Mitä sulla löytyy aina pakkasesta?
Kommentit (107)
Pakastevihanneksia, omenasosetta, raparperejä, mansikoita, mustikoita, kalaa, nokkosia, jääkuutioita, banaaneja, ruoka-annoksia kun olen tehnyt enemmän ruokaa.
Ruokaa. Lihaa yleensä tulee kerralla sen verran, että sitä riittää seuraavaan metsästyskauteen, ja marjoja myös.
Tähän aikaan ei mitään. Pakastin on pois päältä, vanhat syöty ja uutta satoa ei vielä. Marjoja ja sieniä sinne aina tulee. Muu on vaihtelevampaa.
Marjoja, joskus jäätelöä ja itse leivottuja leivonnaisia.
Riistalihaa ja sieniä pääsääntöisesti. Nokkosta näin alkukesästä, marjoja myöhemmin.
Marjoja, leipää, pullaa, pakastevihanneksia ja kylmäkalleja.
Yleensä kalapuikkoja, kalapyöryköitä, pakastevihanneksia, marjoja ja muutama makkara. Joskus lohta, ja muutama annos lämmintä ruokaa jonka koostumus ei kärsi pakastimessa.
Koiralle on aina raakaa lihaa, mulle pakastevihanneksia ja -marjoja.
Aina leipää! Usein kalaa ja kokolihaa (laputetut tai tarjoukset), jauhelihaa, kanaa. Jäätelöä. Erilaisia vihanneksia ja ainakin yksi wokkisekoitus pikaista tarvetta varten. Vadelmia ja mustikoita, en pakasta muita marjoja.
Pakastevihanneksia ja viipaloitua inkivääriä.
Marjoja, vihanneksia, leipää, pizzaa, valmiita ruokia ja tietysti jäätelöä. Kesällä kylmäkalleja ja jääpaloja.
Jauhelihaa hirvi, nauta ja sika-nauta. Paisteja hirvi ja nauta. Naudan häntä, maksa, kieli. Lampaan niskakiekkoja. Sorsia pari kpl. Grillimakkaraa.
Marjoja, vihanneksia, yrttejä.
Liemiä.
Koiranruokaa.
Jäätelöä.
Valmiita ruoka-annoksia.
Vettä.
Ei mitään, pakastin on rikki, eikä ole tullut hankittua uutta. Ihan hyvin näyttää pärjäävän ilmankin ja jääpähän jäätelöt ostamatta.