Ikääntymisessä ei rypyt suinkaan ole pahin ulkonäkömuutos
Vaan kasvojen kuihtuminen kauheaksi haamunaamaksi! Mulla on muutenkin pienet kasvot ja leuka ja näytän ihan järkyttävältä, kun poskissa ei ole enää mitään täytettä. En yhtään ihmettele miksi ihmiset ottaa täyteaineita :(
N43
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Ikääntyminen kaikkine sen tuomien ryppyjen ja arpien kanssa on hienoa. Vanhuutta pitäisi arvostaa yli kaiken muun.
Näin on. On onnekasta elää vanhaksi, jos huono tuuri käy lähtö tulee nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon auttaa lihominen. Niinhän se joku näyttelijätär aikoinaan sanoi, että neljänkympin jälkeen on valittava naama tai perse. Tarkoittaen, että jos on niin hoikka että kroppa on hyvän näköinen, niin sitten naama on luiseva ja vanhan näköinen. Sitten taas jos on vähän pyöreämpi, naama on nuorekas, mutta toki vähän makkaraa vatsalla jne.
Ehkä täytyy aloittaa joku massakausi. BMI hiukan alle 20 tällä hetkellä.
Ap
Jos se on se mistä tykkäät.
Itse olisin mieluummin keski-ikäinen hoikka ja ryhdikäs rupunaama, kuin keski-ikäinen hieman pönäköitynyt ja ryhdikäs hieman sileämpinaamainen..
Arvostan siis hoikkuutta, ketteryyttä, keveää oloa ja helposti tyylikkäästi puettavaa kehoa yli kasvojen ryppyjen tai valahtamisen
Mulla on 15 kg normaalipainon skaalaa jäljellä, joten muutaman kilon painavampanakin olisin vielä suht hoikka. En vaan tiedä millä nuo lisäkilot itseeni saisin tarttumaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minua haittaa kun tukka lähtee ja harvenee. Naama on ihan ok.
Hei! Mulla alkoi kanssa harventua, mutta otin oikein projektiksi saada sen taas tuuheammaksi, ja se onnistui! Aloin öljytä ja hieroa päänahkaa, pestä laadukkaalla hilsesampooolla, syödä rautaa (!!! tärkeää), biotiinia ja kollageenia. Proteiiniakin lisäsin. Tukka on kyllä todellakin lähtenyt taas tuuhemtumaan, onneksi!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikääntyminen kaikkine sen tuomien ryppyjen ja arpien kanssa on hienoa. Vanhuutta pitäisi arvostaa yli kaiken muun.
Aloittaja on nelikymppinen. Ei hän ole vanha.
"Mulla on 15 kg normaalipainon skaalaa jäljellä, joten muutaman kilon painavampanakin olisin vielä suht hoikka. En vaan tiedä millä nuo lisäkilot itseeni saisin tarttumaan.
Ap"
Mulla alkoi kertymään ihan itsestään, kun täytin 50. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on nelikymppinen. Ei hän ole vanha.
En kommentoinut aloittajaa vaan viestiä jonka lainasin.
Moni ei saa elää niin vanhaksi kun tulee ryppyjä. Itseäni ei ikääntyminen häiritse, jos pysyisi vaan muuten terveenä. :)
Vierailija kirjoitti:
Moni ei saa elää niin vanhaksi kun tulee ryppyjä. Itseäni ei ikääntyminen häiritse, jos pysyisi vaan muuten terveenä. :)
Lähettäkää hänelle mitali.
Iho vanhenee, koska se johtuu infektiosta ihossa. Suolesta vuotaa mikrobeja, kannattaa pihkatuotteita käyttää, esim. männynkuoriuute, boswellia, sericoside, nämä ovat kaikkiantimikrobisia. Ja tietty kollageenipeptidejä ja hyalorunihappoa, tieteellisen näytön taso on korkeinta luokkaa että nämä auttavat mm. ihon ryppyihin. Myös vetyperoksidia voi testata. Myös foolihappo ja B12 ovat tärkeitä, kun puhutaan solujen uudistumisesta, B12-vitamiini suihkeena ja foolihappo joka päivä voi tehdä ihmeitä iholle. Myös retinolia kannattaa kokeilla, siis keinoista ei ole puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole ihan normaalia. Naama valahti, ilme muuttuu tympeäksi. Semmosta se on. Laita tamppoonit poskiin, auttaisko.
Mun ilme on aina tympeä eikä naama oo valahtanu
Pahinta on, että näyttää koko ajan vihaiselta. Suupielet vetävät alaspäin, ellei jatkuvasti yritä hymyillä.
N61
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä
N69
Vierailija kirjoitti:
Peruukit on keksitty
Minä olen 80 vuotias, mutta en ole vielä ollenkaan niin hirveän näköinen kuin te viisikymppiset jo näytätte olevan. Sääliksi käy.