Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jäisin tällaiseen suhteeseen

Vierailija
06.06.2025 |

-mies tekee pitkiä työpäiviä iltaan saakka ja usein viikonloppuina ja lomilla. On vaikeaa saada mitään muuta elämään kuin työ.

-väsynyt ja valittaa paljon töistään, samat jutut toistuu vuodesta toiseen. Joudun usein kuuntelemaan asioita joita en voi muuttaa mitenkään. Käyttää minua pahan olon purkuun.

-kiukuttelee kun ei ole yhteistä aikaa. Sitten kun on, kiukuttelee jostakin

-ei ole mitään odotettavaa kun mitään mukavaa ei voi suunnitella 

Tätäkö yhteiselämä on?

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli eilen selkeä hetki ja kirjoitin itselleni ylös ongelman ytimen. Se on, että mies käyttää minua vain ongelmien kaatopaikkana eikä ole mahdollista jutella vastavuoroisesti. Fyysisesti minulla olisi seksihaluja jäljellä, mutta ne sammuvat kun joudun työnohjaajan rooliin. Kaipaan positiivista yhteyttä. 

Kun tulin kotiin, mies tuli itku kurkussa kertomaan työpäivästään ja tilitti siitä koko illan. Oli niin romuna, että ei ollut mahdollista kertoa omasta tyytymättömyydestä. 

Tällainen on dynamiikka, ja vuosia jatkuttuaan se on muovannut minusta tahdottoman, tunteettoman, seksittömän tyhjän kuoren.

Ja tietty nyt tympii, että en saanut keskustelua käännettyä. Mutta siinä tilanteessa en vain pystynyt. Ja ehkä mies tahallaan kääntää kaiken itseensä.

Ap

Oletko välttelevästi kiintynyt etkä kestä tunteita ja tarpeita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi