Jäätelöauto herätti lapsen
Miksi vitussa ne pyörii tähän aikaan (21.15) enää soittelemassa sitä melodiaansa? Voisivat hieman ajatella, että pienet lapset saattavat olla jo nukkumassa, ja sitä äänentasoa voi myös laskea hieman alas. Nyt tuossa on yksi kiukkuinen pienokainen vonkaamassa jäätelöä, vaikka pitäisi nukkua.
Kommentit (23)
Mä laittaisin sinne palautetta, tosi myöhään nää kulkee nykyään ja sais olla tuo musiikki pois todellakin jo tähän aikaan.
Porvoossa tuollainen on ihan normaalia
Viime kesänä itse olin lähes nukahtamassa, kunnes jäätelöauto tuli laulamaan sävelmäänsä. Ihan samaa mieltä olen, että mielummin ennen ilta kahdeksaa saisi jäätelöauto suorittaa ajonsa.
Vierailija kirjoitti:
Puppa👴 antaa pienokaisille vasullisen jäätellöä. Puppapippalot! huutaa pienokaiset! 🥳🎉🥂
Vasu pois?
Kauheeta..... miten tästä selvitään????
Usassa joku nostaisi tuosta oikeusjutun. 😅
Vierailija kirjoitti:
Usassa joku nostaisi tuosta oikeusjutun. 😅
Ja jäätelöfirma menisi konkkaan korvaussumman takia. Maailman typerin kansa.
Muksulle tissi suuhun niin nukahtaa!
Vain Porvoossa jäätelöautot ovat vielä tuohon aikaan liikkeellä.
Mun lapset ei ikinä vonkannu vaikka käveltiin kaupassa karkkihyllyn läpi kassalle. Riitti kun sanoin, ettei oo karkkipäivä. Ehkä voit miettiä omaa kasvatusta,laita av pois ja keksitty lapseen. 5min meni jätskiautosta aloitukseen.
Tuollaiset uusavuttomat saavatkin kärsiä
Vierailija kirjoitti:
Mun lapset ei ikinä vonkannu vaikka käveltiin kaupassa karkkihyllyn läpi kassalle. Riitti kun sanoin, ettei oo karkkipäivä. Ehkä voit miettiä omaa kasvatusta,laita av pois ja keksitty lapseen. 5min meni jätskiautosta aloitukseen.
Kun lapsi pyörii jaloissa, voi lyhyen viestin kirjoittamiseen mennä pidempäänkin
Muuta maalle jos et kestä kaupungin melua
Vierailija kirjoitti:
Vain Porvoossa jäätelöautot ovat vielä tuohon aikaan liikkeellä.
Kyllä meidän kaupungissa jäätelöauto on vielä liikkeellä tuohon aikaan. Viimeiset pysäkit on merkattu joskus klo 21 ja monesti auto on vielä myöhässä tuosta. Ap:lle sanoisin että kasvata se lapsesi. Lapselle voi sanoa, että emme osta nyt jäätelöä, mene nukkumaan. Niin minäkin teen. Maailma ei pyöri sinun lapsesi ympärillä.
Niin täällä Hermannissakin. Itse herännyt.
Anna sille pennulle sitä jäätelöä, jos kerta haluaa 😃