Mitä sulla löytyy aina pakkasesta?
Kommentit (107)
Saaristolaisleipää, Marskin ryyppy, omenasosetta, mustikoita, mustaherukoita, puolukoita, kalaa, lihaa, wokkivihanneksia, jääpaloja.
Akat sielä on aina tonkimassa. Anoppi vissiin asuu siellä ja vartioin mansikoitaan. Ostan sille oman seuraavalla Keskisen reisulla. Ja omaamme lukkoja.
Marjoja, leipää, kanaa ja/tai jauhelihaa, kasviksia melkolailla aina, usein myös ranskalaisia, jäätelöä, pizzakastiketta, tilliä ja jotain jämäruokia, jotka joku syö "joskus".
Vierailija kirjoitti:
Jäätelöä. Paljon.
Ja ite leivottua pullaa ja sämpylöitä.
Leipää, herneitä, puolukoita, jätskiä, kalaa ja kalapuikkoja
Dumplingseja ja pelmeneitä. Näitä täytyy aina saada keittoruokaan mukaan.
Lihaa, pakastevihanneksia. Itse tehtyjä annosruokia. Joskus jäätelöä.
Leipää, falafelejä, mustikoita ja wokkivihanneksia. Muutakin on, mutta noita on aina ja niitä kaikkia kuluu. Jos loppua uhkaa, niin ostetaan lisää.
Mustikoita. Teen lähes joka aamu niistä smoothien banaanin, mantelimaidon ja raakakaakaojauheen kanssa.
Ahven fileitä löytyy koska kalastan itse ahvenia. Paketoin ahven fileet vakuumi pakkaukseen, mulla on vakuumikone ja ne ahvenet säilyy hyvin 5 kuukauttakin.
Vihanneksia löytyy myös.
Ei ole pakastinta. Ostan ja teen ruokaa vain sen verran mitä kulutan. Ja muutenkin, hyvin harva ruoka paranee pakkasessa, syön ennemmin tuoretta.
M43
Marjoja, kukkakaalia, vihanneksia, yrttejä, leipää, ranuja, lihaa ja grillimakkaraa. Kylmäkalleja.
Näitä on aina.
Sieniä (kantarelli, suppis, mustatorvisieni), marjoja (mustikka, punaherukka), pakastepizza tai kaksi, mozzarellatikkuja, paneroituja sipulirenkaita, vihannessekoituksia, ranskalaisia perunoita, valmiita ruoka-annoksia pakasterasioissa kerta-annoksina, sipulia (valmista silppua, Apetit), jäätelöä muutamaa erilaista. Nämä on vakiokamat, lisäksi on milloin mitäkin on sattunut ostamaan tai laittanut pakkaseen säilymisen vuoksi. Kaksi aktiivisesti käytössä olevaa pakastinta.
Vierailija kirjoitti:
Huurretta
Sama. Semmoinen paksu kerros.
Graavilohta ja karjalanpiirakoita
80 % viinapullo, saa hyviä snapseja🥃