Tilasin Temusta pyöräilyvaatteita, laatu yllätti
Erittäin käyttökelpoisia rättejä nämä on. Tilasin kaikkia kappaleita parikin kappaletta. Kaverini on töissä labrassa, jossa tehdään vaatteiden kemikaalitestauksia. Laitoin toisen vaatteet kaverille testiin. Ei löytynyt mitään myrkyllisiä kemikaaleja tai vastaavia asioita.
Kun tarkemmin tutkin asioita, niin tuotekoodien yms. perusteella tämä 10 euron rätti on kyllä tasan sama rätti joka on myynnissä 180 eurolla paikallisessa pyöräliikkeessä. Taitaa olla katteet pyöräkauppiaalla kohdallaan näissä varusteissa.
Kommentit (64)
Miljardi pari euroa kiinaan ja taas Suomi köyhtyy ja tulee lisää työttömiä, onnea teille TEMU LEMUT .
Vierailija kirjoitti:
Minutkin on Temun laatu yllättänyt positiivisesti. Tilasin Suomesta suomalaisesta kaupasta T-paitoja. Todella ohutta puuvillaa ja laadusta ei puhettakaan. Tilasin ensimmäisen kerran Temusta puuvillaisia T-paitoja ja olivat laadukkaampia. Tätä ennen en ole vaatteita tilannut sieltä, kun on niin haukuttu myrkyistä.
Myrkkyhaukkujat taitavat olla suomalaiset kauppiaat, jotka pelkäävät bisneksen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä vaate voi maksaa noin hillittömästi?
Esimerkiksi: https://www.stadium.fi/urheilu/pyoraily/pyorailyvaatteet/403373101/poc…
Tuossa maksetaan muodista ja tyylistä, se ei ole ihan halpaa.
Onneksi tuota ei tarvi että voisi pyötäräillä. Mun pyöräkin maksoi vähemmän. Hifistelijöille nämä.
Jos polkee 300 kilsan pyörälenkkejä niin varusteiden tulee olla asialliset. Työmatkapyöräilyyn riittää ne farkutkin.
Montako kertaa kuukaudessa menee 300 km lenkki yhdellä kertaa?
<
🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä vaate voi maksaa noin hillittömästi?
Esimerkiksi: https://www.stadium.fi/urheilu/pyoraily/pyorailyvaatteet/403373101/poc…
Tuossa maksetaan muodista ja tyylistä, se ei ole ihan halpaa.
Onneksi tuota ei tarvi että voisi pyötäräillä. Mun pyöräkin maksoi vähemmän. Hifistelijöille nämä.
Jos polkee 300 kilsan pyörälenkkejä niin varusteiden tulee olla asialliset. Työmatkapyöräilyyn riittää ne farkutkin.
Montako kertaa kuukaudessa menee 300 km lenkki yhdellä kertaa?
Tämä. 100km menee helposti mummopyörällä ja farkuissa. Ainakin kesäaikaan.
Ainoa mitä TEMUsta kannattaa ostaa, on villasukat. Jos sellaisia pitää. Ne on 100 kertaa parempia kuin mummojen kutomat ja jo viidellä eurolla saa monta paria.
Vierailija kirjoitti:
Miljardi pari euroa kiinaan ja taas Suomi köyhtyy ja tulee lisää työttömiä, onnea teille TEMU LEMUT .
Mehän tässä työllistetään logistiikka-alaa aika hemmetisti. Temun paketteja toimittaa useampi kuriiri Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ihme, että syövät lisääntyvät, kun Temusta tilataan
Sinulle tiedoksi: Tilasin Temusta HELSINKI t-paidan, Finland lippiksen ja PERKELE lippiksen. Olisin voinut tilata muutaman pahkakupinkin kun näitä "suomalaisia matkamuistoja" oli tarjolla useammalta valmistajalta.
Turisteille sitten myydään näitä "suomalaisia" tuotteita. WAKE UP FINNS! t. usalainen.
Vierailija kirjoitti:
Ootko tilannu sieltä pyörän osia? Rattaat ja ketjut ja niiden laatu kiinostelisi.
Auton osia olen tilannut, löytyy parempia kuin Suomesta. Varsinkin lasinpyyhkimen sulat on paljon parempia.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mitä TEMUsta kannattaa ostaa, on villasukat. Jos sellaisia pitää. Ne on 100 kertaa parempia kuin mummojen kutomat ja jo viidellä eurolla saa monta paria.
https://img.kwcdn.com/product/open/2024-10-10/1728562933722-dbb0a59da4b…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko tilannu sieltä pyörän osia? Rattaat ja ketjut ja niiden laatu kiinostelisi.
Auton osia olen tilannut, löytyy parempia kuin Suomesta. Varsinkin lasinpyyhkimen sulat on paljon parempia.
Tilaapa moottorin osia niin katsotaan uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mehän tässä työllistetään logistiikka-alaa aika hemmetisti. Temun paketteja toimittaa useampi kuriiri Suomessa
Joo vitosen palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://img.kwcdn.com/product/open/2024-10-10/1728562933722-dbb0a59da4b…
Neljä paria paksuja villasukkia 3,95.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaapa moottorin osia niin katsotaan uudelleen.
Sytytystulppa olen tilannut, ihan kuranttia tavaraa. Ja raskii tilata myös kalliimpia erikoistulppia, jotka varmaan tavallisia parempia.
Sairasta sakkia, pitäisi tehdä rikosilmoitus, toivottavast eurooppa herää ja pistää krääsään tuhannen prosentin tullit.. jumalauta russakan parasta kaveria autatte, mikä teitä vaivaa?
Siis missä työpaikassa voi testailla kavereiden kiinaostoksia ihan tuolloin vaan?
Vierailija kirjoitti:
Sairasta sakkia, pitäisi tehdä rikosilmoitus, toivottavast eurooppa herää ja pistää krääsään tuhannen prosentin tullit.. jumalauta russakan parasta kaveria autatte, mikä teitä vaivaa?
Herra Tokmanni, ei myynnin lasku ole asiakkaan vika, sinun pitäisi ryhtyä tekemään asiat paremmin.
Mielenkiintoista. Olen itse katsellut neopreenitossuja Temukassa 6€ ja suomessa huonomman näköiset ja lyhytvartisemmat ovat 25€. Myös kuivakassit on siellä tyyliin 4€ ja suomessa 20€ per kappale. Noita tossuja/sukkia pallottelen kun en ole vaatteita sieltä tilannut ja hieman arvelluttaa. On selvää että kuivakassit sieltä tilaan.
Vierailija kirjoitti:
Linkkaa Suomessa valmistettuja pyöräilyvaatteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo vitosen palkalla.
Mulla oli postin lajittelussa aloitustuntipalkka kyllä jotain n. 14€+yölisä, kun opintojen ohella tein. Samaa sarjaa taitaa olla muidenkin logistiikka-alojen palkat, niillähän on sama tes
Joka saatanan ukko ja akka ostaa kalleimmat varusteet välineet vaikka harrastaa kerran vuodessa hiukan jotain 🤣😂
Tuota sanottiin ennen välineurheiluksi.