WOLT ja sulaneet jäätelöt - VAROITUS
Varoitus ennen kesää: tilasimme lähellä olevasta Wolt marketista useita paketteja jäätelöitä. Fillarilähetti kierteli noin tunnin ennen tilauksen saapumista (näkyi appsista). Ulkona oli lähes 20 astetta lämmintä. Kun tilaus saapui, jäätelöt olivat paperikassissa sulaneina ilman mitään lisäpakkausta (esim. paperia tmv.) Reklamoin Woltin appsin Asiakaspalveluun, josta ilmoitettiin, että ASIAKKAAN olisi pitänyt huolehtia pakkaamisesta hankkimalla maksullinen thermokassi. Tätä ei oltu ohjeistettu mitenkään, minkä toin esiin. Vastausviesti oli täynnä hymiöitä ja kiitoksia tilauksesta ja ohje ostaa thermokassi jatkossa, mikä ei ole siis virallisissa ohjeissa.
Asia lähtee ehtiessäni iltapäivälehtiin, mutta varoitus muille ennen kesähelteitä! Älkää tilatko Woltilta jäätelöitä, sillä lupaus kuljetuksen asianmukaisuudesta ei päde. Kuluttajansuoja on todella heikko.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu tilaa jäätelöä kesähelteellä Voltista?
Eikös se Volt ole vaatefirma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas meni ohi. Minulla ei ole syöpää. Joko olet syntymätyhmä tai alko / imppaaminen on pehmentänyt vähätkin aivosolusi.
Jatkaa vaan projisointia. No nythän selvisi että imppaatkin.
Kannattaa tosiaan jättää nämä aggressiiviset ap viestiin vastaajat omaan kurjuuteensa. Kaikki eivät ole fiksuja ja koulutettuja pärjääjiä. Näitä imppaajia ym. on aina ollut ja häiriköivät täällä hyviin aloituksiin ja nostoihin.
Fiksu ja koulutettu ei tosiaan keksi tämmöisiä valeita... voidaan siis päätellä AP:n ja sinun alhainen koulutustaso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu tilaa jäätelöä kesähelteellä Voltista?
Olisi edes ollut niitä helteitä mutta ei. Valetta koko AP:n sepustus.
Mene nyt leikkipuistoon vähävaraisten lasten kesälounaalle kun alkkis mutsisi ei laita ruokaa eikä itse asiassa anna rahaa tilata ruokaa voltista😅 Jesh!
täällä on kesän alettua taas teinitrolleja joitten vanhemmat makaavat pöhnässä lähiön vuokraboksissa.Fiksut alfanuoret ovat Brightonissa kielikursseilla tai tenniskeirillä,eivät täällä jankkaamassa. Segregaatio paistaa Vauvallakin.Nykyhallituksen syytä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran sitten kävelet itse sinne markettiin ja ostat sen kylmäkassin ja pakkaat jäätelösi kassiin.
Just noin. Miten "kiireisiä" ihmiset (nykyisin) ovatkaan jos ei keretä itse jätskejä ostaa. Vai ollaanko vaan niin moderneja,tai ei viitsitä tai mitä lie. Luulen että vaikka kuinka valittaisi iltapäivälehdissä niin kuinkahan monta kiinnostaa moinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran sitten kävelet itse sinne markettiin ja ostat sen kylmäkassin ja pakkaat jäätelösi kassiin.
Just noin. Miten "kiireisiä" ihmiset (nykyisin) ovatkaan jos ei keretä itse jätskejä ostaa. Vai ollaanko vaan niin moderneja,tai ei viitsitä tai mitä lie. Luulen että vaikka kuinka valittaisi iltapäivälehdissä niin kuinkahan monta kiinnostaa moinen juttu.
Vaikuttaa Voltin imakoon
Vierailija kirjoitti:
täällä on kesän alettua taas teinitrolleja joitten vanhemmat makaavat pöhnässä lähiön vuokraboksissa.Fiksut alfanuoret ovat Brightonissa kielikursseilla tai tenniskeirillä,eivät täällä jankkaamassa. Segregaatio paistaa Vauvallakin.Nykyhallituksen syytä kaikki.
