Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seura: Susanna Laine elää etäsuhteessa Petri Nygårdin kanssa mutta ongelmat ovat jossain ihan muualla

Vierailija
06.06.2025 |

Artikkeli kertoo Susanna Laineen ja räppäri Petri Nygårdin parisuhteesta, jota on eletty vuosia etänä. Etäisyys ei kuulemma haittaa, mutta ajankäyttö kuormittaa. Susanna viettää kesää vanhempiensa luona Seinäjoella ja käy kesäteatterissa. Hän kuvailee itseään aikasuhariksi ja kertoo huumorin olevan suhteen kivijalka. Kuulemma ei ole poissaoleva puoliso, vaan osaa olla läsnä, vaikka suunnitelmat vaihtelevatkin lennosta.

https://seura.fi/viihde/julkkikset/susanna-laine-on-elanyt-vuosia-etasu…

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etäsuhteessa siis ilman xexiä, vai onko vain etänä sitäkin? En usko että kukaan terveet halut omaava pari elä etäsuhteessa kuin tilapäisesti, lyhyen ajan ja silloin kun on pakko.

Luuletko, että keskimääräinen vanha aviopari pelehtii vuodesta toiseen montakin kertaa viikossa? Eivät nämä nyt missään eri mantereilla asu, näkevät luultavasti lähes viikottain ja silloinkin useamman päivän kerrallaan.

Vierailija
22/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on varmaan kulissisuhde. 

Lol. Onko tämä suhde parantanut jotenkin Suskin sosiaalista statusta, vai miten hän on tästä kulissista hyötynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitäisi kiinnostaa ketä?

Vierailija
24/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni maku tähän koko naiseen heti kun tuo suhde tuli julkisuuteen.

Mitä tänne sitä julistat. Onko kovinkin tuttu ?    Miten vaikuttaa  sun elämään.??   Vastaa moukka.

Vierailija
25/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin: kaunotar ja hirviö...

Mitä hyödyt tästä viestistäsi.   

Vierailija
26/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susannalla on ilmiselvästi ADHD. Nygård on niin yksityinen, että hänestä en osaa sanoa. Keskimäärin esiintyvissä taiteilijoissa on neurokirjoa enemmän, joten ehkä myös Petri on nepsy.

Impulsiiviselle ADHD-tyypille (tai kahdelle) etäsuhde on varmaan ihan hyvä valinta, koska semmoinen tyyppi ei häröilynsä, itsekkyytensä ja empatiakyvyttömyytensä vuoksi sovellu yhteiselämään kovin hyvin.

Ei ole Petri sairas, häpeän teidän typeryyttänne. 

Ei ADHD-ihminen ole sairas.

Kyse on ominaisuuksista, niin positiivisista kuin negatiivisista, jotka vaikuttavat elämään monin tavoin. ADHD vaikuttaa tutkitusti parinvalintaan. Siksi se on näiden kahden kohdalla kiinnostava kulma.

Se, jota kommentoit 

Ei, mu

Mielialahäiriöt, epävakaus, alkoholismi. Niistä pahimmillaan burnout ja syrjäytyminen.

Vierailija
27/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri pitäisi saada Vain elämäähän

Vierailija
28/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en usko, vaikeaa varmasti molemmille löytää sitä kumppania. Huumorintajuisuus on varmasti yhdessä pitävä voimavara.

Sinun voimavara on arvuutella ihmisistä ja haukkua täällä.

Vierailija
29/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol. Onko tämä suhde parantanut jotenkin Suskin sosiaalista statusta, vai miten hän on tästä kulissista hyötynyt?

LOL. parantaako sun elämää tämä haukkuminen???? Mitä sinun pitäisi hyötyä heidän suhteestaan...eivät itselleen eikä sulle moukka. Ymmärrätkö????

Vierailija
30/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en usko, vaikeaa varmasti molemmille löytää sitä kumppania. Huumorintajuisuus on varmasti yhdessä pitävä voimavara.

Sinun voimavara on arvuutella ihmisistä ja haukkua täällä.

Pikkasen sulla on toi luetun ymmärtäminen hukassa. 

Vierailija
31/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä symppis kuin edellisetkin (julkkis)miehensä ellei jopa symppiksempi, mun mielestä.

Samaa mieltä asiasta.

Vierailija
32/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri on siviilissä ihana mies. Ja ilmeisen älykäs, kun on hoksannut, mikä suomalaiseen massaan uppoaa :D

Vierailija
33/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon suhteen laimeneminen on vain vähän hitaampaa, johtuen etäsuhteesta. Susannan ikämittari lisääntymisen suhteen on tullut täyteen ja elämä soljuu huomaamatta ihan kivaksi. Kunnes miesystävä tai itse ihastuu toiseen. Sellaista se elämä on.

Vierailija
34/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon suhteen laimeneminen on vain vähän hitaampaa, johtuen etäsuhteesta. Susannan ikämittari lisääntymisen suhteen on tullut täyteen ja elämä soljuu huomaamatta ihan kivaksi. Kunnes miesystävä tai itse ihastuu toiseen. Sellaista se elämä on.

Taitaa olla niin että johonkin on tyydyttävä.

Vierailija
35/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri on siviilissä ihana mies. Ja ilmeisen älykäs, kun on hoksannut, mikä suomalaiseen massaan uppoaa :D

Petrillä on ollut hyvä työura.

Vierailija
36/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Susannalla vielä hessuhopo-jalat Tähdet Tähdet hömpässä?

Mitähän tämä tarkoittaa?

Vierailija
37/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä hullu olet maalailemaan kenenkään suhdetta etukäteen.  Oletko  pimee.   

Vierailija
38/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Susannalla vielä hessuhopo-jalat Tähdet Tähdet hömpässä?

En tiedä mitä tarkoitat, pihtipolviako?  Minusta ohjelma olisi kiva jos Susanna ei heiluisi kuin heinämies ja huutaisi vähemmän. Ei ole juontaja minun mieleeni. Hänen miesasiansa eivät kiinnosta. 

Vierailija
39/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
40/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä symppis kuin edellisetkin (julkkis)miehensä ellei jopa symppiksempi, mun mielestä.

Joo, tosi symppis. Näin Nygårdin keikkaa joskus aikoinaan televisiosta halvan näköiset tatuoidut naiset oli rinnat paljaana taustatanssijoina ja kaveri uhosi lehdessä että keikan jälkeen pillua tulee ja ovista ikkunoista. Todella symppismies..