Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti meneekö etätyö lähinnä kotona loikoillessa ja työt tulee tehtyä parissa tunnissa?

Vierailija
05.06.2025 |

Miten on

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku saa työnsä tehtyä parissa tunnissa, mikä on ongelma? Hänen pitäisi ehdottomasti mennä työpaikalle joka päivä muutamaksi tunniksi katsomaan kissavideoita? Mikä on lisäarvo tästä? Kiusaajat saa siitä jotain iloa? 

Vierailija
22/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus menee 8-9 tuntia päivässä palaverista ja puhelusta toiseen eikä ehdi edes syödä, ja sen päälle vielä dokumenttien vääntämistä ja posteja parin tunnin verran. Joskus päivän hommat on hoidettu tunnissa. Joskus voi olla että pari sähköpostia riittää ja kesän hiljaisina aikoina voi olla ettei tapahdu yhtään mitään parin päivän aikana. Tavoitteiden saavuttaminen ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samassa ajassa tulee tehtyä kuin toimistollakin. Ei ne työt ihmeellisesti häviä etätöitä tehdessä. Olen tehnyt etätöitä vuodesta 2012.

Mä oon tehnyt etätöitä vuodesta 2011.

Aloitin 2010

Vierailija
24/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku saa työnsä tehtyä parissa tunnissa, mikä on ongelma? Hänen pitäisi ehdottomasti mennä työpaikalle joka päivä muutamaksi tunniksi katsomaan kissavideoita? Mikä on lisäarvo tästä? Kiusaajat saa siitä jotain iloa? 

Sillä on sellainen ongelma, että siellä ei ole lisäarvoa eli jotain akk aa pällisteltävänä tai työpaikkaromanssia.

Vierailija
25/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä välillä laittanut mieheni etätyötunteja ylös. Hänestä näkee milloin on töissä ja milloin surfailee muuten vaan. On aamuja kun hän ei jaksa ei sitten millään. Käy päivittäiset jutut läpi ja saattaa mennä takas nukkumaan... tai kattoo leffan ja heräilee hissukseen. Tekee sieltä täältä juttuja, hieman valikoiden.

Toisina aamuina se on kuin tikka kuudelta pystyssä. Kahvit ja aamupalat hoidettu kaikille ja kova naputus käy. Satunnaisia ärräpäitä. Saattaa jatkuva 8-12 tuntia. Välillä syö, kun annoksen laitan eteen. Ei välttämättä aina muista edes syöneensä. Täytän toisinaan sen kahvikuppiakin.

Tuommoisia päiviä on enemmän viikossa. Eikä kato, onko viikonloppu vai arki.

Miksi mä olen ottanut hänet seurantaani? Palstan takia ja koska mä voin. Vastaavia kysymyksiä on jatkuvasti. 

Itse olen sairaslomalla vielä pitkälle tulevaisuuteen. Musta on ollut kiva, että hän on kotona. Toisinaan löysempinä päivänä kuskaa mua "päiväkerhoon" tai fyssarille jne. Tuommoisena tosipäivänä en edes kysy.. Tilaan taksin ja yritän suoriutua yksin.

Vierailija
26/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on sellainen ongelma, että siellä ei ole lisäarvoa eli jotain akk aa pällisteltävänä tai työpaikkaromanssia.

Pitäisi saada maksettua epassilla hoora tai thaihieronta että olisi etäilijöillekin iloa tarjolla.

Vierailija
27/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöissä voi ottaa päiväunet - joskus kahdetkin päivän aikana.

Vierailija
28/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos ei ole mitään tehtävää, ei sitä ole lähityössäkään. Kyllä sieltäkin voi vaikka palstailla.

Lähitöissä päivästä vähintään 2 tuntia kuluu kahvi- ja lounastaukoihin koko tiimin kesken.

Vierailija
29/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä työpaikkaromanssia Faceen tai Instaan kaveriksi. Jos ei hyväksy kaveripyyntöä niin ei sen ak an takia kannata mennä lähitöihinkään yhtäån minnekään. 

Jos ei työpaikkaromanssi halua olla työn ulkopuolella tekemisissä niin ei kannata yksinomaan sellaisen takia mennä mihinkään tiettyyn työpaikkaankaan. Ei ole sen arvoinen.

Vierailija
30/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä kunhan herää kunnolla niin voi pari tuntia tehdä "töitä". Päiväunien jälkeen tissutella olutta ja sitten päivän tunnit onkin jo täynnä.

