Olen joutunut muuttamaan jatkuvasti
Läpi elämän olen elänyt muukalaisena sen takia koska vanhempani ovat pakottaneet minua muuttelemaan noin reilun 3 vuoden välein maksimissaan. Lopulta myös viranomaiset. Se johtuu siitä että olen yhteiskunnassa ikäänkuin ylimääräinen "kerjuri" jonka pitää sopeutua johonkin nurkkaa jos semmoisen sattuu saamaan. Minulle on tullut tästä kaikki lieveilmiöt kuten turvallisuuden tunteen menettäminen ja stressitilassa eläminen ja lopulta mielenterveyden menetys.
Kansainväliset väestöryhmien sukupuuttoon ajamista koskevat lait kieltävät lapsien siirtelyn ryhmästä toiseen ja minulle tätä tehtiin jatkuvasti aikuisuuteen ja aikuisena sitten viranomaiset pakottivat minua osastolle ja eripaikkoihin kun yritin vakiinnuttaa sekalaista elämääni ja saada jotain tolkkua. Enpä olisi syntynyt.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ikävää. Vanhemmillasi oli ehkä ongelmia myös. Etsiydy mielenterveyspalveluiden hoitoon. Mieltä voi hoitaa ja se todella voi parantaa elämänlaatua.t. Herkkä, joka ahdistuu helposti
Mene terapiaan, buffff kaikki vain katoaa pois? Homma hoidettu, aika heittää high five? Voisiko naivimpaa suhtautumista enää mitenkään olla?
Äitini joutui isänsä työn vuoksi myös muuttamaan liian usein eri paikkakunnille Suomessa. Hän sanoi, että lapsena pahinta oli tutustua aina uusiin koulukavereihin ja sitten kun kokee asettuneensa muutetaan taas. Siksi koti on äidille nyt tosi tärkeä, panostaa siihen, mutta se kiertäminen jäi päälle ja hän haluaa koko ajan matkustaa eri paikkoihin lähes pakkomielteisesti. En tiedä lohduttaako tämä vastaus ap:ta, mutta levottoman äidin lapsena jokin jälki muuttamisista on jäänyt.
Hölmö Ap! Kun muutin pois kotoa 25-vuotiaana valmiiksi opiskelleena työelämään, se oli YHDEKSÄS asunto, josta muutin. Koti on siellä, missä ovessa lukee sukunimi.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö Ap! Kun muutin pois kotoa 25-vuotiaana valmiiksi opiskelleena työelämään, se oli YHDEKSÄS asunto, josta muutin. Koti on siellä, missä ovessa lukee sukunimi.
Niin ja mulla on muuttoja laskelmien mukaan 30-35, eli kolme kertaa tiuhempaan. En oikeasti jaksa enää tätä rääkkiä ja luuletko että mikää on muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mulla on muuttoja laskelmien mukaan 30-35, eli kolme kertaa tiuhempaan. En oikeasti jaksa enää tätä rääkkiä ja luuletko että mikää on muuttunut?
Se on muuttunut että sinä olet aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuttunut että sinä olet aikuinen.
Et oikein ymmärrä tilannetta. Ne diagnoosit aiheuttaa sen että viranomaiset voi milloin vaa romahduttaa elämäni viemällä taas osastolle. Noissa yleensä myös rupeaa jäämään laskuja maksamatta kun osastopäivät on nii kalliita ja vuokra samalla pitää maksaa ja sitte voi joutua asumisyksikköön. Joten seki on pakko muutto vaikka olisi aikuinen. Puhumattakaan esim jos valehtelujen takia tulee häätöjä ja seki riippuu vaan siitä omasta huonosta yhteiskunta asemasta eli on ihminen jota voi pompotella miten tahtoo ja jonka oikeuksia kukaa ei puolusta.
Ikävää. Vanhemmillasi oli ehkä ongelmia myös. Etsiydy mielenterveyspalveluiden hoitoon. Mieltä voi hoitaa ja se todella voi parantaa elämänlaatua.t. Herkkä, joka ahdistuu helposti