Nyt ei sitten oikeasti rahat enää riitä! Tukien leikkauksien jälkeen minulla jää vain 180€/kk vuokran jälkeen! Mistä apua?
Tuosta 180€ pitää siis maksaa ihan kaikki! Esim. ruoka, vaatteet, hygienia, pyykinpesuaine, salikortti, bussikortti, ravintolla käynti, alkoholi, tupakka tms
Neuvoja otetaan vastaan.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työ ei vissiin ole mitenkään mahdollista?
Sullako niitä töitä on tarjolla tämän maan kaikille työttömille?
T. Töitä olisin vailla, kun jäin just työttömäksi..
Minulla olisi tarjolla!!! Joten mitä osaat tehdä? Millainen olet ihmisenä? Osaatko perus käytöstavat? Ymmärrätkö normaalin työelämä hierarkian? Kuinka herkästi saikutat? Onko sinulla lapsia/oletko hankkimassa? Mikä on sinun palkka toiveesi?
Olisko osapäivätyötä ? Lapset on aikuisia ja omillaan, osaan käytöstavat kun ne on opetettu, tiedän kuka on pomo ja kuka työkaveri, kävin edellisessä työpaikassa viimeiset kolme päivää kuumeessa kun oli lähempänä kuin tk, palkka toive riippuu tuntimäärästä. Ihmisenä tulen kaikkien kanssa toimeen, p
Täyttä 40 tunnin viikkoa ainoastaan. Vielä jäi noi pari kysymystä avoimeksi ja niiden lisäksi minkä ikäinen olet ja oletko suomalainen? Ja mikä on sinun poliittinen kanta tähän yhteiskuntaan? Kaikilla näillä haluan varmistaa sovitko meidän työyhteisöön kun sinun pitää sopeutua meidän työyhteisöön kun työyhteisö ei sopeudu sinuun
Ap:lle , ruuat 130e , pyykinpesuaine xrta 2 kg/ 2.45 e riittää monta kuukautta, viina , tupakka , ravintolakäynnit ja salikortti pois. Mukava ilmaiseksi käydä kävelyllä, juoksemassa, tehdä youtube ohjeman mukaan lihaskuntotreenejä.
näin minä teen ,vaikka eläkkeestä jää tilille 2600e joka kuukausi.
Osta vain ruokaa niin riittää jos vaatteita tarvitset niin vaateräykset, kirppikset,
salikortti= treenaa ulkosaleissa tai kotona.
bussikortti et tarvitse kun et käy töissä. Kävele
ravintolat et tarvitse
alkoholi et tarvitse
tupakka et tarvitse
Jos rohkeutta riittää ei muuta kun ryhdyt rikolliseksi. Talous rikokset ja huumekauppa kannattaa aina ja jos lusimaanb joudut ei haittaa ylöspito on ilmainen
+Saat säästettyä samalla
Kummasti näitä samantyylisiä aloituksia ilmestyy viikosta toiseen..onko köyhiä todella näin paljon vai ovatko vain trolleja?
Vierailija kirjoitti:
Omistusasujilla jää vielä vähemmän. Eivät saa asumistukeakaan.
Miten pienellä rahalla voi elää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että näet nälkää 👍
KYLLÄ ja lisää leikkauksia sosiaalitukiin tekee hyvää näille paska loisille.
Se on hienoa että ihmiset kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti näitä samantyylisiä aloituksia ilmestyy viikosta toiseen..onko köyhiä todella näin paljon vai ovatko vain trolleja?
Palkattuja trolleja. Joku maksaa näistä. Näitä on ollut jo viimeiset 13 vuotta ainakin. Joku on siis maksanut näistä jo viimeiset 13 vuotta. Rahaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että näet nälkää 👍
Se on hienoa että ihmiset kärsii.
KYLLÄ etenkin huvikseen työttömänä olevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkattuja trolleja. Joku maksaa näistä. Näitä on ollut jo viimeiset 13 vuotta ainakin. Joku on siis maksanut näistä jo viimeiset 13 vuotta. Rahaa on.
Eiköhän nämä mielenterveyskuntoutujat keksi nämä aloituksensa ihan ilmaiseksi. Kukaan ei näistä maksa.
Mene kalaan. Minäkin käyn kalassa ja saan kalaa lähes joka päivä. Nyttenkin on pakastimessa noin 6 kg ahven filettä ja 2 kg kuhafilettä. Syön niitä itse mutta myyn myös 20 eurolla kilo. Kun kesä tästä etenee niin saan joka viikko 6 kg ahvenfilettä eli kuukaudessa yli 20 kg ja saan niistä 400 euroa rahaa. Kala menee hyvin kaupaksi ja ttyöttömänä minulla on aikaa kalastaa. Toki kalaverkot maksaa mutta sen rahan saa aika pian takas kalastamalla.
Vierailija kirjoitti:
Mene kalaan. Minäkin käyn kalassa ja saan kalaa lähes joka päivä. Nyttenkin on pakastimessa noin 6 kg ahven filettä ja 2 kg kuhafilettä. Syön niitä itse mutta myyn myös 20 eurolla kilo. Kun kesä tästä etenee niin saan joka viikko 6 kg ahvenfilettä eli kuukaudessa yli 20 kg ja saan niistä 400 euroa rahaa. Kala menee hyvin kaupaksi ja ttyöttömänä minulla on aikaa kalastaa. Toki kalaverkot maksaa mutta sen rahan saa aika pian takas kalastamalla.
Jopas on lapsellinen sepostus. järvestä nousee myös vessapaperit yn muut. ja kalastus hoitaa mylös laskut.
Vierailija kirjoitti:
Ja Juhannuksesta alkaa marjojen poiminta, joka jatkuu aina elokuun alkuun saakka. Onkin ehdotettu, että työttömyyskorvaukset keskeytetään marjastusajaksi. Siten saadaan marjat poimittua, ihmisille parempi kunto ja valtiontalous kohennettua. Erittäin kannatettava ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerjääminen hyvätuloisten asuinalueilla ja kaduilla, lentokentällä, ostosparatiiseissa, kaikkialla, missä rikkaat liikkuu.
Mitä jos vaan lopettaisi tupakan ja alkoholin juonnin ettei tarvitsisi kerjätä? Ja jopa kuntosalin?
Aloittaja provoilee, suhun tyhmään upposi
Mä voin tulla sinne 40 työviikkoa tarjoavalle. Voin esittää ihan millaista ihmistä haluat, vaikka nat sia.