Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi lakialoite: Alle kouluikäisen lapsen hoitopäivän maksimipituus on 8 h.

Vierailija
23.03.2007 |

Lähdetkö mukaan? Yhdessä ketjussa oli, että lapsi on hoidossa 9,5 h. Suomessa on OIKEÙS alle kouluikäisten lasten vanhemmilla ja vielä ainakin 1.-2. luokalla tehdä 30 h työviikkoa. Miksi isät ja äidit eivät tätä mahdollisuutta käytä? Kuudestakin tunnista tulee matkoineen 7-8 tuntia. Kun lapsia saadaan, eikö myös pidetä heistä huolta ja olla lasten lanssa kotona?



Murmeli

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikkoja varmaan kiinnostaa- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi