Lue keskustelun säännöt.
Uusi lakialoite: Alle kouluikäisen lapsen hoitopäivän maksimipituus on 8 h.
23.03.2007 |
Lähdetkö mukaan? Yhdessä ketjussa oli, että lapsi on hoidossa 9,5 h. Suomessa on OIKEÙS alle kouluikäisten lasten vanhemmilla ja vielä ainakin 1.-2. luokalla tehdä 30 h työviikkoa. Miksi isät ja äidit eivät tätä mahdollisuutta käytä? Kuudestakin tunnista tulee matkoineen 7-8 tuntia. Kun lapsia saadaan, eikö myös pidetä heistä huolta ja olla lasten lanssa kotona?
Murmeli
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Poliitikkoja varmaan kiinnostaa- ap