Mitä sulla löytyy aina pakkasesta?
Kommentit (189)
Wokkivihanneksia, parsakaalia, herneitä, vihreitä papuja, keittojuureksia, leipää. Grillimakkaraa muutama paketti nälkäisiä yllätysvieraita varten. Sieniä, mustikoita ja omenasosetta on vielä viime kesältä. Piirakkapohjia sekä suolaiseen, että makeaan leivontaan. Jotain ruuanjämiä, nyt ei tosin ole kun olen koittanut tyhjentää pakastinta.
Pitsat tai jätskit ei säily mulla kauaa, en juuri niitä siksi osta.
Itse keräämiä marjoja puhtaasta luonnosta Pohjois-karjalan perukoilta.
Marjoja, wokkikasviksia ja itse leivottuja sämpylöitä.
Ranskiksii, juurikasta ja marjaa kaupasta pusseineen poimittuna, sian potka, pari nylkyfasaania, setelunippu kakskymppisinä, minitrippi käyttövalmispusseja ykköshasaa, sokerina pohjalla vakuutusetsivä M. R. Siinä kaikki... Ja Hiku: jo 30 vuotta umpijäässä, meni pakastimeen tenolaislohen perään. Tollo kissa. Ei pääse enää töihin.
Yksi mullikka löytyy aina,nyt puolitoista eikä muuta mahdukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin räksyttävä koira....
Minkä rotuinen? Minulta on koira kadonnut.
Leipää ja pakastevihanneksia + juureksia.
Mustikoita
Puolukoita
Mansikoita
Mustaherukoita
Parsakaalia
Pinaattia
Herneitä
Pilkottu purjo
Joku wokkivihannesseos
Kalapuikkoja
Lohikuutioita
Peruna-sipuli-sekoitus
Jääkuutioita
Usein pari rasiaa pakastettua keittoa
Yleensä vähän leipää
Kolme vuotta vanhoja marjoja ja sieniä
Kyllä siellä yleensä aina on jäätä ja huurretta, paitsi heti pakastimen sulatuksen jälkeen...
Pakastin ei oo käytössä, säilytän sielä villasukkia.
Litran leka Hirvimehua ja läski pussi metamfetamiinia.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kalapuikkoja, kalapyöryköitä, pakastevihanneksia, marjoja ja muutama makkara. Joskus lohta, ja muutama annos lämmintä ruokaa jonka koostumus ei kärsi pakastimessa.
Lämmintä ruokaa pakastimessa?
Mustikoita, vadelmia, mustaherukkaa, ananasta, granaattiomenan siemeniä, parsakaalia, pinaattia.
Extremepersu 72 v.