Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seura: Susanna Laine elää etäsuhteessa Petri Nygårdin kanssa mutta ongelmat ovat jossain ihan muualla

Vierailija
06.06.2025 |

Artikkeli kertoo Susanna Laineen ja räppäri Petri Nygårdin parisuhteesta, jota on eletty vuosia etänä. Etäisyys ei kuulemma haittaa, mutta ajankäyttö kuormittaa. Susanna viettää kesää vanhempiensa luona Seinäjoella ja käy kesäteatterissa. Hän kuvailee itseään aikasuhariksi ja kertoo huumorin olevan suhteen kivijalka. Kuulemma ei ole poissaoleva puoliso, vaan osaa olla läsnä, vaikka suunnitelmat vaihtelevatkin lennosta.

https://seura.fi/viihde/julkkikset/susanna-laine-on-elanyt-vuosia-etasu…

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni maku tähän koko naiseen heti kun tuo suhde tuli julkisuuteen.

Ihan yhtä symppis kuin edellisetkin (julkkis)miehensä ellei jopa symppiksempi, mun mielestä.

Joo, tosi symppis. Näin Nygårdin keikkaa joskus aikoinaan televisiosta halvan näköiset tatuoidut naiset oli rinnat paljaana taustatanssijoina ja kaveri uhosi lehdessä että keikan jälkeen pillua tulee ja ovista ikkunoista. Todella symppismies..

Tämä on rooli. Tyhmiltä rahat pois festareilla. Tuohan on monen mielestä kesän kohokohta, nevö foget. Huumorilasit päähän, ananaslonkeroa tuoppiin ja Petrin keikalle <3

Vierailija
42/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä symppis kuin edellisetkin (julkkis)miehensä ellei jopa symppiksempi, mun mielestä.

Joo, tosi symppis. Näin Nygårdin keikkaa joskus aikoinaan televisiosta halvan näköiset tatuoidut naiset oli rinnat paljaana taustatanssijoina ja kaveri uhosi lehdessä että keikan jälkeen pillua tulee ja ovista ikkunoista. Todella symppismies..

Tämä on rooli. Tyhmiltä rahat pois festareilla. Tuohan on monen mielestä kesän kohokohta, nevö foget. Huumorilasit päähän, ananaslonkeroa tuoppiin ja Petrin keikalle <3

Olettepas te kateelliset Petrille :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettepas te kateelliset Petrille :D

Kateelliset? Nimenomaan ylistin häntä älykkääksi, kun on tajunnut, mitä kansa haluaa. Taidatkin olla ydinkohderyhmää. ;)

Vierailija
44/61 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nähneet Susannan instavideoita? Aamuisin meikkaa jne. En osaa sanoa ovatko hauskoja. 

Vierailija
45/61 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustan sen haastattelun. Leuhki että keikan jälkeisissä jatkobileissä aina tulee pillua ovista ja ikkunoista enemmän kuin pystyy hoitamaan. Ja tämäkö on jonkun naisen mielestä symppismies? Ilmeisesti tuollainen nainen on ollut yksi pillu, joka on lentänyt ikkunasta tai ovesta Petrille aikoinaan.

Vierailija
46/61 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustan sen haastattelun. Leuhki että keikan jälkeisissä jatkobileissä aina tulee pillua ovista ja ikkunoista enemmän kuin pystyy hoitamaan. Ja tämäkö on jonkun naisen mielestä symppismies? Ilmeisesti tuollainen nainen on ollut yksi pillu, joka on lentänyt ikkunasta tai ovesta Petrille aikoinaan.

No ei kannata ajatella että joku lausahdus sopii ihan kaikkeen aina elämässä.

Vierailija
47/61 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nähneet Susannan instavideoita? Aamuisin meikkaa jne. En osaa sanoa ovatko hauskoja. 

Onhan ne hauskojakin, mut mistä nyt sitten tykkää.

Vierailija
48/61 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

susanki kohta 50 ja valkoihoislapseton

mielestäni tuhlasi elämänsä

Vierailija
49/61 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
50/61 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta ongelma on juuri eläminen suhteessa Petri Nygårdin kanssa. Yhden Nygårdin kanssa olen elämässäni joutunut tekemisiin, ja sekin oli ihan mulqqu. Eikä se ollut silloin edes räppäri.

Se oli Peter Nygård

No eikä ole. Se on ihan eri tyyppi.

Vierailija
51/61 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mielipiteelläsi ei ole merkitystä.

Vierailija
52/61 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mielipiteelläsi ei ole merkitystä.

sun senkään vertaa

Vierailija
53/61 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

s borg

Vierailija
54/61 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
55/61 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri on siviilissä ihana mies. Ja ilmeisen älykäs, kun on hoksannut, mikä suomalaiseen massaan uppoaa :D

Eli seksistinen törkyturpa on vain roolihahmo. Mikä on tavallaan koomista kaikkien osapuolten kannalta.

Vierailija
56/61 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri on siviilissä ihana mies. Ja ilmeisen älykäs, kun on hoksannut, mikä suomalaiseen massaan uppoaa :D

Eli seksistinen törkyturpa on vain roolihahmo. Mikä on tavallaan koomista kaikkien osapuolten kannalta.

Niinhän ne aina selittää nämä "taiteilijat". Kyllä siinä on 99 prosenttia ihan omaa persoonaa aina mukana...

Vierailija
57/61 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs Fuhrer siellä kirjoittelee :D Ei naisen elämän ainoa tarkoitus ole lisääntyä me ihmiset ei olla jäniksiä tai rottia. 

Vierailija
58/61 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up

Vierailija
59/61 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveruutta lienee.

Vierailija
60/61 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Susanna Laine henkilö, joka siinä farmihommassa juontaa? En miehistään tiedä, mutta itsellään ääni on kuin kahdeksankymppisen mummon.