Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikääntymisessä ei rypyt suinkaan ole pahin ulkonäkömuutos

Vierailija
05.06.2025 |

Vaan kasvojen kuihtuminen kauheaksi haamunaamaksi! Mulla on muutenkin pienet kasvot ja leuka ja näytän ihan järkyttävältä, kun poskissa ei ole enää mitään täytettä. En yhtään ihmettele miksi ihmiset ottaa täyteaineita :(

N43

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä kunnon viinidieetti. Viininaama on pullea ja pöhöttynyt.

Ja naaman värikin muuttuu harmaasta juoponpunaiseksi. Tarpeeksi kun vetää, niin alkaa kellertää.

Vierailija
22/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei ne fillerit ketään saa nuoremmalta tai kauniimmalta näyttämään. Ainoastaan oudolta.

Saa ne, kunhan on laitettu oikein ja sopiva määrä.

Ap

Sen kun näkisi.

Olet varmasti nähnytkin, mutta et ole erottanut niitä täytteiksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ikääntymisessä ei ole mitään pahoja ulkonäkömuutoksia. Joo, mulla on 50 v:na ryppyjä, helttakaula, roikkuvat leukaperät, silmät violetinsinisissä kuopissa kuin pääkallolla, mutta tykkään ulkonäöstäni tällaisena. Olen aina tykännyt muutenkin siitä, miltä vanhemmat naiset näyttää. Jotenkin viisailta ja lempeiltä.

Vierailija
24/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuollainen lookhan on nyt maailmalla kuuminta hottia. Ihmiset käy ihan buccal fat removal -leikkauksissa, joissa poistetaan poskista rasvaa, että saa "snatched" lookin, eli semmoisen missä poskiluiden alle jää kuoppa.

Vierailija
25/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuollainen lookhan on nyt maailmalla kuuminta hottia. Ihmiset käy ihan buccal fat removal -leikkauksissa, joissa poistetaan poskista rasvaa, että saa "snatched" lookin, eli semmoisen missä poskiluiden alle jää kuoppa.

Nää varmaan näyttää vanhana todella pelottavalta.

Ap

Vierailija
26/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon auttaa lihominen. Niinhän se joku näyttelijätär aikoinaan sanoi, että neljänkympin jälkeen on valittava naama tai perse. Tarkoittaen, että jos on niin hoikka että kroppa on hyvän näköinen, niin sitten naama on luiseva ja vanhan näköinen. Sitten taas jos on vähän pyöreämpi, naama on nuorekas, mutta toki vähän makkaraa vatsalla jne.

Vierailija
27/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan rypyt haittaa, vaan ihon löystyminen. En halua buldogiksi.

Siihen löytyy itämaalainen naamajumppa. Youtubesta löytyy moniakin. Kiinteyttää kasvoja. Masumi channel esimerkiksi. On jonkin verran kokeillut ja kyllä se naamassa tuntuu. Sekä jumppa että jälkiseuraamukset ainakin jossain määrin. Pitäisi taas jatkaa.

Vierailija
28/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kovin toivoin että mulle kävisi noin. Mutta ei, mun naama on 51 veenä yhtä pullea kuin 15-vuotiaana. Se pulleus vaan roikkuu :D Mutta eipä mun tarvi enää ulkonäöllä koreilla, ne vuodet on kaukana takanapäin, joten ei haittaa mitään, vaikka bulldogposket roikkuu.

Vierailija
29/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon auttaa lihominen. Niinhän se joku näyttelijätär aikoinaan sanoi, että neljänkympin jälkeen on valittava naama tai perse. Tarkoittaen, että jos on niin hoikka että kroppa on hyvän näköinen, niin sitten naama on luiseva ja vanhan näköinen. Sitten taas jos on vähän pyöreämpi, naama on nuorekas, mutta toki vähän makkaraa vatsalla jne.

Toi on niin totta, ainakaan ei todellakaan kannata laihduttaa!

Vierailija
30/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei ne fillerit ketään saa nuoremmalta tai kauniimmalta näyttämään. Ainoastaan oudolta.

Saa ne, kunhan on laitettu oikein ja sopiva määrä.

Ap

Sen kun näkisi.