Vierailija
31/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loikoile,mutta usein tissuttelen koko työpäivän.

Menee duunit sujuvammin kun on pikkupäissään.

Vierailija
32/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En loikoile,mutta usein tissuttelen koko työpäivän.

Menee duunit sujuvammin kun on pikkupäissään.

Kyllähän moni tissuttelee lähitöissäkin. Onhan niitä vaikka mitä alko hol isti lääkäreitä ja rehtoreitakin.

Vierailija
33/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minä toimistolla ollessani lusmuilen. Kotona ei ole ketään kenen kanssa puhua. Ja työt, jos meillä jättää tekemättä niin se näkyy heti. Tauot kyllä pidän etänäkin, mutta työ on intensiivisempää ja saan enemmän aikaan.

Vierailija
34/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä välillä laittanut mieheni etätyötunteja ylös. Hänestä näkee milloin on töissä ja milloin surfailee muuten vaan. On aamuja kun hän ei jaksa ei sitten millään. Käy päivittäiset jutut läpi ja saattaa mennä takas nukkumaan... tai kattoo leffan ja heräilee hissukseen. Tekee sieltä täältä juttuja, hieman valikoiden.

Toisina aamuina se on kuin tikka kuudelta pystyssä. Kahvit ja aamupalat hoidettu kaikille ja kova naputus käy. Satunnaisia ärräpäitä. Saattaa jatkuva 8-12 tuntia. Välillä syö, kun annoksen laitan eteen. Ei välttämättä aina muista edes syöneensä. Täytän toisinaan sen kahvikuppiakin.

Miksi mä olen ottanut hänet seurantaani? Palstan takia ja koska mä voin. Vastaavia kysymyksiä on jatkuvasti. 

Itse olen sairaslomalla vielä pitkälle tulevaisuuteen. Musta on ollut kiva, että hän on kotona. Toisinaan löysemp

Kuulostat toksiselta ja oudolta. Toivottavasti mies ymmärtää häipyä tuollaisesta suhteesta.

Vierailija
35/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sairaslomalla vielä pitkälle tulevaisuuteen. Musta on ollut kiva, että hän on kotona. Toisinaan löysemp

Mitä helvettiä. En voisi olla kenenkään seurannassa päivääkään, miten mies kestää? Onko sinulla pahojakin mielenterveysongelmia?

Vierailija
36/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se etätyö on. Kahdelta tutulta kuullut, että hommat saa nopeasti tehtyä ja lopun työajan voi tehdä kotihommia tai loikoilla. Työpuhelin ja kone auki toki, mutta voi olla ettei kumpaakaan tule viestejä/asioita hoidettavaksi sen enempää.

Vierailija
37/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Työt tulee tehtyä tehokkaammin kun häiriötä ei ole mutta löhöilyyn jää harvoin aikaa. Pahimmillaan aloittaa työt 07 ja viimeisen kerran katoo konetta klo 21 - omassa työssä kun kontakteja on sekä Aasiassa että Usassa. Työmatkat vielä lisäksi

10v etätöissä, mies 15v

Vierailija
38/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna ei. Mutta lähipäivät lorvailen ja harrastan yhteisöllisyyttä jopa tunnin kahvitauoilla. Se lähityö on ainakin meillä todella verkkaista. 

Vierailija
39/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee kovasti. Toisinaan tulee noita että loikoilen ja hoidan pari puhelua tai Teamsin. Mutta joskus ihan kiirettä pitää. Haastetta tuo että työpäivän pitäisi olla aina saman mittainen. Minulle sopisi paremmin urakka, eli hommat pois alta ja vapaalle. Teatteria tästä tekee se että pakko noudattaa jonkun työpäivälle määrittämää pituutta.

Vierailija
40/73 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään aamulla aikaisin ja luen viestit ja vastaan niihin, kun syön aamupalaa. Sitten alkaakin ensimmäiset palaverit. Niissä menee helposti aikaa niin paljon etten ehdi pitämään kahvitaukoa. Ruokatunnilla katson viestit ja vastaan niihin. Se jää yleensä vajaaksi kun alkaa jo uusi palaveri. Iltapäiväkahvilla voin syödä jotain pientä samalla kun olen palaverissa. Kun palaverit on pidetty teen paperityöt, luen viestejä ja vastaan niihin virallisen työajan jälkeen. Myöhään illalla rentoudun, mutta seuraan toki viestejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi