Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jäisin tällaiseen suhteeseen

Vierailija
06.06.2025 |

-mies tekee pitkiä työpäiviä iltaan saakka ja usein viikonloppuina ja lomilla. On vaikeaa saada mitään muuta elämään kuin työ.

-väsynyt ja valittaa paljon töistään, samat jutut toistuu vuodesta toiseen. Joudun usein kuuntelemaan asioita joita en voi muuttaa mitenkään. Käyttää minua pahan olon purkuun.

-kiukuttelee kun ei ole yhteistä aikaa. Sitten kun on, kiukuttelee jostakin

-ei ole mitään odotettavaa kun mitään mukavaa ei voi suunnitella 

Tätäkö yhteiselämä on?

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onko sinulla yhtään hyvää syytä jäädä tuollaiseen suhteeseen? Onko teillä yhteistä asuntolainaa, lapsia tms. mikä pitää teidät yhdessä?

Asumme vuokralla. Ei lapsia. Ei lemmikkieläimiä.

Tuosta lähteminen ei vaadi juuri mitään, ala mennä ja kiiruusti!

Vierailija
22/141 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri tuollainen naisystävä. Rakastan häntä ja silloin kun hänellä on hyvin, on meillä todella hyvin. Seksikin luonnollisesti taivaallista.

Siksi olen jäänyt tähän suhteeseen, vaikka välillä todella raskasta onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on burnoutissa. Siksi hän ei näe mitään valoa tunnelin päässä, mutta ei osaa pysähtyä sittenkään, ei osaa hahmottaa tilannetta saati miettiä ulospääsyä. 

Tuon tien päässä on vain henkinen romahdus tai sydänkohtaus, jos jatkaa samaa rataa.

Sinun roolisi on vain olla joku tarvittaessa ilmainen tukihenkilö. Eihän tuo edes ole mikään parisuhde. 

Et sä voi tuossa tehdä muuta kuin lähteä kälppimään ennen kuin oma elämäsi ja taloutesi on pilalla. 

Vierailija
24/141 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. En tiedä. Meinaatko jäädä?

Vierailija
25/141 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse työreissussa naapurikaupungissa ja jäin tänne myös viikonlopuksi.mies tuli tänne ja kuvittelin ympäristön vaihdoksen tuulettavan ajatuksia ja jopa luulin, että näkisi minut taas romanttisena kumppanina. Mutta kun kävelimme täällä, vaati saada puhua työongelmista ja muista huolista. Mulla meni sitten fiilikset kun tuntui, että olen työnohjaaja ja terapeutti enkä mikään rakastaja. 

Ap

Vierailija
26/141 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hk sininen lenkki,  tuo on se syy usein.

Ja toki pitää olla jännis. 

Vierailija
27/141 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahat kuitenkin kelpaa?

Mitkä rahat? Viimeksi tällä viikolla annoin hänelle 50€. On siis yrittäjä ja työ ei juuri kata sen aiheuttamia kuluja. Hänellä ei ole säästöjä ja maksaa yhä vanhoja velkojaan. Minulla on oma talous kunnossa.

Ap

Löytyihän se oikea ongelman ydin

Jep, luuli naineensa kultakaivoksen mutta koronan jälkeen ei ole homma samassa liidossa kuin aikaisemmin.

Vierailija
28/141 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että tuollainen tasokas nainen märisee miehestä netin suosituimmalla miesvihapalstalla.

Vierailija
29/141 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse työreissussa naapurikaupungissa ja jäin tänne myös viikonlopuksi.mies tuli tänne ja kuvittelin ympäristön vaihdoksen tuulettavan ajatuksia ja jopa luulin, että näkisi minut taas romanttisena kumppanina. Mutta kun kävelimme täällä, vaati saada puhua työongelmista ja muista huolista. Mulla meni sitten fiilikset kun tuntui, että olen työnohjaaja ja terapeutti enkä mikään rakastaja. 

Ap

Vau, helsingistä vantaalle

Vierailija
30/141 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hk sininen lenkki,  tuo on se syy usein.

Ja toki pitää olla jännis. 

Ei ole ollut seksiä sitten viime heinäkuun eli yli 10 kuukauteen. En ole nähnyt "lenkkiä" pitkään aikaan.

Ap

Vierailija
31/141 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että tuollainen tasokas nainen märisee miehestä netin suosituimmalla miesvihapalstalla.

Missä väitin olevani tasokas? Olen korkeintaan 7/10. Ja en kuvittele löytäväni laatikkoleukaista kirurgilentäjää tilalle vaan haluaisin varmaan olla mieluummin yksin. 

Ap

Vierailija
32/141 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuulostaa tienaavan enemmän kuin sinä. Miehet useimmiten kannattelevat naisten taloutta.

Vierailija
33/141 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy, voisiko hän siirtyä palkkatöihin, niin teidän suhde alkaisi voida paremmin.

Vai onko kykenemätön oikeaan työhön?

Vierailija
34/141 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kai tarjosit hotellin ja ruoat?

Vierailija
35/141 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse asiassa tarjosin. Mies on peeaa ja siitäkin valitti. 

Ap

Vierailija
36/141 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Et siis ole edes ilmainen tukihenkilö vaan käytännössä maksat itse siitä, että mies tulee luoksesi valittamaan. Tulisiko halvemmaksi jos maksaisit miehelle muutaman terapiakäynnin? Voisi alkaa nähdä käytöksensä syitä ja nähdä uusia mahdollisuuksia.

Vierailija
37/141 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Et siis ole edes ilmainen tukihenkilö vaan käytännössä maksat itse siitä, että mies tulee luoksesi valittamaan. Tulisiko halvemmaksi jos maksaisit miehelle muutaman terapiakäynnin? Voisi alkaa nähdä käytöksensä sy

Nuori ja hyvännäköinen terapeutti voisi piristää ja tuoda romanttiset ajatukset takaisin.

Vierailija
38/141 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta tää. Poistoon.

Vierailija
39/141 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kuulostaa tienaavan enemmän kuin sinä. Miehet useimmiten kannattelevat naisten taloutta.

No eipä ole osunut kohdalle..

Vierailija
40/141 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin usein myös toisin päin Etenkin monen yksityisyrittäjän vaimo. Mies saa loistoidean yrittäjyyteen (kun ei nappaa olla ns. normaalissa päivätyössä) ja kehittelee sitä ideaansa joka vie enemmän kuin tuottaa. Joka päivä pitää kuitenkin syödä, maksaa laskut ja mitä nyt kenenkin elämään kuuluu! Mistä rahat tuohon arkipäivään? No vaimolta tietysti joka handlaa kodin, lapset ja kaiken arkipäivään kuuluvan. Sillä aikaa kun mies ahkerasti yrittää ja ehkä jossain vaiheessa alkaa tulla edes omillaan toimeen. Tämä niin tavallinen tarina kuten ap:n kohdallakin.Mitä tuosta jää jäljelle? No ei ainakaan avioLIITTOA.Jää vain ihmisiä jotka asuvat samassa osoitteessa. No mutta kun mies yrittää ja tekee paljon työtä. Kaikista vaan ei tule menestyneitä