Olet varmasti nähnytkin, mutta et ole erottanut niitä täytteiksi.

Ap

Kyllä sen huomaa, jos ylimääräisiä aineita laitetaan ihmiseen. Eivät koskaan näytä luonnollisilta.

Vierailija
31/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyminen kaikkine sen tuomien ryppyjen ja arpien kanssa on hienoa. Vanhuutta pitäisi arvostaa yli kaiken muun.

Vierailija
32/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en oikein tajua kouhkausta rypyistä. Joo - eihän ne mitään hienoja varsinaisesti ole, mutta sellainen naaman valahtaminen ja ihon taikinoituminen on paljon epäviehättävämmän näköistä kuin rypyt ja juonteet. 

Silti ihan normaalia se naaman valahtaminen ja ihon löystyminenkin. 

Vierailija
33/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ikääntymisessä ei ole mitään pahoja ulkonäkömuutoksia. Joo, mulla on 50 v:na ryppyjä, helttakaula, roikkuvat leukaperät, silmät violetinsinisissä kuopissa kuin pääkallolla, mutta tykkään ulkonäöstäni tällaisena. Olen aina tykännyt muutenkin siitä, miltä vanhemmat naiset näyttää. Jotenkin viisailta ja lempeiltä.

Tuo on hyvä asenne! Eihän vanhempien ihmisten ulkonäössä tosiaan mitään pahaa ole, se kauneus/komeus vain on erilaista kuin nuorilla. Ja juurikin esim. viisautta, lempeyttä, karismaa ym. mitä harvoin on nuoremmilla. 

Vierailija
34/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi voittaa biologiaa, vaan anna periksi hyvä Pirjo kas vapautuminen kahleista on niin lähellä, niin lähellä. Pyydän luovuta kehosi äläkä ainakaan lähde päivityksen tielle.

Älä perkele tee sitä.

Vierailija
35/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä täytyy aloittaa joku massakausi. BMI hiukan alle 20 tällä hetkellä.

Ap

Vierailija
36/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskipuna oikeassa kohdassa auttaa piristämään ilmettä kertaheitolla. Ei se täytettä kasvoihin tuo, mutta pientä eloa haamunaamaan kuitenkin.

Vierailija
37/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

....kun kaikki roikkuu... vatsanahkakin... allit... ja kesä tulossa...

No hittolainen kun tuntuu että kaikki sisuskalutkin olisi valahtaneet aiempaa alemmas eikä mikään ole enää omalla normaalilla paikallaan. Ei sisä- eikä ulkopuolella.

Vierailija
38/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä täytyy aloittaa joku massakausi. BMI hiukan alle 20 tällä hetkellä.

Ap

Jos se on se mistä tykkäät.

Itse olisin mieluummin keski-ikäinen hoikka ja ryhdikäs rupunaama, kuin keski-ikäinen hieman pönäköitynyt ja ryhdikäs hieman sileämpinaamainen..

Arvostan siis hoikkuutta, ketteryyttä, keveää oloa ja helposti tyylikkäästi puettavaa kehoa yli kasvojen ryppyjen tai valahtamisen

Vierailija
39/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyminen on normaali osa elämää ja ihana toi miten joku kuvaili miten kivalta vanhemmat naiset näyttää. Oon huomannut saman monissa.

Mutta. Jos ihan oikeasti itseä alkaa älyttömästi häiritä joku asia omassa naamassa, sille voi usein jotakin tehdä. Itse en laittaisi täyteaineita (hyvälaatuisiakin pitää aina uusia), vaan ottaisin rasvansiirron. Se on luonnollisempi ja käytännössä pysyvä (paranemisajan jälkeen, ellei tule isoja painonmuutoksia) ja taitavan tekijän laittamana se ei todellakaan näytä feikiltä! Ja sellaisenkin voi ottaa nuoremmatkin. Itsekin olen ottanut poskipäihini. 

Vierailija
40/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne rypyt ja velttous kutise, kirvellä, polta, särje tmv mikä tuntuu. Esim kiristävät palovammat tuntuu noilta. Ikääntyminen on ihan normaalia. Ei kukaan tuijota tai ajattele minkä ikäinen joku satunnainen vastaantulija on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän