Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kauheasti huominen synttäri

Vierailija
05.06.2025 |

Tuntuu niin pahalta, ettei kukaan muista, niin yksinäiseltä ja epäonnistuneelta. 

Pahinta on, että koen näin, vaikka olen parisuhteessa. Miehelläni on vahvasti narsistisia piirteitä, ja vaikka hän tietää, että toivon tulevani edes jotenkin noteeratuksi, hän yksinkertaisesti on ilmoittanut, ettei aio tehdä sitä. Tunnen etten ole hänelle minkään arvoinen. 

Suhdetta 5 v takana, ja mies juuri kosi minua. Lainausmerkeissä, koska ei noita sanoja edes sanonut tai sormusta hankkinut, mutta ilmoitti asian somessa. 

Tunnen, että hän on tallonut sydämeni ja leikkinyt tunteillani. Olen niin lyöty ja nöyryytetty, että toivoisin kuolevani. Näissä tunnelmissa sitten herään aamulla synttäriini. Vanhempanikin ovat kuolleet, joten kukaan ei muista minua. Olen täysin turha.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ilmoitti asian somessa? Viestilläkö hän kosi vai mitä ihmettä?

Vierailija
2/18 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla minkään synttäreiden perään. Enemmän olisin huolissani tuosta teidän suhteesta. Oletko oikeasti harkinnut eläväsi tuon miehen kanssa lopun ikääsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakulla, johon oli tilannut tekstin. Tyrkkäsi eteen ja kysyi No?

Vierailija
4/18 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä onnittelen sinua etukäteen. Synttäreistäsi siis.

Huomenna tee itsekkäästi jotain kivaa. Ja muista että et jäänyt ilman onnitteluja. 

Ylihuomenna lähde suhteesta. Tiedät että se on oikea ratkaisu.

Vierailija
5/18 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna vie itsesi kivaan kahvilaan synttärikakulle tai tee jotain muuta mieluista. Sitten ala suunnitella miten jatkat elämääsi ilman tuota miestä. Sun on parempi yksin kuin tuollaisen kanssa - ansaitset parempaa. 

Hyvää syntymäpäivää!

Vierailija
6/18 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää ja paljon onnea 🌞 🤗

Vierailija
7/18 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on romanttista. Oletkohan liian vaativa...

Vierailija
8/18 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja selvennykseksi, emme ole mitään teinejä, vaan ikää minulla 48 ja miehellä 52. Yhdessä oltu jo 5 vuotta. Miehen käytös on mennyt epävakaaksi sen jälkeen kun sai fudut töistä. Hänellä on hulluja kuvitelmia omista kyvyistään ja suuruudestaan. Tänään ainoastaan hän puhui ja ainoastaan itsestään. Ihmetteli ääneen omaa lahjakkuuttaan, jota vaan entisessä työpaikassa ei huomattu. Päivät on täynnä vapaata, toisin kuin minulla, kun aloitin juuri uudessa työssä. Mutta kun se keskittyminen itseen on niin kokonaisvaltaista, ettei päiviin jää yhtään tilaa ajatella ketään muuta.

Vierailija
9/18 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivät ovat yksinäiselle aina kauhea asia. Se päivä menee kuitenkin ohi, ja elämä jatkuu. Tärkeintä on kuitenkin, että pääset tuosta ukosta eroon. Nyt kaikessa hiljaisuudessa alat etsimään omaa asuntoa ja uutta salaista elämää.

Vierailija
10/18 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko äitisi muistaa sinua ja muut. Ja sinä itse. Onko suhde ahdistava ettet kestä siinä ja haluat asua omassa kodissa. Vai miten aiot jatkossa.

Vierailija
11/18 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on romanttista. Oletkohan liian vaativa...

Varmaan sitten olen liian vaativa, jos odotan kosinnan tulevan kosijan suusta. Kosimisen jälkeen ei suudellut, ei ollut lähellä. Kiire oli somettamaan asiasta. Kaipa hän sitten potkujen jälkeen kaipasi lisää huomiota, jota sitten tällä sai. Nyt tuo kosinta postaus on jo hävinnyt hänen somestaan. Taisi olla kahden viikon kihlaus.

Vierailija
12/18 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntymäpäivät ovat yksinäiselle aina kauhea asia. Se päivä menee kuitenkin ohi, ja elämä jatkuu. Tärkeintä on kuitenkin, että pääset tuosta ukosta eroon. Nyt kaikessa hiljaisuudessa alat etsimään omaa asuntoa ja uutta salaista elämää.

Siis minulla on oma omistusasunto ja ihan hyvä elämä muuten. On hyvä työ, varallisuutta ja lapset vuoroviikoin. Silti tunnen yksinäisyyttä, sellaista mitä suhteessa ei tulisi tuntea.

Vierailija
13/18 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra

Vierailija
14/18 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko äitisi muistaa sinua ja muut. Ja sinä itse. Onko suhde ahdistava ettet kestä siinä ja haluat asua omassa kodissa. Vai miten aiot jatkossa.

Vanhemmat kuolleet.

Vierailija
15/18 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän perheessä aikuiset juhli syntymäpäiviä. 

Vierailija
16/18 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja selvennykseksi, emme ole mitään teinejä, vaan ikää minulla 48 ja miehellä 52. Yhdessä oltu jo 5 vuotta. Miehen käytös on mennyt epävakaaksi sen jälkeen kun sai fudut töistä. Hänellä on hulluja kuvitelmia omista kyvyistään ja suuruudestaan. Tänään ainoastaan hän puhui ja ainoastaan itsestään. Ihmetteli ääneen omaa lahjakkuuttaan, jota vaan entisessä työpaikassa ei huomattu. Päivät on täynnä vapaata, toisin kuin minulla, kun aloitin juuri uudessa työssä. Mutta kun se keskittyminen itseen on niin kokonaisvaltaista, ettei päiviin jää yhtään tilaa ajatella ketään muuta.

Lähde juoksemaan ja heti

Vierailija
17/18 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni syntymäpäiviäni eivät ole muistaneet kuin äitini tai kumppanini, satunnaisesti.

Vierailija
18/18 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset parempaa. ÄLÄ AVIOIDU SEN KANSSA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme