Ananasta karjalanpaistiin?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Tietysti käy. Muuta kysyttävää?
Entä kapris?
Se ei ole sen jälkeen karjalanpaistia.
Se on sitten joku muu ruoka. Karjalanpaisti se ei ole, jos mukana ananas. Aika yäkky ajatuskin, minusta.
Karjalan paisti ei ole mikään pizza, johon voi laittaa mitä vaan.
Älä edes yritä muuten kuin lautasella valmiiseen ruokaan. Siitä huomaat, käykö se siihen ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kapris?
Saa laittaa ihan mistä itse tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole sen jälkeen karjalanpaistia.
Karjalanpaisti ananaksella on edelleen karjalanpaisti. Itse teen karjalanpaistia chilillä maustettuna.
Ananas on perinteinen karjalanpaistin ainesosa.
t. woke
Vierailija kirjoitti:
Entäs jauhenliha?
Se on sitten mureke tai lihakeitto.
Ananas varmasti mureuttaisi lihaa ja antaisi makeutta sekä happoa. Kermaa ei tarvitsisi niin paljoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ananas varmasti mureuttaisi lihaa ja antaisi makeutta sekä happoa. Kermaa ei tarvitsisi niin paljoa sitten.
Eipä siihen kerma kuulu millään muotoa milloinkaan. Mistä olet tuollaisen harhaopin omaksunut?
Jos joku uskaltaa kokeilla, niin kertokaa kokemuksistanne! Ja muutenkin, jos jollain on vinkkejä mitä muuta karjalanpaistilihoista voisi tehdä, kuin sitä perinteistä, niin kertokaa ihmeessä.
Mun lähikaupassa on tosi usein karjalanpaistilihoja -50% ja vaikka karjalanpaisti onkin herkkua, olisi kiva saada uusiakin ideoita.
Vierailija kirjoitti:
Ananas on perinteinen karjalanpaistin ainesosa.
t. woke
Näin on. Karjalassa on aina ollut mahtavat ananaspuu viljelmät. Siksi onkin harmi, että menetimme Karjalan.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku uskaltaa kokeilla, niin kertokaa kokemuksistanne! Ja muutenkin, jos jollain on vinkkejä mitä muuta karjalanpaistilihoista voisi tehdä, kuin sitä perinteistä, niin kertokaa ihmeessä.
Mun lähikaupassa on tosi usein karjalanpaistilihoja -50% ja vaikka karjalanpaisti onkin herkkua, olisi kiva saada uusiakin ideoita.
Tacoihin käytän, mutta pitää leikata pienemmiksi tai sitten hauduttaa nyhtölihaksi. Liemen laitan makaronilaatikkoon maidon sekaan.
Jos äitini joskus rupeaa mykkäkouluun, niin tarjoilen tuota. Kyllä varmasti sitten kertoo käykö yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Paistat uunissa yli, saat pulled porkia. Itse käytän noita lihoja lähes kaikkiin liharuokiin, mihin tarvitaan näitä lihoja kuten muihinkin lihapatoihin ja keittoihin, onpahan valmiiiksi pilkottua lihaa.
T aito karjalainen