Juuri näin, tekevät tämmöisiä paska-aloituksia ja yllä olevan kaltaisia oksennuksia palstalle.
"
Kaikki mitä tarvitset perillä puolessa tunnissa.
Täytä ostoskori lempituotteillasi, seuraa tilausta reaaliajassa, ja vastaanota kauppakassi kotiovellesi 30 minuutissa!"
Vierailija kirjoitti:
Woltin läheteillä on ne siniset thermolaukut jo muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän taustaa (en ole ap mutta lukenut koko threadin)Tällä aloittajalla on syöpähoidot päällä ja tietty puolustussolut alhaalla. Ei saa mennä väkijoukkoon. Tilaa sokeritonta jäätelöä kun suu rikki. Ihan karmeata toi syöpähomma. Sitten kun oksentaa yötä päivää solumyrkkyjen takia tulee vielä tämmöstä näiltä riisto firmoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, tekevät tämmöisiä paska-aloituksia ja yllä olevan kaltaisia oksennuksia palstalle.
Ap on tietysti ok mutta syrjäytyneet lähiöteinit trollaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woltin läheteillä on ne siniset thermolaukut jo muutenkin.
Siellä on pääosin lämmintä ruokaa eli kallu on pakannut samaan noi jäätelöt kierrellen ensin ovelta ovelle. Ei oo Woltilla homma hallussa. Amatöörin virhe. Nyt sitten prosessikehitys käyntiin. T. Lean-konsultti
Wolt on ihan kyseenalainen puoti.Nykyajan orjatyötä.
Vierailija kirjoitti:
Woltista on huonoja kokemuksia mullakin. Chattibotti varmaan vastaa.
Minulla on ehkä kolme kertaa ruuat jääneet saapumatta. Aina on tullut hyvitys tai heti uudet ruuat perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän taustaa (en ole ap mutta lukenut koko threadin)Tällä aloittajalla on syöpähoidot päällä ja tietty puolustussolut alhaalla. Ei saa mennä väkijoukkoon. Tilaa sokeritonta jäätelöä kun suu rikki. Ihan karmeata toi syöpähomma. Sitten kun oksentaa yötä päivää solumyrkkyjen takia tulee vielä tämmöstä näiltä riisto firmoilta.
Luin koko ketjun kirjoitukseni jälkeen joten en tarkoittanut ketään henkilökohtaisesti moittia tai loukata. Pahoitteluni. Ja riistofirmojahan nuo ovat, hyvän jalansijan ja bisneksen luoneet,itselleen.
Meillä K-kaupasta Woltilla tilatut on pakasteet aina olleet erikseen pyytämättä kylmäkasseissa, mutta karjalanpiirakat ja jogurttipurkit on joskus ottaneet osumaa.
Ravintolasta tilattu sushi on ollut lämmintä.
En enää ikinä tilaa mitään.
Ekalla kerralla hampurilaisateria löytyi kylmänä NAAPURIN oven takaa,toisella kerralla ei tullut koko tilausta mutta asiakaspalvelusta väitettiin että toimitettu. Varmaan kuski söi sen.
Vierailija kirjoitti:
Onko AP idiootti vai muuten vain tyhmä???? Kuka tilaa Woltista pakasteita?
Noh, miksipäs ei? Itse tilaan kaikki pakasteet kuljetuksella, mutta en Woltista. Kyse on enemmän siitä että Woltti ei hallitse kuljetustoimintaa. Silloin Woltin kannattaa ainakin poistaa vaikeat tuotteet valikoimastaan ja keskittyä vain esim. lämpimien ruokien kuljettamiseen. Ahneus on johtanut siihen, että ovat laajentaneet Market-toimintaan, vaikka kyky ei riitä. Näin.
Toivottavasti ottavat opikseen viimeistään kun saadaan otsikkoja.Olen vastustanut tätä firmaa jo ennen tätä ja menee aina vaan härskimmäksi.Wolt on ongelma.
Olisi edes ollut niitä helteitä mutta ei. Valetta koko AP:n sepustus.