Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ominaisuudet ihmisessä herättävät muissa kateutta?

Vierailija
06.06.2025 |

Ei puhuta vaa ulkosista

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyileväinen

Vierailija
22/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy, iloisuus, rakastunut, onnellisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylitaju, rytmitaju, lahjakkuus

Vierailija
24/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei riippuvainen muiden mielipiteistä., joten ei voi vaikuttaa mustamaalaamisella tälläseen

Vierailija
25/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloinen, nätti ja hyväkroppainen. Etenkin jos on 40+.

Iloinen > check

nätti > check 

hyväkroppainen > check

40 + > pilalla 

Miksi koet olevasi pilalla? 

40+ vuotiaat on pilalla.

Jos sinusta tuntuu, että olet pilalla, koska olet täyttänyt 40, älä kuitenkaan yleistä sitä muihin. Yleensä nelikymppiset ovat varsin tyytyväisiä ikäänsä.

Älä projisoi. 

Vierailija
26/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metaforisuus, poeettisuus, tarinallisuus, hankalien sanojen suvereeni hallinta... pakonomainen haaveilu... 

Vierailija
27/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloinen > check

nätti > check 

hyväkroppainen > check

40 + > pilalla 

40+ vuotiaat on pilalla.

Jos sinusta tuntuu, että olet pilalla, koska olet täyttänyt 40, älä kuitenkaan yleistä sitä muihin. Yleensä nelikymppiset ovat varsin tyytyväisiä ikäänsä.

Olen 45 v ja olisin paljon mieluummin tiukassa kunnossa oleva parikymppinen 30+ vuotiaan älyllä varustettuna. Nelikymppisyydessä voi vaan enää uskotella itselleen ja lätkiä viiniä toivoen että joku olisi milffeistä kiinnostunut. 

Vierailija
28/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloinen > check

nätti > check 

hyväkroppainen > check

40 + > pilalla 

40+ vuotiaat on pilalla.

Olen 45 v ja olisin paljon mieluummin tiukassa kunnossa oleva parikymppinen 30+ vuotiaan älyllä varustettuna. Nelikymppisyydessä voi vaan enää uskotella itselleen ja lätkiä viiniä  toivoen että joku olisi milffeistä kiinnostunut. 

Miksi mun pitäis toivoa, että joku olisi musta kiinnostunut?

Vierailija
29/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia, että näet itsesi virheellisesti vaikka aikasi on jo mennyt.

Vierailija
30/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia, että näet itsesi virheellisesti vaikka aikasi on jo mennyt.

Mikä "aikani"?

Vierailija
31/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen niille ihmisille, jotka osaavat olla luontevasti muiden seurassa. Melkein kaikkea muuta voi opetella, mutta tuon taidon kanssa joko synnytään tai se jää puuttumaan.

Harmittaa, koska tuo on ehkä tärkein ominaisuus myös työnhaussa. Jos rinnakkain on useampi yhtä pätevä hakija, niin kyllä näistä valitaan se mukavin ja rennoin tyyppi.

Ehkä seuraavassa elämässä sitten..

Vierailija
32/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloinen > check

nätti > check 

hyväkroppainen > check

40 + > pilalla 

40+ vuotiaat on pilalla.

Olen 45 v ja olisin paljon mieluummin tiukassa kunnossa oleva parikymppinen 30+ vuotiaan älyllä varustettuna. Nelikymppisyydessä voi vaan enää uskotella itselleen ja lätkiä viiniä

Ikä ei tuo juurikaan älyä lisää,viisautta ja elämänkokemusta kylläkin,mutta ei aina sitäkään.

Vierailija
33/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloinen > check

nätti > check 

hyväkroppainen > check

40 + > pilalla 

40+ vuotiaat on pilalla.

Olen 45 v ja olisin paljon mieluummin tiukassa kunnossa oleva parikymppinen 30+ vuotiaan älyllä varustettuna. Nelikymppisyydessä voi vaan enää uskotella itselleen ja lätkiä viiniä

Miksi ihmeessä lätkit viiniä?? 

Vierailija
34/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinin lätkiminen oli vertauskuva epätoivolle, jota nelikymppiset tuntee ja uskottelee itselleen olevansa vielä vedossa.

Vierailija
35/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloinen > check

nätti > check 

hyväkroppainen > check

40 + > pilalla 

40+ vuotiaat on pilalla.

Miks ihmeessä??? Olen 46 ja rakastan elämääni vuosi vuodelta aina vain enemmän, kun nykyään saa olla äijiltä edes vähän rauhassa. Oletko siis tuhlannut elämäsi pelkästään miesten kautta elämiseen? Voi raukka. 

Naisen prime time on nimenomaan 40+. Siis naiselle itselleen. 

Vierailija
36/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen niille ihmisille, jotka osaavat olla luontevasti muiden seurassa. Melkein kaikkea muuta voi opetella, mutta tuon taidon kanssa joko synnytään tai se jää puuttumaan.

Harmittaa, koska tuo on ehkä tärkein ominaisuus myös työnhaussa. Jos rinnakkain on useampi yhtä pätevä hakija, niin kyllä näistä valitaan se mukavin ja rennoin tyyppi.

Ehkä seuraavassa elämässä sitten..

Tuo on kyllä perseestä, että se tosiaan on ominaisuus, joka vaikuttaa työnhaussa. Koska olen itse sosiaalinen ja luonteva seurassa, en ollut koskaan tullut ajatelleeksi asiaa ennen kuin kuulin Liisa Keltikangas-Järvisen puhuvan asiasta. Hän puhui persoonallisuussyrjinnästä. Hyvistä sosiaalisista taidoista on etua tietynlaisissa työtehtävissä, mutta ei kaikissa, eikä varmaankaan edes useimmissa. Toki jonkinlaiset taidot on ihan hyvä olla, mutta esim. mä oon nyt työpaikassa, jossa yksi työkaveri ei oikeastaan puhu juuri mitään. Hän kyllä vastaa, kun kysytään ja juttelee työasiat, ja joskus harvoin kertoo jonkun jutunkin, mutta muuten hän on hiljaa. Ja on todella hyvä työntekijä. 

Vierailija
37/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asema ehdottomalla huipulla aiheuttaa kateutta (toimari, leikkeleet).

Vierailija
38/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miks ihmeessä??? Olen 46 ja rakastan elämääni vuosi vuodelta aina vain enemmän, kun nykyään saa olla äijiltä edes vähän rauhassa. Oletko siis tuhlannut elämäsi pelkästään miesten kautta elämiseen? Voi raukka."

Mä luulen, että viestin kirjoittaja on mies, joka haluaisi, että naiset eivät ajattele mitään muuta kuin että kelpaavatkohan he miehille.

Vierailija
39/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys, ulkonäkö ja varakkuus taitaa olla pahimmat. 

Vierailija
40/107 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tuhlata miehille elämää, kun huomaa että silmäkulmat rypistyy ja kroppa menee pilalle. Ei myöskään ole samanlaista arvoa enää, kun kaikki tärkeä on jo tehtynä. Arvostan itseäni, mutta vanheneminen harmittaa ja sen kieltäminen on jotenkin tekopyhää ihmisiltä. Kaikki nelikymppiset ovat muka niin innoissaan vanhenemassa aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän