WOLT ja sulaneet jäätelöt - VAROITUS
Varoitus ennen kesää: tilasimme lähellä olevasta Wolt marketista useita paketteja jäätelöitä. Fillarilähetti kierteli noin tunnin ennen tilauksen saapumista (näkyi appsista). Ulkona oli lähes 20 astetta lämmintä. Kun tilaus saapui, jäätelöt olivat paperikassissa sulaneina ilman mitään lisäpakkausta (esim. paperia tmv.) Reklamoin Woltin appsin Asiakaspalveluun, josta ilmoitettiin, että ASIAKKAAN olisi pitänyt huolehtia pakkaamisesta hankkimalla maksullinen thermokassi. Tätä ei oltu ohjeistettu mitenkään, minkä toin esiin. Vastausviesti oli täynnä hymiöitä ja kiitoksia tilauksesta ja ohje ostaa thermokassi jatkossa, mikä ei ole siis virallisissa ohjeissa.
Asia lähtee ehtiessäni iltapäivälehtiin, mutta varoitus muille ennen kesähelteitä! Älkää tilatko Woltilta jäätelöitä, sillä lupaus kuljetuksen asianmukaisuudesta ei päde. Kuluttajansuoja on todella heikko.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valettahan tuo on koko juttu. Ei ole edes ollut mitään helteitä...
Eikö alussa ollut maininta lähes 20 asteen lämpötilasta. Oletko kenties niitä slummien koulupudokkaita kun luetunymmärtäminen on noin vaikeaa 🤭
Eipä sula näin kylmillä ilmoilla jos lähimarketista tilaa. AP on täynnä paskaa.
Järkyttävää miten huonosti hyvin asiallinen postaus torpedoidaan mielenterveysongelmaisten johdosta. Ymmärrän hyvin kuluttajasuojaongelmat Woltin toiminnassa. Voiton maksimointia ja asiakaspalvelun ulkoistamista jonnekin Itä-Blokkiin tai Afrikkaan. Ei ihan eettistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö alussa ollut maininta lähes 20 asteen lämpötilasta. Oletko kenties niitä slummien koulupudokkaita kun luetunymmärtäminen on noin vaikeaa 🤭
Matka kesti ilm. lähes tunnin? ÄO:si taso vaikeuttaa varmasti elämääsi suuresti😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matka kesti ilm. lähes tunnin? ÄO:si taso vaikeuttaa varmasti elämääsi suuresti😅
Ei tosiaan kestä jos lähimarketista tilaa. AP:n tarkina on sitä itseään eli paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran sitten kävelet itse sinne markettiin ja ostat sen kylmäkassin ja pakkaat jäätelösi kassiin.
Olen parhaillaan rankoissa syöpähoidoissa ja en pysty käymään. Sytostaatit rikkovat limakalvot, minkä takia syön jäätelöä/ kylmiä ruokia.
Voi kyynel.
PS
Jäätelö ei ole ruokaa.
Sytostaattihoito ei estä kauppaan menemistä.
Huhhuh...pitkästä aikaa palstalle ja ekaks tämä keskustelu.
Ompa agressiivista nokittelua.
Onneksi tosielämässä ei käytös ole tällä tasolla....toivottavasti ainakaan
Vierailija kirjoitti:
Harva tosielämässä keksikään vastaavia valeita kuten AP.
Vierailija kirjoitti:
Sytostaattihoito ei estä kauppaan menemistä.
On alentunut suoja monenlaisia infektioita vastaan niin ihmiskontakirn määrä hyvä pitää mahdollisimman vähäisenä.
Prisman kotiinkuljetuksessa kuljettaja JUOKSEE tuomaan jäätelöt ensin. Sen jälkeen tuo muut tuotteet. Näin teki myös Odan kuljettajat. Tietenkin taso eri kuin Wolt ja Foodora.
Wolt on korvannut jopa täysin kylmänä saapuneet annokset, joten taatusti korvaisu myös sulaneet jäätelöt. AP:n sepustus on silkkaa valetta.
Kuka laiska ìdiootti tilaa jäätelöä woltista? Käytit varmaan vielä alennuksia, etkä antanut tippiäkään. Maksamalla enemmän pääsisi kai jonon ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran sitten kävelet itse sinne markettiin ja ostat sen kylmäkassin ja pakkaat jäätelösi kassiin.
Olen parhaillaan rankoissa syöpähoidoissa ja en pysty käymään. Sytostaatit rikkovat limakalvot, minkä takia syön jäätelöä/ kylmiä ruokia.
Voi kyynel.
PSJäätelö ei ole ruokaa.
Hei, kuka kirjoittaa "voi kyynel"? Vai onko kirjoittajia useita? Olen nähnyt sitä täällä välillä. Mukavan ivallinen kommentti, meillä on samanlainen huumorintaju.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Kuka laiska ìdiootti tilaa jäätelöä woltista? Käytit varmaan vielä alennuksia, etkä antanut tippiäkään. Maksamalla enemmän pääsisi kai jonon ohi.
Mitä ihmeen TIPPIÄ?
Täällä Suomessa ei ole tapana tipata. Vai mainitaanko siitä velvollisuutena wolttin sivustolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä syöpäsairaalle jäätelö ole mitään hyvää syötävää. Vaikka kylmää onkin.
K-Ruoka ja S-verkkokaupasta tulee takuulla pakasteet kunnollisina. Vaikka terveenä ja kyvykkäänä pääsen kauppaan itsekin, niin tilaan silloin tällöin ihan juuri sen vuoksi, että pakasteet selviää kotiin asti + voin tehdä muutenkin painavat isot ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä syöpäsairaalle jäätelö ole mitään hyvää syötävää. Vaikka kylmää onkin.
Löytyy sokeriton vaihtoehto ym.Onkolla eli Syöpäklinikalla suositellaan jäätelöä, jos muu ruoka ei mene alas.Tiedätte sitten,kun olette vastaavassa tilanteessa.Yllättävän häiriintyneitä reaktioita palstalla,mutta viikonlopun alkoputket päällä.Lopetan wolttauksen kun on muutenkin kyseenalainen toiminta.Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Prisman kotiinkuljetuksessa kuljettaja JUOKSEE tuomaan jäätelöt ensin. Sen jälkeen tuo muut tuotteet. Näin teki myös Odan kuljettajat. Tietenkin taso eri kuin Wolt ja Foodora.
Tämä onkin hyvä vinkki👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva tosielämässä keksikään vastaavia valeita kuten AP.
Tämä on tuttu palstatrolli joka hämmentää yhtä jos toista ketjua. MT hoitoja ei saa toimeentulotukeen eikä näillä ole tietenkään varaa käydä omalla kustannuksella. Surkeaa tuokin,että nokkii aggressiivisena muita palstalla.
Hyvä että sulivat siis etkä syö itseäsi hengiltä. Googlaa Warburgin efekti ja mieti sitten kannattaako sokerivelliä syödä...