Pervo mies?
Olen tavannut ihanan miehen. Kaikki menee muuten mainiosti, mutta minua vaivaa miehen seksikäyttäytymisessä tietyt piirteet. Olen itse käsittääkseni seksuaalisesti melko tavallinen nainen: läheisyys, luottamus, hellyys jne. ovat tärkeämpää kuin itse suoritus.
Laatu on tärkeämpää kuin määrä, mutta useampi kerta viikossa on ok. Asentojen suhteen olen kaikkiruokainen, suuhun otan loppuun asti, mutta en niele, peppuun en anna koska se sattuu (olen kerran kokeillut). Seksikkäät alusvaatteet on ok, epätavalliset rakastelupaikat on ok... No, saitte kuvan.
Mies haluaa kuitenkin asioita, joita itse pidän loukkaavina, outoina tai epämiellyttävinä. Hän mm. haluaa, että nuolen hänen peppureikäänsä tai työnnän sinne sormeni tai hieromasauvan. Lauetessaan yhdynnässä hän haluaa runkata spermansa kasvoilleni. Lauetessaan sisääni hän haluaa nuolla alapääni puhtaaksi. Hän myös haluaa nuolla minua kuukautisten aikana. Kaiken huipuksi hän haluaa pissata päälleni ja päinvastoin.
Olen kieltäytynyt monista hänen pyynnöistään, ja se vaivaa häntä. Hän pitää minua estoisena. Itse en ole koskaan aikaisemmin sellaista syytöstä saanut, enkä sellaisena vieläkään itseäni pidä. En haluaisi tehdä sängyssä mitään vastoin tahtoani vain kumppaniani miellyttääkseni. Toisaalta en haluaisi, että kumppanini tyytymättömyys sängyssä heijastuisi muuten niin toimivaan suhteeseen. Olen ollut yksinhuoltaja, ja tiedän, kuinka vaikeata on löytää laadukas kumppani jakamaan yh:n arkea. Siksi en haluaisi kärjistää tilannetta " ota-tai-jätä" -valinnaksi. Kuinka minun pitäisi mielestänne toimia?
Kommentit (30)
Mulle sopisi nuolenta kuukautisten aikaan (mies ei nuole koskaan) eikä nuo muutkaan olisi mitenkään turn off.
Rakastuinpa sitten mieheen joka ei halua edes esileikkiä, sisään vaan ja perusseksi, ei suuseksiä, ei sormeilua ei mitään...
Vois aivan hyvin sanoa, ettei ne ole sun juttu ja mies voi välillä joustaa ja jättää ne tekemättä. Itse en noista suostuisi kuin kuukautisten aikaiseen nuolentaan, sitä omakin mies tekee, tosin nuolee vain klitorista. Ehkä voisin pissiä toisen päälle kerran, mutta oudolta sekin tutuisi, ENKÄ pidä itseäni estoisena vaan saan tyydytyksen jo vähemmästä.
Miksi joidenkin täytyy mennä noin pitkälle, ennenkuin saa mielihyvää?
Vierailija:
Siis miehet haluaa nuolla kuukautisten aikana? Ja naiset haluaa, että mies nuolee kuukautisten aikana?
Luulen kuitenkin, että pieni vähemmistö. Siksipä tuollaisten kannattaa hakeutua yhteen.
olispa mullaki tollanen pervo mies, tai onhan mulla tavallaan, salainen sellainen. oma mies ihan ok, mutta ei mitään villejä leikkejä harrastava. mull ekelpais kaikki nuo ja ehkä mä saan kokeakin jotain noista, osan olen kyllä jo kokenutkin;) vapaamielisyyttä hyvät ihmiset:)
nuolemistakin voi harrastaa niin monella tavalla, jos kielenpäällä kiusottelee klitorista ei siinä paljon verta valu suuhun.
Muutenkin olen kyllä seurustellut usean naisen kanssa joiden kanssa seksi kuukautisten aikana oli ihan normaalia.
Ihme tiukkapipoja täällä.
Kyllä kusihommat ja perseen nuolenta alkaa kuulostaa sairaalta. Minun panokamu ei sentään tuollaisia edes ehdota,loppuis siihen panot. Joskus on käytetty pulloa dildona ja sormea työntää peppuuni. Ne menee vielä,mutta en suostuisi mihinkään sairaaseen,vaikka yh minäkin niin itseään pitää arvostaa!!!
29:n- ja 30:n vastausten aikaväli on 11 vuotta 3 kuukautta ja 18 päivää. Pisin mitä olen huomannut. Mistä te näitä vanhoja ketjuja löydätte?
Siis miehet haluaa nuolla kuukautisten aikana? Ja naiset haluaa, että mies nuolee kuukautisten aikana?
Luulen kuitenkin, että pieni vähemmistö. Siksipä tuollaisten kannattaa hakeutua yhteen.