Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nivean roll-on deodorantti masturbaatiokäytössä dildona, onko turvallista?

Vierailija
06.06.2025 |

Kierrekorkkihan siinä on, joten ei kovin helposti aukea. Ainoa miinus on koko, saisi olla isompi ja paksumpi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildo alle kaksi euroa. En hirveästi niveaa käyttäisi. 

https://hotlips.fi/p44244/petite-pleasure-stick-dildo

Vierailija
22/26 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kokeile ennemmin vaikka kurkkua tai porkkanaa jos on pakko keksiä kotoa jotain nyt heti.

Näissäkin kannattaa olla varovainen ettei katkea sisälle, varoiksi kondomi päälle millä vetää pätkä pois jos niin käy.

Minä olenkin joskus miettinyt, kun olen näitä lukenut, että miksi sen kurkun päälle pitää laittaa se kondomi, mutta se olikin tätä varten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kokeile ennemmin vaikka kurkkua tai porkkanaa jos on pakko keksiä kotoa jotain nyt heti.

Näissäkin kannattaa olla varovainen ettei katkea sisälle, varoiksi kondomi päälle millä vetää pätkä pois jos niin käy.

Minä olenkin joskus miettinyt, kun olen näitä lukenut, että miksi sen kurkun päälle pitää laittaa se kondomi, mutta se olikin tätä varten

Ei 

Kurkun pinnassa on aineita jotka voi syödä mutta ei laittaa pilluun. 

Vierailija
24/26 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolellisesti pestyyn kurkkuun kondomi ja sillä liikkeelle. Ei liian rajuja otteita. Pitkästä varresta saat kunnon otteen niin ei jää sisälle kuten joku dödöpurkki. Homman jälkeen voit sitten syödä sen kurkun. Jos sulla on joku ihastus, tarjoa kurkkua hänelle vaikka voileivän päälle siivutettuna. Jos ihastuksen kanssa kehittyy juttua voit myöhemmin kertoa asiasta.

Joo, pitäähän sitä työkalussa kunnon käsikahva olla, eihän sitä muuten mistään hommista mitään tule

Vierailija
25/26 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 

Okei, pillu on siis herkempi kuin suu, toivottavasti kaikki kurkun käyttäjät tietävät tämän, se huolellinen pesuko ei riitä poistamaan niitä aineita

Vierailija
26/26 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 

Osaako joku kertoa tarkemmin, mitä pilluun sopimatonta ainette tuossa kurkussa on ja mitä oireita voi aiheuttaa vai onko minua taas uunotettu ja ei siinä mitään vaarallista ainetta olekaan

T: Kurkkua käyttänyt ja jatkokäyttöä ajatellut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi