Miksi jäisin tällaiseen suhteeseen
-mies tekee pitkiä työpäiviä iltaan saakka ja usein viikonloppuina ja lomilla. On vaikeaa saada mitään muuta elämään kuin työ.
-väsynyt ja valittaa paljon töistään, samat jutut toistuu vuodesta toiseen. Joudun usein kuuntelemaan asioita joita en voi muuttaa mitenkään. Käyttää minua pahan olon purkuun.
-kiukuttelee kun ei ole yhteistä aikaa. Sitten kun on, kiukuttelee jostakin
-ei ole mitään odotettavaa kun mitään mukavaa ei voi suunnitella
Tätäkö yhteiselämä on?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli eilen selkeä hetki ja kirjoitin itselleni ylös ongelman ytimen. Se on, että mies käyttää minua vain ongelmien kaatopaikkana eikä ole mahdollista jutella vastavuoroisesti. Fyysisesti minulla olisi seksihaluja jäljellä, mutta ne sammuvat kun joudun työnohjaajan rooliin. Kaipaan positiivista yhteyttä.
Kun tulin kotiin, mies tuli itku kurkussa kertomaan työpäivästään ja tilitti siitä koko illan. Oli niin romuna, että ei ollut mahdollista kertoa omasta tyytymättömyydestä.
Tällainen on dynamiikka, ja vuosia jatkuttuaan se on muovannut minusta tahdottoman, tunteettoman, seksittömän tyhjän kuoren.
Ja tietty nyt tympii, että en saanut keskustelua käännettyä. Mutta siinä tilanteessa en vain pystynyt. Ja ehkä mies tahallaan kääntää kaiken itseensä.
Ap
Ja tuota kuuntelet lähes päivittäin? Onpas kumma jos elämänhalu ja seksihalut hiipuu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli eilen selkeä hetki ja kirjoitin itselleni ylös ongelman ytimen. Se on, että mies käyttää minua vain ongelmien kaatopaikkana eikä ole mahdollista jutella vastavuoroisesti. Fyysisesti minulla olisi seksihaluja jäljellä, mutta ne sammuvat kun joudun työnohjaajan rooliin. Kaipaan positiivista yhteyttä.
Kun tulin kotiin, mies tuli itku kurkussa kertomaan työpäivästään ja tilitti siitä koko illan. Oli niin romuna, että ei ollut mahdollista kertoa omasta tyytymättömyydestä.
Tällainen on dynamiikka, ja vuosia jatkuttuaan se on muovannut minusta tahdottoman, tunteettoman, seksittömän tyhjän kuoren.
Ja tietty nyt tympii, että en saanut keskustelua käännettyä. Mutta siinä tilanteessa en vain pystynyt. Ja ehkä mies tahallaan kääntää kaiken itseensä.
Ap
Sanoit nämä asiat jo ketjun alussa. On tainnut itse kullakin jäädä sama levy päälle ja kierrätte kumpikin omissa ajatuskehissä. Mistä nuo ajatukset kumpuaa? Miksi sinun on niin vaikeaa ottaa vastaan toisen pahaa oloa? Mene asioiden ytimeen.
Minä ja minun tarpeeni. Siinä nykyihmisen motto. Isovanhemmat menivät sodan jälkeen naimisiin ja sietävät toistensa ongelmat ja sairaudet kuolemaan saakka eivätkö kirjoittaneet AV:lle miten sairas puoliso ei antanut munaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja minun tarpeeni. Siinä nykyihmisen motto. Isovanhemmat menivät sodan jälkeen naimisiin ja sietävät toistensa ongelmat ja sairaudet kuolemaan saakka eivätkö kirjoittaneet AV:lle miten sairas puoliso ei antanut munaa.
Lol
Mies tuli työssään työpaikkakiusatuksi ja sun empatiat oli että koet että mies pitää sua kaatopaikkana.
Mies ei saa itkeä ja näyttää tunteitaan. Sen lisäksi että narsistina et tukenut miestäsi yhtään, niin käänsit selän ja et halua häntä.
Ei ihme. Erotkaa nyt ihmeessä. Miehen olisi pitänyt erota sinusta ja työpaikastaan ajat sitten. Johan tuossa lapsetkin oireilee vakavasti. Lasun paikka mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli työssään työpaikkakiusatuksi ja sun empatiat oli että koet että mies pitää sua kaatopaikkana.
Mies ei saa itkeä ja näyttää tunteitaan. Sen lisäksi että narsistina et tukenut miestäsi yhtään, niin käänsit selän ja et halua häntä.
Ei ihme. Erotkaa nyt ihmeessä. Miehen olisi pitänyt erota sinusta ja työpaikastaan ajat sitten. Johan tuossa lapsetkin oireilee vakavasti. Lasun paikka mielestäni.
Jos olisit lukenut ketjun, tietäisit että heillä ei ole lapsia ja miehellä ei ole työkavereita jotka voisivat kiusata.
Vierailija kirjoitti:
Laita jokin aikaraja
Mille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat kuitenkin kelpaa?
Mitkä rahat? Viimeksi tällä viikolla annoin hänelle 50€. On siis yrittäjä ja työ ei juuri kata sen aiheuttamia kuluja. Hänellä ei ole säästöjä ja maksaa yhä vanhoja velkojaan. Minulla on oma talous kunnossa.
Ap
Löytyihän se oikea ongelman ydin
Jep, luuli naineensa kultakaivoksen mutta koronan jälkeen ei ole homma samassa liidossa kuin aikaisemmin.
On se nyt perkele kun ette nysvärit osaa päättää. Jos mies tienaa enemmän, nainen on lompakon takia. Jos nainen tienaa enemmän, sekään ei ole hyvä.
No siinä sulla miettimistä miksi haluat jäädä tuohon suhteeseen.
Et uskalla lähteä ettei hän pahoita mieltään.
Vierailija kirjoitti:
https://www.kaleva.fi/kauanko-seksitonta-suhdetta-kannattaa-katsella-jo…
Vain tilaajille
Miksi mies ei enää halua seksiä?