Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti meneekö etätyö lähinnä kotona loikoillessa ja työt tulee tehtyä parissa tunnissa?

Vierailija
05.06.2025 |

Miten on

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loikoilua enimmäkseen 

Nimim. Vantaalainen

Vierailija
2/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellon ympäri olen viime aikoina tehnyt. Onneksi nyt lomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä. Töitä on sen verran, että niitä tehdään koko sen ajan kuin työaika on.

Vierailija
4/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa ja loikoilua. Noin 30min menee hommiin.

Vierailija
5/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen koko päivän töissä, mutta se on sitten asiakkaista kiinni paljonko töitä pystyn tekemään.

Vierailija
6/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt täyttä etätyötä jo 10 vuotta. Olisin kyllä saanut potkut jo ajat sitten, jos lähinnä loikoilisin etätyössä :D 

Tuo laiskottelu etäpäivinä taitaa olla enemmänkin niiden ongelma, jotka tekee vain osin etätyötä. Silloin varmaan helposti tulee olo, että silloin voi ottaa rennommin. Mutta näin kun se on etää joka päivä, ja on kuitenkin työnantajan määräämät tulostavoitteet, niin eihän sitä voi vaan laiskotella kun on etänä.

Vierailija
7/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyössä jaan päiväni työhön ja muuhun eri tavalla. Saatan aloittaa jo aamu seitsemältä mutta pidän taukoja ja saatan käydä vaikka kävelyllä lounasaikaan. Mutta työpäivä saattaa jatkua sitten iltakuuteen-seitsemään, joskus pidempäänkin. Toimistolla teen aina 8-16.

Vierailija
8/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä, mutta palaverirumba pitää huolen, että 6 - 8 tuntia menee tiiviisti koneen ääressä.

Vierailija
9/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laskutettavaa työtä tulee 7,5h niin sehän on aivan sama onko ne työt tehty tunnissa vai ei.

Vierailija
10/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissa surffaillen ja prnoa katsellen tyäpäivät kuluvat etätyössä. Usein ei tule päivän aikana tehtyä mitään työhön liittyvää.

Vierailija
11/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt täyttä etätyötä jo viimeiset 14 vuotta. En kaipaa takaisin lähityöhön, jossa vain näkisin ilkeitä k-pää ihmisiä livenä. Joten win-win, eivät hekään tykkää nähdä minua livenä enkä minä heitä.

Vierailija
12/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

netissa surffaillen ja prnoa katsellen tyäpäivät kuluvat etätyössä. Usein ei tule päivän aikana tehtyä mitään työhön liittyvää.

Ainoa ero toimistoon on että toimistolla ei voi runkata koneen ääressä.

Vierailija
13/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hommat pystyy tekemään parissa tunnissa niin miten toimistolla saa aikansa kulumaan? Toisten töitä häiritsemällä, tulemalla pöydän viereen notkumaan ja kyselemään kaikenlaisia?

Vierailija
14/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa ero toimistoon on että toimistolla ei voi runkata koneen ääressä.

Avokonttorit pahimpia

Vierailija
15/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hommat pystyy tekemään parissa tunnissa niin miten toimistolla saa aikansa kulumaan? Toisten töitä häiritsemällä, tulemalla pöydän viereen notkumaan ja kyselemään kaikenlaisia?

Paskanjauhamiseen ja kiireiseltä näyttämiseen menee se aika toimistolla. Välillä voi lukittautua neukkariin muka 'työskentelemään'.

Vierailija
16/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa ajassa tulee tehtyä kuin toimistollakin. Ei ne työt ihmeellisesti häviä etätöitä tehdessä. Olen tehnyt etätöitä vuodesta 2012.

Vierailija
17/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät työkaverit ja asiakkaat halua nähdä mua livenä enkä minä heitä. Jos menisin johonkin lähityöhön niin varmaan saisin potkut heti kun minun naama ei miellytä joten mitä turhaan.

Vierailija
18/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi voi tuijotella naisten rintamuksia ja perseitä sekä kertoa nuorille työharjoittelija tyttösille härskejä vitsejä.

Vierailija
19/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa ajassa tulee tehtyä kuin toimistollakin. Ei ne työt ihmeellisesti häviä etätöitä tehdessä. Olen tehnyt etätöitä vuodesta 2012.

Mä oon tehnyt etätöitä vuodesta 2011.

Vierailija
20/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten käyttäisin työajan töiden tekemiseen mutta se ei onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme