisia? Eli totta kai voin.

Vierailija
4/13 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin, olen ollut ja olen nytkin molemmissa tilanteissa. Se, että joku ystävä on ulkoisesti viehättävä ei riitä siihen että ihastuisin tähän. Mahtava luonne on syy koko ystävyyteen ja saa olla aika spesiaali tapaus että sortuisin pilaamaan ystävyyden himon takia. Aikuiset ihmiset osaavat keskustella asiat läpi. Kun miespuolinen ystävä kertoi romanttisista tunteistaan, olin eronnut vain hetki sitten ja tiesin meidän olevan joka tapauksessa liian erilaisia romanssiin, vaikka meillä oli mahtavat kaksi vuotta ystävinä. Hän halusi kuitenkin vaimon ja katkaisi välit.

Etenkin heteroiden, jotka ovat vastakkaista sukupuolta ja ystäviä, kannattaa puhua asiat halki ettei kumpikaan koe myöhemmin toisen johtaneen harhaan. Eli ei niin, että uuden tuttavuuden kanssa ollaan kavereita kunnes molempia ehkä alkaa himottaa, vaan kaveruus sovitaan ääneen ajoissa.

Vierailija
5/13 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja olen ollut jo kauan.

Uskovainen mies

Vierailija
6/13 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Se on aika yleistä ja vaimenee normaaliks ystävästä välittämiseksi ja rakastamiseksi ajallaan. Yleensä aika nopeasti.

Vierailija
7/13 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
8/13 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin, ja olen.

Vierailija
9/13 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se olisi väärin kumppania kohtaan. En muutenkaan halua vastakkaiseen sukupuoleen ystävyyttä joka olisi millään tasolla liian läheinen tai läheisempi henkisellä tasolla kuin suhde kumppaniini.

Vierailija
10/13 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni on tunnustanut että hän kokee minuun seksuaalista vetovoimaa. Ollaan sitli yhä ihan yhtä hyviä ystäviä kuin ennenkin, minä vaan en tunne häntä kohtaan vetovoimaa, joten tuo hänen tunnustamisensa ei oikeastaan muuttanut ystävyyttämme mitenkään.

Vierailija
11/13 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täm, jinkuunn xxxxistin avaus, joka odottaa ja toivoo, että ihmiset tai vaikka hänen mahd kumpoaninsa tulisi yleisesti säkkiin pukeutuneen kun vaarana on, että joku alkaa kokemaan muutoin seksuaalista vetovoimaa häntä kohtaan ja mitä tapahtuisikaanbjos hänen mahd kumppanisa kokisi samoin? 

Hänelle kun on kai madoton ajatus, että aika noni meistä osaa myös hillitä ja hallita käyttäytymusensä., eikä ole vain vedon viemänä.

Sinkkumies

Vierailija
12/13 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut seksuaalista vetovoimaa ja ihastusta monia ystäviäni kohtaan tutustumisvaiheessa. Näin on tapahtunut sekä naisten että miesten kanssa. Alun ihastus on hiipunut joko tutustumisen edetessä tai ihastuksen paljastuessa yksipuoliseksi, minkä jälkeen tilalle on jäänyt ystävyys. 

Seksuaalinen vetovoima ei pysy elossa ellei sille saa vastakaikua. Ei ainakaan ystävyyssuhteessa. Vieraammasta ihmisestä on helpompi fantasioida vaikka vuosia, kun ei tarvitse olla realiteettien kanssa tekemisissä.

Vierailija
13/13 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ystäväni on tunnustanut että hän kokee minuun seksuaalista vetovoimaa. Ollaan sitli yhä ihan yhtä hyviä ystäviä kuin ennenkin, minä vaan en tunne häntä kohtaan vetovoimaa, joten tuo hänen tunnustamisensa ei oikeastaan muuttanut ystävyyttämme mitenkään.

Todellakin muuttaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi