Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ei sitten oikeasti rahat enää riitä! Tukien leikkauksien jälkeen minulla jää vain 180€/kk vuokran jälkeen! Mistä apua?

Vierailija
05.06.2025 |

Tuosta 180€ pitää siis maksaa ihan kaikki! Esim. ruoka, vaatteet, hygienia, pyykinpesuaine, salikortti, bussikortti, ravintolla käynti, alkoholi, tupakka tms

Neuvoja otetaan vastaan.

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että näet nälkää 👍

KYLLÄ ja  lisää leikkauksia sosiaalitukiin tekee hyvää näille paska loisille.

Vierailija
62/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työ ei vissiin ole mitenkään mahdollista?

Sullako niitä töitä on tarjolla tämän maan kaikille työttömille? 

T. Töitä olisin vailla, kun jäin just työttömäksi..

Minulla olisi tarjolla!!! Joten mitä osaat tehdä? Millainen olet ihmisenä? Osaatko perus käytöstavat? Ymmärrätkö normaalin työelämä hierarkian? Kuinka herkästi saikutat? Onko sinulla lapsia/oletko hankkimassa? Mikä on sinun palkka toiveesi?

Olisko osapäivätyötä ? Lapset on aikuisia ja omillaan, osaan käytöstavat kun ne on opetettu, tiedän kuka on pomo ja kuka työkaveri, kävin edellisessä työpaikassa viimeiset kolme päivää kuumeessa kun oli lähempänä kuin tk, palkka toive riippuu tuntimäärästä. Ihmisenä tulen kaikkien kanssa toimeen, p

Täyttä 40 tunnin viikkoa ainoastaan. Vielä jäi noi pari kysymystä avoimeksi ja niiden lisäksi minkä ikäinen olet ja oletko suomalainen? Ja mikä on sinun poliittinen kanta tähän yhteiskuntaan? Kaikilla näillä haluan varmistaa sovitko meidän työyhteisöön kun sinun pitää sopeutua meidän työyhteisöön kun työyhteisö ei sopeudu sinuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle , ruuat 130e , pyykinpesuaine xrta 2 kg/ 2.45 e riittää monta kuukautta, viina , tupakka , ravintolakäynnit ja salikortti pois. Mukava ilmaiseksi käydä kävelyllä, juoksemassa, tehdä youtube ohjeman mukaan lihaskuntotreenejä.

näin minä teen ,vaikka eläkkeestä jää tilille 2600e joka kuukausi.

Vierailija
64/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vain ruokaa niin riittää jos vaatteita tarvitset niin vaateräykset, kirppikset, 

salikortti= treenaa ulkosaleissa tai kotona.

bussikortti et tarvitse kun et käy töissä. Kävele

ravintolat et tarvitse

alkoholi et tarvitse

tupakka et tarvitse

Vierailija
65/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rohkeutta riittää ei muuta kun ryhdyt rikolliseksi. Talous rikokset ja huumekauppa kannattaa aina ja jos lusimaanb joudut ei haittaa ylöspito on ilmainen 

+Saat säästettyä samalla 

Vierailija
66/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti näitä samantyylisiä aloituksia ilmestyy viikosta toiseen..onko köyhiä todella näin paljon vai ovatko vain trolleja?

Vierailija
67/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistusasujilla jää vielä vähemmän. Eivät saa asumistukeakaan.

Miten pienellä rahalla voi elää?

Vierailija
68/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että näet nälkää 👍

Se on hienoa että ihmiset kärsii.

Vierailija
69/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti näitä samantyylisiä aloituksia ilmestyy viikosta toiseen..onko köyhiä todella näin paljon vai ovatko vain trolleja?

Palkattuja trolleja. Joku maksaa näistä. Näitä on ollut jo viimeiset 13 vuotta ainakin. Joku on siis maksanut näistä jo viimeiset 13 vuotta. Rahaa on.

Vierailija
70/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että näet nälkää 👍

Se on hienoa että ihmiset kärsii.

KYLLÄ etenkin huvikseen työttömänä olevat.

Vierailija
71/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkattuja trolleja. Joku maksaa näistä. Näitä on ollut jo viimeiset 13 vuotta ainakin. Joku on siis maksanut näistä jo viimeiset 13 vuotta. Rahaa on.

Eiköhän nämä mielenterveyskuntoutujat keksi nämä aloituksensa ihan ilmaiseksi. Kukaan ei näistä maksa.

Vierailija
72/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kalaan. Minäkin käyn kalassa ja saan kalaa lähes joka päivä. Nyttenkin on pakastimessa noin 6 kg ahven filettä ja 2 kg kuhafilettä. Syön niitä itse mutta myyn myös 20 eurolla kilo. Kun kesä tästä etenee niin saan  joka viikko 6 kg ahvenfilettä  eli kuukaudessa yli 20 kg ja saan niistä 400 euroa rahaa. Kala menee hyvin kaupaksi ja ttyöttömänä minulla on aikaa kalastaa. Toki kalaverkot maksaa mutta sen rahan saa aika pian takas kalastamalla.

Vierailija
73/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kalaan. Minäkin käyn kalassa ja saan kalaa lähes joka päivä. Nyttenkin on pakastimessa noin 6 kg ahven filettä ja 2 kg kuhafilettä. Syön niitä itse mutta myyn myös 20 eurolla kilo. Kun kesä tästä etenee niin saan  joka viikko 6 kg ahvenfilettä  eli kuukaudessa yli 20 kg ja saan niistä 400 euroa rahaa. Kala menee hyvin kaupaksi ja ttyöttömänä minulla on aikaa kalastaa. Toki kalaverkot maksaa mutta sen rahan saa aika pian takas kalastamalla.

Jopas on lapsellinen sepostus. järvestä nousee myös vessapaperit  yn muut. ja kalastus hoitaa mylös laskut.

Vierailija
74/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up pup

Vierailija
75/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Juhannuksesta alkaa marjojen poiminta, joka jatkuu aina elokuun alkuun saakka.  Onkin ehdotettu, että työttömyyskorvaukset keskeytetään marjastusajaksi. Siten saadaan marjat poimittua, ihmisille parempi kunto ja valtiontalous kohennettua.  Erittäin kannatettava ajatus.

Vierailija
76/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
77/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerjääminen hyvätuloisten asuinalueilla ja kaduilla, lentokentällä, ostosparatiiseissa, kaikkialla, missä rikkaat liikkuu.

Mitä jos vaan lopettaisi tupakan ja alkoholin juonnin ettei tarvitsisi kerjätä? Ja jopa kuntosalin?

Aloittaja provoilee, suhun tyhmään upposi

Vierailija
78/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla sinne 40 työviikkoa tarjoavalle. Voin esittää ihan millaista ihmistä haluat, vaikka nat sia. 

Vierailija
79/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtuntia

Vierailija
80/116 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän