Mikä on paras ammattikorkeakoulu insinööriopintoihin!
Missä paras opetuksen laatu ja työllistymismahdollisuudet? Nyt keväällä pitäis hakea.
Kommentit (15)
Ihan sama minne menet kun kaikki pitää kumminkin opiskella itse
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä valmis opiskelemaan, mutta mielummin sellaisessa paikassa, missä tarjotaan kuitenkin opetusta, eikä että pitää kokonaan itseopiskella. Vai eikö sellaisia enää ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä valmis opiskelemaan, mutta mielummin sellaisessa paikassa, missä tarjotaan kuitenkin opetusta, eikä että pitää kokonaan itseopiskella. Vai eikö sellaisia enää ole?
Kaikki opetus on korvattu ryhmätöillä opetussuunnitelman mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:( Ei kuulosta hyvältä sitten.
Satakunnan ammattikorkeakoulussa on mitatusti Suomen paras opetus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitten pidä ihmetellä, jos Suomessa on it-osaajista pulaa. Miten voi oppia, jos ei opeteta.
Kaikkialla opetus on pitkälti samaa paskaa. Itsenäistä oppimista ja ryhmätyötä. Vinkkivitosena kannatan Turun amkta. Turku on hieno opiskelijakauounki. Kampus keskustassa, asunnot kohtuuhintaista ja varsinaissuomessa on huutava pula insinööreistä, varsinkin sähkö ja automatiotekniikan alalta. Mikäli rahkeet riittää voit myös hakea Turun yliopiston teknilliseen tiedekuntaan opiskelemaan konetekniikkaa tai ensi syksynä alkavaa automaatio- ja sähkötekniikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Aalto.
Aalto-amk?
Tämä nyt riippuu siitä, että minkä alan insinööriksi haluat opiskella. Kaikkia aloja ei ole joka AMK:ssa.
Miksi korkeasaareen? Miksei suoraan dippainssiksi esim. Aaltoon?
Vierailija kirjoitti:
Miksi korkeasaareen? Miksei suoraan dippainssiksi esim. Aaltoon?
Tai Aallon murtajaan
Jokaisesta korkeakoulusta on karsittu lähiopetuksia melko paljon. Itsenäistä suurimmilta osin. Kyllä sillä pätevyyden saa jos on itseohjautuva ja valmis tekemään töitä.
Kyky soveltaa, asenne ja persoona= potentiaali.
Tämän kaavan, kun oivallat, niin koululla ei ole niinkään merkitystä ja valitettavasti koulu antaa vain perustan oppi sitten työelämässä ja kertoo sinusta työnantajalle/rekry konsultille jotain sinun personastasi...
Siis otsikossa huutomerkin tilalla piti olla kysymysmerkki.